[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eigenlijk goud halen om andere races vrij te spelen ?
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee brons is voldoende :)

    Maar goud halen is toch wel leuker , alles voor de achievements:+
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De motorgeluiden klinken wel veel te zacht hoor, het wind geruis, bandenrollen en piepende banden overheersen echt ontzettend. Zelfs het AI traffic maakt een hels kabaal.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, ik lees jouw bericht mbt achievements. Dus ik even op je naam zitten met het pijltje om te kijken hoeveel gamerscore je hebt. Blijkt dat je hetzelfde plaatje voor je xbox live avtar hebt als mij. LOL (eerste keer dat ik dat zie)


    ontopic
    Wel stom dat de demo offline ook niet meer kan worden gespeeld, hij stond nog op mijn harde schijf maar als ik hem opstart, dan kan ik een filmpje zien en dan is het afgelopen. Jammer.... maarja :)
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die heb ik pas geleden pas gekozen , heb er 2 he ;)
    Dacht dat ik deze nieuw had gekregen namelijk met CoD BO.
    M'n vrienden zien een andere.

    Van de demo klopt idd , hadden ze beter nog ff door kunnen laten lopen.
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Is de game echt zo vet? Vond de demo niet echt geweldig namelijk, maar zag dat IGN de game een 9 gaf en dat terwijl shift beduidend lager scoorde. Met die game heb ik me ook vermaakt, en heb eigenlijk bijna alle NFS games wel gespeeld op undercover na. Is het een aanrader of verveelt hij al snel, GT5 komt namelijk ook al bijna uit :)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf vaak heb bij racegames is dat je ze koopt, en dat je ze dan maximaal 10 uur speelt. Vervolgens doe je weer een andere game. Een race game pak je echter makkelijk op om even een paar races te doen. Ben je toch weer wat uren bezig...
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geloof me Jack , deze game is het absoluut waard , en het is ook zeg maar net als Trails HD , dat je elkaar tijden kunt verbeteren dus daarmee heeft het een zeer hoge replay value !
     
  9. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik jammer vind is dat er geen optie inzit om een herhaling te bekijken van de race (of achtervolging). Misschien ben ik te verwend met codemasters race games.
     
  10. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Game net opgepikt!
    mensen die willen kunnen mij toevoegen , is wel leuk voor tijden *)

    Gamertag:

    Stantana NL
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo groot is deze game nu wel niet denk ik,is nooit niet bij nfs.
     
  12. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gekocht en als oude rot (NFS 1 was mijn eerste spel op de PC en ik heb daarna nooit meer een spel zo vaak en lang gespeeld) moet ik zeggen dat het weer is zoals vanouds. Ben al meerdere keren gecrashed omdat ik naar de omgeving aan het kijken was :) Vooral nat wegdek en het onweer vind ik erg mooi, evenals het geluid in de tunnels. Handling is arcade maar niet vervelend al is het (moeten) driften even wennen.

    Leuk spel!
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    heb even wat mensen toegevoegd.

    Vinsd trouwens dat het af en toe wel ff te chaotisch wordt in de hot pursuit mode.
    Zo veel politie en roadblocks dat je constant in die cutscenes zit..
     
  14. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo ook tegenvallen, maar heb zonder nadenken de L.E. gekocht. En man o man wat vet. Speel nu samen met mijn vriendin en we proberen alles op goud te halen, maar de timetrials en previews zijn echt moeilijk! (meeste lukken wel nadat je de routes leert kennen en de bochten perfect kan nemen, maar die McLaren F1 hebben we nog niet.... Houd mijn hart vast ;-))

    Vroeger heb ik ook Burnout 3 op de Xbox alles op goud gehaald met m'n vriendin en dat was ook aardig pittig met de timetrials. Damn Criterion ;-)

    Online gisteren ook ff gechecked, erg tof, maar sommige modes kon ik geen games vinden. Al lag autolog er ook een beetje uit gisteren geloof ik...
     
  15. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er trouwens met de achteruitkijkspiegel aan de hand? Lijkt nog op de todo list van de developers te staan :)
     
  16. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik idd ook wel raar, maar volgens mij is het om duidelijker te maken wat racers zijn en wat cops zijn(blauw en geel). Heb iig geen optie gevonden om het normaal te maken...
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, is helemaal de bedoeling geweest die achteruitkijk spiegel :)
     
  18. Richie2000

    Richie2000 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game, heb sinds burnout revenge niet meer een racespel gespeeld waar ik zoveel lol aan kan beleven. Enig nadeel is dat er geen splitscreen in zit.

    Ik zal even wat mensen toevoegen aan me friendslist, lijkt me wel lachen.
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Online staan letters echt in de weg midden in het beeld soms! Hoe krijg je online achievements? Die van 10 online races zou ik allang ghaald moeten hebben!
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jij ook al. :) Die time trials / previews en rapid responses vind ik ook het lastigst. Echt om je haren bij uit te trekken af en toe. De rest gaat me weer relatief gemakkelijk af.
     

Deel Deze Pagina