Kijk, ik begrijp best dat dat negatieve gezeik van mij niks bijdraagt. Maar laten we aub niet hier ook 30 pagina's krijgen over of ie er misschien wel is of helemaal niet. Als iemand hem heeft laat ie dat vast wel zien, denk je niet? Haha, dat rookspoor ziet er wel geweldig uit!
Moet zeggen dat ik wel met Bubble eens ben, het schiet niet op dat er dadelijk weer pagina's gevuld worden met: '' Ik ga vanmiddag bij de frs kijken '' '' Vriend van me gaat dadelijk de stad in kijken '' '' Zal straks eens de MM bellen '' '' Hoorde via via dat die hem al had kunnen kopen bij Dixons in Den Bosch '' Anyway, iemand die hem weet te scoren en hem echt heeft, mag het allicht even laten weten
Ja het ziet er echt zo gaaf uit! Worden nog 2 lange dagen. Wat wordt jullie eerste auto ? Ik ga voor een AW11/AE86/106/Civic of een Altezza. Leuke ride's om mee te beginnen.
Heb toch wel weer zin gekregen in deze game. Ik had er tot het bekendmaken van de carlist heel veel zin in maar de laatste dagen was het na die carlist weggeebt. Het ontbreken van vele toch best in het oogspringende missende auto's zoals mn eigen auto (scirocco) en de golf 6 , nieuwe z4, m6, exige, koenigsegg enz. en het missen van 800... cockpitviews zorgde voor teleurstelling. Maar na het zien van een aantal filmpjes hier ben ik weer warm geworden. Is er al bekend wat de eventuele startopties qua auto's zijn of moet ik hier gaan zoeken?