Wie heeft hem al ? Ik kan hem ophalen in de game mania maar twijfel nog of ik hem meteen ga halen of niet .
Hoe komen ze op dat gemiddelde? 7, 6, 6.5, gameplay een 2.5 en dan de hele game een 2.5 geven. Achterlijke lui daar.
Ik ben het met je eens dat er bij IGN achterlijke mensen zitten, maar helaas is het echt niet zo een goede game (check metacritic link op de vorige pagina) edit: Hey, er is een voldoende bijgekomen. Go Gametrailers! Ik jullie!
Ik hoop dat ze na de laatste film(game) een RPG gaan maken. En dan een die over alle 6/7 jaren gaat. Free-roaming. Awesome. Weet ik niet, ik kijk niet alle reviews van hun. Maakt me ook niks uit van wie de voldoende komt, ben al lang blij dat er uberhaupt een is.
Voor de mensen die geen webcam hebben, dit is de code die je kunt unlocken: 'Protego Totalum' krijg je dan.
Even een eerste korte impressie: Het is geen Gears of War... Maar een 3.5 is ook wat overdreven. Een stevig zesje zou moeten kunnen. Verhaal springt tot nu toe zoals iedere game weer van de hak op te tak. Onbegrijpelijk als je het boek niet hebt gelezen/de film niet hebt gezien. Het is te duidelijk te horen dat het niet de originele voiceactors zijn. Weirde first person mode als je je cloak aan hebt of als je @ Grimmauld Place bent. Stom Game Over scherm. Niet eens een animatie dat je dood gaat oid, neeehhh dat was te veel moeite. Gewoon een freeze frame en de woorden Mission Failed. Gameplay zelf is tot nu toe niet slecht, niet goed. Het is gewoon... functioneel. En heel stomme achievement plaatjes. Iets stoms om me aan te irriteren, maar het laat maar weer eens zien hoe weinig moeite ze in de games steken. Allemaal bruine rondjes met een nummer erin. (1 t/m 49; omdat er 49 achievements zijn) Hoe lui kun je zijn. edit: Zo dus: Spoiler Harry Potter DH 1 55 / 1000 6 / 49 (12%) An Unexpected Ally Make peace with Kreacher and discover the criminal element. 10 (19-11-2010) Reached Level 3 Increase Harry’s abilities to level 3. 10 (19-11-2010) A Bitter Coffee Escape the London café. 10 (19-11-2010) The Benefit of Experience Increase Harry’s abilities up a level for the first time. 5 (19-11-2010) A Day to Remember Survive the events at the wedding. 10 (19-11-2010) A Bumpy Landing Arrive at The Burrow with Hagrid. 10 (19-11-2010) editt: Wtf... Difficulty achievements stacken blijkbaar niet
Word dit een 1000/1000? Ik ga hem niet halen omdat ik ontdekt heb dat ik Kinect achievements nog erger vind dan MP achievements.
Natuurlijk vind je die nog erger, je hebt geen Kinect. Het zal veel tijd kosten, maar ik denk wel dat dit een 1000/1000 wordt. Of er moet opeens een verassend moeilijke achievement tussen zitten. De enige die misschien wat moeilijkheden kan opleveren is deze: Maar ik heb nog geen enkele challenge gedaan, dus wie weet... misschien is ie wel heel easy. Game dus 3 keer uitspelen. Tijdens 1 van die playthroughs alle collectibles op zien te pikken. Daarna beginnen aan een paar controller challenges, en dan alle Kinect challenges doorlopen. Moet te doen zijn... Vandaag misschien eens verder gaan. Was net op een punt waar je kon kiezen welke missie je als eerste ging doen. Kwam ook weer op een weird moment in het verhaal, maar goed.
Vandaag wat verder gegaan, en mijn punt wat 'een stevige zes' was is nu flink gezakt hoor. Wat een kutmissie moeten doen. Spoiler Medaillon in het ministerie moeten jatten. De aanloop ernaartoe, en in het ministerie was gewoon écht slecht Ook irritant hoe de camera controls zijn tijdens het rondlopen. De camera springt vaak terug naar een vaste positie; je kan niet volledig vrij rondbewegen. Het afweren van Dementors lukt vaak ook niet. 2 keer op drukken, en de 2e keer moet je em ingedrukt houden. De helft van de tijd doet ie gewoon Protego. Stealth is sleeeeecht. Ik vond eerst de Half Blood Prince game slecht, maar daar verlang ik nu naar.