[XOne] Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jul 2009.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik nu ook en heb hem gewoon uit frustratie uitgezet,

Als je het kantoor buiten komt opzoek met mijn ontzichtbaarheidsmantel dan hebben ze mij toch altijd gezien en ben ik zo dood.

Werkt soms gewoon voor geen meter.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat systeem waar je metertje leegloopt is gewoon dom. Dan loop je ergens waar geen hond is, maar dan nog loopt je stealth metertje leeg. HOE KAN DAT? NIEMAND IS ER OM ME TE ZIEN OF HOREN?! :mad:

Als je in die kantoren zit en je wilt verder naar buiten kun je ook nooit iemand zien aankomen. Waardoor je altijd maar op de gok door de deur naar buiten moet en hopen dat niemand tegen je aanloopt.

Tsja, die missie dus gehad. Erger kan het niet worden. Toch? :emo: (en dan te bedenken dat ik de game nóg 2 keer moet uitspelen. Als het geen HP game was had ik de game al lang teruggestuurd naar de winkel.)

De andere games wilde ik nog best aanraden voor de fans. OotP was misschien zelfs nog leuk voor niet fans, maar deze... Ik raad zelfs de HP fans aan om weg te blijven.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    snel ruilen voor AC:Brotherhood, of kan dat niet meer?

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Game is geopend en gebruikt, dus het mag niet meer. Maar ik wil het stiekem ook niet. Ik wil alle HP games compleet hebben. 8)
    Maar waarom worden ze ieder jaar steeds slechter?

Rot op met EA Bright Light, en geef de game aan een echte dev. Voor mijn part de devs van Army of Two, die weten tenminste wel hoe je een fatsoenlijke TPS moet maken.
    Of aan Crytek? :+ Respawn? Visceral?
    Er moet toch ergens een dev bij EA zijn wat HP fans in het team heeft?

Ik ga binnenkort HP and the Goblet of Fire voor de PSP kopen. Wedden dat ik daar nog meer plezier mee zal hebben dan met deze. DH heeft geen ziel, geen sfeer, geen fatsoenlijke gameplay, geen graphics...niks. Zelfs de collectables zijn dom.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je dan toch een TPS wilt maken is Visceral wel een goede inderdaad. Maar ik weet niet of je de studio wel de schuld kan geven, het komt toch vaak ook wel door de tijdsdruk die je hebt als je tegelijk met de film in de winkel moet liggen.

Maar aan de andere kant , als je dead space al als basis hebt scheelt dat een hoop werk :p Volgende deel maar door Visceral laten maken

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je helemaal gelijk geven,die meter is inderdaad gewoon raar.
    Als er niemand in de buurt is dan loopt die leeg soms en als er zoveel mensen naast je staan juist niet.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, tijdsdruk... het eeuwige smoesje voor crappy filmgames. Een dev die ook maar een beetje competent is weet in 2 maanden nog iets beters af te leveren dan Bright Light in anderhalf jaar heeft gedaan.

DH2 zal over een half jaar alweer uitkomen, dus daar heb ik ook geen hoop meer voor. (maar toch... ik ga em wel kopen)

Zo jammer dat de 'echte' devs zich te goed voelen voor filmgames ed. Anders werd het tenminste nog iets goeds. HP verdient een beter afscheid dan dit soort kutgames.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan altijd hopen dat als de films allemaal geweest EA ooit nog een game van de hele saga laat maken en er dan wel de tijd voor neemt/ de juiste mensen op zet

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh goed, dat zou awesome zijn. _O_ Na al die jaren ellendige games spelen hebben we dat wel verdiend.
    Free-roaming RPG plz.

(hoe komt het btw dat ze van LotR wel fatsoenlijke games wisten te maken, en nu niet? :mad: Battle for Middle Earth speel ik nog steeds regelmatig. Die Hack& Slash games waren ook leuk. LotR Online schijnt ook een behoorlijke game te zijn.)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Goeie vraag, die hack & slash games moesten volgens mij destijds ook ongeveer tegelijk met de films uitkomen en die waren alleraardigst..

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die kregen zelfs 9+es. ;)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En damn wat een luiheid in het leveldesign. Ergens in het begin kom je
    op een (saaie :p) locatie met 2 koeltorens, een verlaten fabriek oid. ok, dat kan, heb de film niet gezien, dus weet niet of het klopt, maar. Later kom je er wéér. Precies hetzelfde level. Niet dat er een reden is om terug te zijn, nee, gewoon luiheid en *precies* hetzelfde level gerecycled. En die 2e keer moet je ook nog eens een flink stuk backtracken.

Zo stom ook hoe je een stuk Dean en Griphook wilt inhalen, je hoort hun soms vaag zeggen; 'ik denk niet dat we alleen in dit bos zijn', terwijl ze op hun dooie gemakje lopen. GOH, ZOU JE DENKEN? 8) Zijn al die ontploffingen en al dat geschreeuw geen hint?

Jezus Bright Light, een beetje moeite doen kan geen kwaad hoor...

Ik hoop, maar heb er geen vertrouwen in, dat je de collectables niet in 1 run hoeft te doen. Ik doe erg mijn best om ze allemaal te vinden, maar het gaat me natuurlijk niet in 1 keer lukken. Aangezien de collectables allemaal een titel hebben zou het gemakkelijk zijn om die resterende op te pikken; je weet precies wat je hebt gemist. Fijner dan ze allemaal weer opnieuw op te moeten pakken natuurlijk.

Zal wel niet... :+

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze er gewoon ingedaan om tijd te trekken heeft gewoon niets met de film en het boek te maken is gewoon zinloos.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net zoals de momenten waar je opeens 3 random missies mag(moet) doen die totaal niks met het boek/verhaal hebben te maken.
    Hier is een verlaten kamp. Er is een ambush. Overleef.
    ...
    Er zijn muggles gevangen door het ministerie. Sluip rond en red ze.
    ...
    what? -_-
    of die domme missie waar je opeens gedropt wordt in de Dragons lair. Zeg, wanneer gebeurde dat in het boek? 8)

Niks anders dan een zielige poging om de speelduur te rekken. Kleine verhaalmissie gedaan? Mooi, hier heb je 3 random missie die er niks mee te maken hebben zodat de game langer lijkt.. Veel plezier!...:'-(

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,en moesten ze nu leuk zijn zou ik zeggen oké maar er is gewoon niets aan en soms nog wel frustrerend.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm .. ik koop hem toch maar niet :eek:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom ben je nou opeens van gedachten veranderd...?

:+

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geraak maar niet verder in die klote ministerie telkens ik die deur open doe en even wandel botst er iemand tegen me aan.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geluk hebben en soms een beetje luisteren of je iemand hoort aankomen.

En zit ik verdorie weer in een gerecycled level. :emo: Een van de locaties waar je muggles moet redden (een van die tussentijdse missies) wordt nu gewoon opnieuw gebruikt voor een verhaalmissie.

Het is heel onwaarschijnlijk maar ik hoop dat ik alle collectables in 1 keer weet te vinden. Dan kan ik de volgende playthroughs sneller door de game rennen. :+

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke het is me eindelijk gelukt,nu nog die ander kamers ingaan.
    Ik ga het maar 1 x doen het spel werkt me zo op mijn zenuwen dat ik die ander 2 playthroughs niet ga doen.

Deel Deze Pagina