[yt]GtZvKgSMeOc[/yt] Na de 360, 720, 1080 weet ik veel wat spins qs... Heb je nu de 360 tomahawk chopper neer halen... The fook
hoe upload je vids en screenshots die je in de theater mode op black ops hebt staan naar de pc? Via de website van callofduty of hoe? Ik ging beetje no-scopen, wel vette bij en mooie screenshot van no-scopen. Does somebody know?
Had hem ook al gezien, geluk dat daar net die RC-XD rondrijdt maar wel . Echt he, flikker op met die bullshit.
http://www.youtube.com/watch?v=17-nOzZ9gTM&feature=player_embedded jammer dan uploaden zo lang duurt, maar er komen nog 2 leuke aan.
nice , vooral met zon kut wapen. Mijn xbox account is gelinkt en youtube ook, maar hij ziet in me account alleen die screenshots en die vid van quik scopen en no scopen niet???? Mijn screenshot toen ik ging quikcopen en no scopen,yeah:d
Dit is wat ik er uit krijg, downloaden youtube -> converteren naar .wmv -> widescreen renderen met sony vegas -> uploaden op youtube. [yt]S4QjdDRpgBc[/yt] Gewoon een test (voor als ik ooit een montage wil gaan maken ofzo), niet op de kills letten.