[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    De rest is idd relatief makkelijk. Alles op gold halen gaat wel wat frustraties kosten nog ;-)
     
  2. Richie2000

    Richie2000 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat van jullie jongelui toegevoegd aan me friendslist, dus niet schrikken.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om het aantal races bij hot pursuit en interceptor.
    Het gaat puur om 10 races te doen bij de mode RACE.

    Als je dat gedaan hebt dan kan het er aan liggen dat je misschien de code van het spel niet hebt gebruikt.
     
  4. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook (op de PC), en ik vind het echt een geniaal spel. De beste NFS in jaren, misschien wel de beste aller tijden. De politiemissies zijn verassend goed uitgewerkt, vooral Hot Pursuit is een waar genot, als je al die speeltjes op een horde racers los mag laten. Ik heb vandaag de laatste paar gold medals gehaald in m'n carrière, dus ga ik binnenkort aan de online modus beginnen. Ik heb al een paar races gedaan en het was veelbelovend.

    Kortom: ik vermaak me prima.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je friends request nu ook geaccepteerd, ik wist eerst niet wie je was. Ik heb NFS nu nog niet, maar dit jaar haal ik hem waarschijnlijk nog. En dan kunnen we nog wel eens tegen elkaar spelen ;)
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die cutscenes is inmiddels ook iets waar ik mij een beetje aan gaat ergeren. Ik heb nog niets gevonden dat het uitgezet kan worden.
    Over het algemeen is het alleen ff een afleiding van het racen zelf. Maar ik heb ook wel meegemaakt dat de scene eindigt en ik ineens een tegenligger voor mijn neus heb. Dan is het gewoon erg irritant.
    Een optie tot uitzetten was wel lekker geweest.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding vond ik kut,aan het einde van een hot porsuit race staan aan de finish politiewagens ,ik ga de finish door en bots dan op die politieauto's en plots eindig ik laatst in de race ?
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    wat vinden jullie online van de letters in beeld als je bijv in een spike strip bent gereden. Ik heb een full hd tv van 102 maar toch staan deze letters precies in beeld waar je met je auto heen moet!
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms is dat ook ideaal die cutscenes.
    Als je een Cop wrecked net voor een blokkade dan 'spawnt' die je precies goed voor de doorgang van de blokkade bijv.
    Ook voor bochten , die neem die dan het eerste stuk automatisch.

    Ik heb er meer voordeel van dan nadeel.

    Mijn tv is evengroot maar irriteer me hier helemaal niet aan.
    Maar je hoort er wel meer mensen over idd.
     
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het irritantste nog die live-feed aan de linkerkant van het scherm (bijv. Draugen1P has taken the lead). Daardoor wil ik nog weleens tegemoetkomend verkeer over het hoofd zien.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is waar, het kan ook in je voordeel werken. idd is een cut-scene vlak voor een blokkade daar een goed voorbeeld van.
    Maar ook dat half een bocht in vind ik toch niet altijd prettig werken. Hoewel het dan idd wel eens een voordeel kan zijn had ik toch liever gezien dat er optie was om het uit te zetten.

    Zelf heb ik nog nauwelijks met de agenten gespeeld, maar wat ik wel ietwat vaag vond zijn die time trails daarmee.. Ik raak iets de barriere aan, 2 seconden tijdstraf.. Ik rij vol op een tegenligger, niets.

    Ik moet wel zeggen dat ik het een zeer vermakelijke racer vind. Ik blijf het wel zien als een Burnout in een NFS jasje. Iets wat ik overigens echt als voordeel bedoel.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tijdstraffen zijn dodelijk , als je een auto raakt hoor je trouwens wel een penalty te krijgen dus heb je geluk :+

    Het is vooral irritant als je de controle kwijt raakt en links,rechts,links tegen de muur gaat.. je krijgt voor iedere keer een 2 seconden penalty.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren eens aan de MP gewaagd. Gewoon standaardraces zonder politie.

    Dan komt het spel wel echt tot leven. Geeft wel een kick als je met zn 8en op topsnelheid zo'n tunnel induikt.
     
  14. Def XR

    Def XR Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, ik kan niet online spelen. Hij zegt dat mijn account geen permission heeft om online te spelen, maar ik heb wel die code gactiveerd :confused:
    Ik kan het ook niet kopen, omdat ik het al heb.
    Waarom kan ik niet online?
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    heb je wel gold?
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben je wel 18 ?

    Volgens mij kun je alleen online gamen bij EA als je 18 jaar of ouder bent nml.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Wat een heerlijke arcade racer is nfs toch... Autolog werkt echt verslavend en soms echt brute bakken om de weg mee over te scheuren :)
     
  18. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu voor de tweede achtereenvolgende dag dat ik Hot Pursuit speel en de tweede keer dat de Autologisch servers offline zijn. Gvd
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan online toch ook 1 vs 1 doen (één racer en één cop)?
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij wel, staat wel een filmpje van op youtube, maar is tijdens e3 volgens mij, dus weet niet 100% zeker of het ook in de uiteindelijke game zit.
     

Deel Deze Pagina