[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cool! Heb het weekend ook niet veel kunnen spelen.

    Als we straks echt gaan mp-en moeten we een topic maken in het live-forum waar we playsessies gaan plannen/afspreken :)

    Ik zit er over te denken om de MP als mage te doen! Buffen en blasten :)
     
  2. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    De hud valt bij mij gedeeltelijk buiten het scherm. Best irritant.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ga ook mp een mage zijn. Ik ga denk voor de firemage als we met meer online gaan. Ik doe nu ik alleen speel vooral veel summons. Klein legertje creëeren voor de grote gevechten en dan op afstand spells casten.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dit spel hoogstwaarschijnlijk kopen. Toen ik AVHAHAH hoorde praten over de mages, was ik ietwat teleurgesteld. Ik speel het liefst met mages in RPGs, dus dit was wel belangrijk voor mij. Echter, toen veranderde zijn mening (volgens mij:eek:) en ging hij samen praten met BigKabuto over kaarten etc. Dat idee spreekt mij wel aan.

    Helaas is het spel wel 55 euro oid bij 12game.com en MO verkoopt het niet.
     
  5. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0

    Je speelt zeker niet op een HD TV?
    Daardoor is de resolutie niet optimaal.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mis je zoal? Ik ben bang dat ik een SD TV heb, en als ik vitale HUD-elementen mis, dan ben ik niet zo zeker over mijn aankoop...:emo:
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ga na start, dan volgens mij graphics en dan iets van safe.... Als het goed is komt het dan goed :).
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt bij de opties de hud op 'safe' zetten, dan is deze meer naar het midden gezet, zodat deze NIET wegvalt op bijv. SD tv's!

    En wat betreft mages, dat is juist super uitgebreid in deze game. Ik speel als warrior, maar ik wil zeker ook nog een keer als mage aan de slag!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niks aan de hand, moet je de options ingaan en dan graphics..en dan use safe interface.

    Ik weet bijna wel zeker dat het na aanzetten van die optie goed zit.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha, merci beaucoup. Veel spellen missen deze functie (mits het nodig is), dus het is jammer als een dev hier niet aan denkt. Nu nog alleen het spel zo goed mogelijk vinden.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja man, ik vind het nu helemaal geweldig. :)

    Alleen een beetje een vreemde keuze dat homing missile niet automatisch in de container zit. Want zonder is het niet te doen.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben opnieuw begonnen met de sp! En dat met dan aan de mage class! Ik ben al weer in Bayan en al weer level 8 (34min speeltijd) dit spel is echt gemaakt om te spelen als mage! Nu nog een beetje die spells uitvinden :)
     
  13. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, die je goed. Is mage echt zo sterk?
    Ik ga het ook pas in m'n 2e playthrough gebruiken :)
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nou ja zo goed, iets uidagender! Maar uiteindelijk denk ik zwaar overpowered! Op level 8 alle vijanden op het eerst eiland dood ;).
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waar kan ik de skillbook vinden die m'n spells goedkoper maken? Ik wil een paar toffe spells maken maar ze kosten me te veel mana.
     
  16. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet veel points aan willpower uitgeven, en aan die skill dat je mana sneller oplaadt. Dan zit je niet zo snel zonder mana.
    Dat had ik in het begin niet door, en dan is mage echt een ramp, omdat je na 3 spells 40 seconden moet wachten op mana. Maar nu laadt mijn mana sneller dan ik het kan opmaken.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet wanneer je spells duurder worden. =(

    Ik kan m'n spells zo krachtig maken dat ik ze niet meer kan casten. M'n char is al erg sterk, enigste zwakke plek is dus dat m'n spells erg duur zijn. Ik geef liever daar m'n punten al uit want al m'n punten gaan al naar willpower en de skill die m'n mana oplaad is al op max voor m'n lvl.

    edit:

    Toch maar besloten om het te kopen. Nu maar eens op zoek naar extra firecards!
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het voorbije weekend NIKS kunnen spelen ;)

    Waar op dit forum bevindt zich het "live-forum"?
    Zou fijn zijn als er een nieuw topic aangemaakt wordt voor de MP gedeelte van TW II dat iemand dan een hyperlink plaatst naar dat live-forum gedeelte in de startpost van dit topic?
    Alvast dank ! :)

    Ik heb nog nooit een MP gespeeld en nog nooit op xbox live geweest :eek:

    Ik heb nog een drukke agenda tot half december, dus zal pas daarna wat meer games kunnen spelen (hoop ik) en dus ben ik nog LANG niet toe aan de MP van TW II !! (moet de SP nog goed en wel beginnen!) ...
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gister adventure mode MP overnieuw begonnen met een nieuwe char.
    ben tot level 9 (bijna 10 gekomen).

    1e arena is prima te doen in je eentje, maar de 2e arena aan het eind is gewoon niet tof om in je eentje te halen.
    lopen daar undeads, archers, mages en 2 cyclopen rond 8)

    als er dus mensen zijn die MP willen spelen, laat het hier weten, want in je eentje is adventure mode mij iets te hard aan het worden O-)

    Vind het spel wel hartstikke gaaf om te spelen op het moment :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010

Deel Deze Pagina