[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet volgens mij met de rechterstick en dan naar boven of onder.

    Het kan 100% :)
     
  2. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik op layer bewerken en doe linker pijltje omhoog klikken, de layer die dan bovenaanstaat komt boven alles uit (logisch ook).
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Een gekleurde gamertag vind ik echt zo niet boeiend. Bovendien is het halen van de 15e prestige m.b.v hacks echt kansloos. Die gasten pik je er echt zo makkelijk uit.

    Zijn meestal degene die 3-40 staan aan het einde van de match :emo:
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je moet bijvoorbeeld het kledingstuk als layer 2 nemen en de skelet als layer 1. Als je dan bijvoorbeeld nog een tekst op het kledingstuk wilt hebben dan moet je het kledingstuk naar layer 3 verplaatsen etc. De layer die je als laatste pakt, alles komt daar boven op.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Das X en Y-scale ? Zal het volgende keer eens proberen.

    Precies, zeker logisch..maar het lukte mij niet. Ik deed pijl omhoog om de layer naar boven te zetten, maar het deed niet wat ik wilde.

    Ja precies, en naar mijn weten deed ik dit ook maar het ging niet echt fijn, een vriend van mij lukte het ook al niet. Ah wel, volgende keer zal ik eens kijken. Nu tijd voor andere gamepje.
     
  6. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het spel inmiddels een weekje, en moet zeggen dat ik wel steeds wat positiever wordt. Heb inmiddels 1 maal geprestiged overigens.
    Waar ik heel erg moest wennen aan de toch wat langzamere gameplay, krijg ik dat nu eindelijk door. Ik ga het spel meer waarderen, al vind ik dat het grafisch geen hoogvlieger is, en dat vind ik toch zonde. Daarnaast blijven de guns als poep klinken, ook jammer. Speelde voor mijn prestige vanaf level 38 eigenlijk alles met de AK47. Geen acurate gun, maar wel zeer krachtig! :) Heerlijke gun!
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    net lvl 44 geworden gelijk die commando proberen wat is die fijn zeg :9
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Scopes op de G11 maken de gun de slechste ooit in een shooter volgens mij ><
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    van dichtbij is hij wel meteen waardeloos met scope inderdaad
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    G11 moet je ook zonder scope gebruiken, gun is ontzettend accuraat en van long range hebben andere ook echt geen voordeel met hun red dot of reflex sight. Neem steady aim ook met de g11 want de hip fire is ook echt ontzettend goed op die gun, overall velen malen beter dan de m16 imo.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Inderdaad, ben ook net 44 toch is de AK47 fijner vind ik vooral op long range is die echt overpowered als je in burst schiet :+.
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Valt wel mee, ik had de low power scope erop gezet en dat is alsnog behoorlijk flex.
     
  13. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt beter heb het eindelijk even goed door kunnen spelen de multiplayer. BO is toch meer balanced naar mijn mening. Geen commando pro knifers. Geen secondary shottie. Geen akimbo rangers. En elke map zit beter in elkaar. Enige wat ik zie zijn snipers die dan altijd unscoped schieten lijkt wel of die een puntje op hun beeldscherm hebben geplakt. Maar voor de rest is dit al een heel stuk beter speelbaar dan dat MW2.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus :)
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu no-scoped is de kans groter dat je iemand raakt dan dat je quickscoped, dus het is logisch dat je veel no-scopers ziet
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    geen commando :p?

    Iedereen heeft standaard commando perk erop zitten man, dat kniven gaat echt helemaal nergens over..
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan inderdaad van heeeel ver kniven helaas
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelfs al hebben mensen een puntje op hun beeldscherm geplakt(wie doet dit nou :emo:) maakt dit niets uit want de kogel gaat nooit precies door het midden unscoped. Als iemand je noscoped is dit vaak van extreem dichtbij(knife afstand) en zelfs dan is het geluk.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Inderdaad, in private matches doe ik het ook altijd van dichtbij maar dan schiet ik wel bijna altijd raak. Ik vind het wel grappig om in private matches wat te kloten met quick- en no-scopen.
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat klopt hier wel maar waarom zou je iemand willen no scopen? Ik kom redelijk vaak mensen tegen met iets van een score 2-18 en dan proberen ze een of andere 720 no scope kill te maken van een gebouw maar als ze neer komen gaan ze wel dood. Dat is dan wel heel leuk om te laten zien dat het je na 100 keer gelukt is maar ik heb liever elk potje een score van 30-10 dan dat ik een paar mooie montages kan maken.
     

Deel Deze Pagina