[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die onderste heeft veel sfeer zeg! Ik begin ook steeds meer te twijfelen of ik hem moet kopen, ik wil het eigenlijk toch zelf eens ondervinden wat er nu allemaal kan, hoe de graphics nu werkelijk zijn en hoe het speelt.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Denk niet dat deze game voor mij is, ik heb vaak genoeg deze games gespeeld. De Forza games ook, ik speelde 1 2 en wist eigenlijk allang dat ik niet voor 3 moest gaan, toch gedaan. En ik speel de game nooit, ik vind ze gewoonweg saai na een tijdje, but that's just me. Ben geen grote racer fan anyway, NFS en Midnight Club, Blur ,etc..kan ik waarderen.

GT5 gaat in dit opzicht hetzelfde worden toch? Echt puur alleen voor de race-simulation fans he? Waar kan i keen beetje toffe gameplay(nieuwe) videos vinden?

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is het geluid van die McLaren slecht zeg. Ben ik nog steeds bang voor, het naaimachine geluid van de auto's in de game.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen skidmarks, hele beperkte schade, aanzienlijk minder indrukwekkende tiremarks, niet geheel overtuigende motorgeluid etc. Dit was duidelijk exact dezelfde build die eerder dit jaar op diverse events op de vloer was te spelen. Leg dat nu af tegen de TGS build en het verschil is duidelijk zichtbaar.

Maar goed, blijf vooral geloven dat je na het zien van de eerder geposte video's het verschil niet zo groot is vergeleken met het twee jaar oude deel. Ik heb Prologue van de week weer eens opgestart en het verschil is immens. De city tracks in GT5 hebben een behoorlijke metamarfose ondergaan en het oog voor detail is simpelweg een enorm significante vooruitgang t.o.v. Prologue.

8. JeePee

JeePee Guest

Regen, kan dat op elke baan of net als in GT4 alleen op enkele (toen kon het alleen op Tsukuba)? De Nordschleife in de regen lijkt me een redelijke uitdaging :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb verschillende filmpjes gekeken, maar vind toch de het merendeel van de auto's niet realistisch klinken, maar nog steeds de GT naaimachine sound hebben. En het premium / used car gebeuren vind ik echt belachelijk. Een Bugatti Veyron een used car??!! Wel tof om te weten dat de Daihatsu OFC-1 Concept in ieder geval wel een premium car is..............:emo:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kun je beter niet te hardop zeggen want vooral één iemand hier laat dat niet toe, een eigen mening lijk je hier niet te mogen hebben. Valt me toch op van de mensen die alleen maar een PS3 hebben, die reageren altijd behoorlijk overdreven defensief op PS3 games. Ik merk dat weinig bij mensen met een Xbox 360 of beide consoles. Ik zelf heb ze allebei , best of both worlds. Maar sommige lui moeten wel even chill doen zeg, damn.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Familie van Apple. ;)

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer genoeg (maar het was te verwachten) slechts op enkele tracks.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel echt _O_ Niks voor mij maar dat foto's maken maar het ziet er wel bizar mooi uit

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas alleen zoals altijd ziet het er ingame bij lange na niet zo mooi uit, net als bij replays is dat.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is inderdaad jammer, maar voor de liefhebbers van dat soort modes (als die er al zijn) is het wel erg mooi. Sommige van die fotos lijken net echt

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar mooi is het wel, benieuwd of het net zo uitgebreid is als in Forza. Daar vond ik het altijd leuk om te doen. :)

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT! Ik heb ze ook beide, maar het valt mij ook op dat degene die alleen een PS3 hebben meer fanboy achtig reageren dan diegene met alleen een Xbox 360.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zou dat niet andersom zijn op een PS3-forum?

Verder gaat het hier alleen maar over elkaars mening en discussieergedrag i.p.v. de game. Erg jammer, want dat gezeik kennen we nu wel.

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat apparaatje ook , via ebay uit china besteld , het werkt zeker makkelijk.

Ik had ergens gelezen dat GT5 volgende week voor 44 euro in de Saturn van HHW zal liggen.
    Hoop dat zaandam ook die actie zal houden.Want alhoewel ik het wel een beetje gehad heb met de simulaties wil ik deze game wel gewoon in huis hebben , want de kwaliteit spat er vanaf , niet normaal meer.

Zoveel content zie je niet vaak in een game _O_

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Argh, een vette fotomode. Straks moet ik ook wel de game kopen. :mad:

Ziet er echt ongelooflijk goed uit... En dan maakt het me niks uit dat het niet ingame is, want tijdens een race breng ik meer tijd door in de fotomode dan in de auto. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina