[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeker niet, maar na 400 berichten dat je het vind zuigen is het nu onderhand wel duidelijk. Als de game je niet bevalt en je hebt hem niet meer in je bezit, ga dan ook niet verder met stoken.

    Voorspelbare reactie. Misschien zuig je wel gewoon keihard. Toch maar in de Combat Training gaan spelen? T'is onderhand overduidelijk dat jij je Juggernaut en Stopping Power mist. Het QuickScopen waarschijnlijk ook. Leg je er bij neer dat dit spel niks voor jou is en misschien wat meer skills vereist om te spelen. Vind het echt vreemd dat jij games van Infinity Ward de hemel in prijst maar die van Treyarch vind jij constant niks.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal ook zeker wel zo zijn :)

    Er kwam iemand vragen of hij de game wel of niet moest kopen. Dan mag hij hiervan op de hoogste gesteld worden of niet soms?
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat klopt. Hou wel in je achterhoofd dat geen enkele COD game perfect was op de dag van release.

    MW2 kampte met lag, glitchens en hacks. Dat heeft ongeveer 3~4 weken geduurd voordat het verholpen was. In Black OPs kom ik echt zelden iets raars tegen.

    De connectie problemen zijn inderdaad erg irritant maar het is fijn om te zien dat daar aan gewerkt word.

    Vind het alleen vreemd dat de mensen die MW2 geweldig vonden en konden leven met de fouten in die game ( sterker nog, het maakte ze niks uit ) ... dat ze het van deze ontwikkelaar niet pikken? :emo: Weet onderhand wel zeker dat als het Infinity Ward was geweest het waarschijnlijk allemaal koek-en-ei was geweest. Laten we die discussie niet weer aangaan.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Enige slechte aan MW2 vond ik de balans. Verder heb ik daar nooit problemen met hitdetectie gehad. Had ik alleen in WaW en BO (CoD4 ook wel eens met een sniper maar daar werd gewoon geen hit gereistreerd).
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben wel met je eens dat hitdetectie in mw en mw2 zuiverder lijkt dan in BO en WaW maar daarom zou ik nog niet die hele spel afschrijven.

    en als iemand vraagt of dit spel de moeite waard is ga ik toch zeker ja zeggen (ook gezien de alternatieven, MoH bijvoorbeeld vind ik helemaal niks)

    Maar aan de andere kant als iemand die MW2 nog niet heeft vraagt welke hij moet kopen zou ik niet heel overtuigd voor BO kiezen.
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ach zo heeft elke game wel zijn probleempjes daar ontkom je jammer genoeg niet aan ;)

    hoevaak ik in mw2 wel niet uit een potje gegooid ben dat alles bleef vasthangen etc
    boeiend ff wachten en weer door :p
    in het begin van mw2 wou ik het bakje ook wel eens door de tv gooien toen iedereen met die akimbo models om begon te rennen :+
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    komt volgens mij omdat ze daar een nieuw systeem voor hadden geloof ik

    dus wat jij op het scherm ziet is er dan ook ;)
    snap je :p
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wordt er agressief van en wil haast de controller door de TV gooien. Dat is ook de reden dat de game weg is ;)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    MW2 en BO zijn geweldige games.

    MW2 is gewoon "orgineel" m.b.t de killstreaks en de Pro-Perks. Dat vernieuwd een game enigszins. Black OPs is weer nieuw met de tonnen aan customisation die je kan verrichten. Het is maar waar je het meest van houd.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    _O_:lol:
     
  11. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff kort vraagje: Voordat het spel uitkwam hoorde ik verhalen over: je moet en level na spelen van de gijzeling van de Iraanse ambassade? true? en wanneer kan ik dat level tegenkomen? :D
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
     
  13. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, weird dacht dat ik zoiets gelezen had. Stukje gevonden

    Call of Duty: Black Ops
    De door Treyarch ontwikkelde game speelt zich af tijdens de Koude Oorlog en bevat het sleutelmomenten uit die periode - zoals het conflict in Vietnam en de beroemde bestorming van de Iraanse ambassade in 1980, London. Call of Duty: Black Ops moet op 12 november 2010 in de winkelschappen liggen.


    Maar bedankt
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het zijn dat sommige nu al een gekleurde tag hebben?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    ff lezen maat zijn hax. Is al een paar keer gepost hier...
     
  16. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen hack. Zoek maar op op youtube.
    Staat er vol mee.

    Je moet gewoon iets doen met local splits screen
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom krijg ik de achievo niet dat ik de 1ste, 2e en 4e missie op veteran heb voltooid :confused: Iemand hier ook problemen mee?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde. Iets dat door een mongool uitgevonden is. Kansloos dus.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mensen zijn wisselend hier. Persoonlijk vond ik MW2 één en al drama. SP vond ik nog wel leuk, iets te rommelig. Maar de MP.... 't was gewoon teveel imo. Zó veel Killstreaks, Perks, al die Wapens/Attachment en shit. Het gaf me iedere keer weer hoofdpijn 8)

    En dan al die campers, glitchers, bugs en die shit.. En Spec Ops vond ik ook niet echt leuk.

    En dat terwijl COD4 wel gewoon magisch was! _O_
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer nu een playercard te maken, maar als ik het zo bekijk kun je niet X-scale of y-scale doen? Er is maar één soort scale? En ik wil bijvoorbeeld een skelettenkop op een kledingstuk zetten, maar wat ik ook doe de kop blijft achter het kledingstuk zitten, wtf doe ik verkeerd? Hetzelfde met als je een wolke pakt ofzo en er een stuk tekst in wilt doen,wat ik ook doe...de tekst blijft achter het wolkje steken...hilfe!!!!! :)
     

Deel Deze Pagina