[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit er dan al bij.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je Kinect los koopt zit alles erbij wat je nodig hebt. (oftewel; de benodigde aparte stroomkabel wordt meegeleverd)

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Oké, ik zit er nu sterk over na te denken om Kinect te halen. Misschien met de kerst, dan kan ik er meteen een tof spel bij kopen. :)

4. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren em opgehaald bij MM Leeuwarden 133 euri. eerst geen andere games erbij gehaald, kinect adventures is leuk voor heel het gezin. Later haal ik nog kinect sports en zumba voor de vrouw.
    Ttt nu toe overtreft het ding mijn verwachtingen , aanrader.

5. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben zeer tevreden over de kinect, ook al zijn nog niet alle functies beschikbaar..
    Heb m meteen gekocht op de release dag( online bestelling pas rond de kerst leverbaar)..
    En vermaak me prima met sports ,enige nadeel is de spierpijn haha :+

Enige wat mij opviel bij voice recognition : "xbox open " command zit er niet in ?

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  6. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O, ik ben daar nog niet mee aan het klooien geweest, dacht al hoe krijg ik mijn xdoos uit via kinect.

7. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox power off is er nog niet, weet ook niet of dat gaat komen, maar zou wel makkelijk zijn..Heb op youtube verschillende filmpjes gezien dat je de xbox kan openen met "xbox open". maar is mij nog niet gelukt..

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die functie komt pas later bij ons.

9. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb een offline account op u.s ,dan zou het toch wel moeten kunnen ?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    power off en power on zullen nooit komen, voor power on moet de xbox altijd een klein beetje aan staan, omdat ms een groen platform willen zetten. hebben ze besloten deze opties niet te gaan gebruiken (dus ook niet power off)

11. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het ging mij meer om "xbox open" :p

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ook die feature is er nog niet ;)

13. Matthixbox

Matthixbox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet: 'Xbox, Open Tray' ?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat doet hij ook niet

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is toch niet zo'n ramp? Tenzij je ook 'Xbox, pak Black Ops uit de kast en doe de dvd in de drive' hebt zul je er toch heen moeten lopen :+

16. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, maar tijdens het lopen ff xbox open roepen, schijfje erin, xbox close en play en dan knallen maar :9

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels Kinect Adventures, Kinectimals, Joy Ride, Kinect Sports, Dance Central, Your Shape Fitness Evolved en Sonic Free Riders gespeeld. Stuk voor stuk werken de games echt zo goed.

Ben momenteel helemaal verslaafd aan Kinectimals en Kinect Sports. En Kinect Adventures is ook zo leuk. :b:

18. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word kinect sports uiteindelijk steeds moeilijker ? zit nu op lvl 20 en nog steeds win ik steeds easy..

19. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Open tray' en 'close tray' werkt bij mij wel. Misschien beter articuleren, als een echte Amerikaan of Engelsman? ;) Overigens moet er niet een dvd in de Xbox zitten, want dan heb je de optie niet om hem te openen. Maar heb je 'play disc' als optie.
    Overigens gebruik ik een Engels account voor spraak comando's. Waar ik wel moeite mee heb is Zune opstarten. Maar ik heb ook geen idee hoe je dat op zijn Engels uitspreek.

Voor de rest werkt Kinect wel erg goed. Nu nog hopen op titels die meer bij me smaak passen. Al zit ik eraan te denken om Sports Active 2 erbij te kopen. Maar ik sport al 4 keer in de week. Dus dan komt dat er ook nog eens ernaast. Dus zijn er fanatieke sporters die Sports Active 2 al hebben gekocht? En hoe bevalt het in combinatie met het normaal sporten?

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  20. DarksideR nl

DarksideR nl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zit die functie er toch echt niet in, als je xbox zegt zie je alle opties wat je kan zeggen, maar open en close zit er toch echt niet bij.. ik heb een offline u.s account, mischien dat t daar aan ligt.

Deel Deze Pagina