[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik kwijlde bij Metal Gear Solid 4.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was ook wat mij meteen opviel! :) Die auto voor de speler anticipeert keurig op die voorbij vliegende crashende auto.

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nu met iemand in de war of was jij toch de gene die zei dat hij hem niet meer ging kopen na al dat uitstel en die zwakke punten van de game.

Ik zelf hoop dat Wehkamp wat op schiet met mijn CE, maar heb er dan ook niet zoveel voor betaald.

Dan kan de PS3 eindelijk eens warm worden. Heb dat ding al meer dan een jaar, maar misschien max een uurtje of 5 op gespeeld :')

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deze game zou ik gewoon een ps3 halen heb hem op de ps2 gewoon grijs gespeelt gt4 dan,jammer dat de ps3 zoveel geld kost en dat hij alleen voor deze game zou gebruikt worden .

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk houd Bartsmit wel rekening met de landelijke TNT staking aanstaande Donderdag en Vrijdag van de postbodes.
    Heb namelijk een trackingnummer gekregen van de pakketdienst van TNT.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik lees sowieso dat ie bij veel winkels vandaag of morgen al wordt verstuurd om de ellende voor te zijn.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt, maar ik spaar Limited Editions, dus die haal ik wel en blijft netjes in seal. :)

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je volgens mij de HUD niet uit kan zetten !

Nu zie je altijd standaard alles in beeld , en de game is zo mooi dat ik echt toffer vind als alles uitstaat.

Kan me haast niet voorstellen dat het niet kan , want je kan zoveel instellen...

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je de prologue ook gespeeld? Hoe is het grafische verschil? Rijdt het compleet anders?

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg net een mail van Bartsmit.
    Uw bestelling is overgedragen aan TNT Post Pakketservice \o/

2 dagen staken betekend een gigantische achterstand in de normale bezorgingen , dat betekend dat veel bestellingen pas na het weekend zal worden bezorgd.

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het grafisch toch echt wel een stuk beter.

AArrggghh , lees net dus op i-net dat de optie om de HUD uit te zetten er simpel weg gewoon niet is.

Damnn hopelijk patchen ze dit nog !

12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als PD een beetje naar zijn fans luisterd zal dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan gebeuren,
    Er word al een hoop over geklaagd op GTPlanet.net en het zou mij niets verbazen als iemand straks een petitie start of zelfs al begonnen is.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Word het niet eens tijd voor een mooie startpost?!

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En een deel 3 :)

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja daarom, 1+1 = 2 he! :b:

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik roep er al een tijdje om op GTplanet en elke keer wordt het draadje weer gesloten, tussen al dat geklier daar valt mijn post dan niet meer op helaas.. die HUD moet gewoon uitkunnen, kleine moeite voor de ontwikkelaars, groot plezier voor ons.

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nou een game waarvoor ik een ps3 heb:D. De playstation heeft een partij exclusives waar je U tegen zegt. (uncharted,MGS,LBP,HR,GOW, noem ze maar op). Als ze met een titel komen, komen ze hard. Ik vind de ps exclusives dan ook vele malen beter dan de xbox360 exclusives. Terwijl ik vaker te vinden ben op de xbox.:9. Hoop dat ik hem morgen al ergens op kan halen, en anders gewoon woensdag. Maar ben morgen vrij dus zal mooi uitkomen

18. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik wel gelezen dat je de track map uit kunt zetten. Is in ieder geval iets :p

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar Sander.. maar helaas de rest niet geloof ik.. mischien dat we meteen een update krijgen overmorgen die dit patched.

Overigens:

http://www.youtube.com/watch?v=eXxkq6oiATM&feature=player_embedded

Kwaliteit van de video is wat minder, maar die details man.. ik kan nu echt niet meer wachten om mezelf op te sluiten met deze game.. komt u maar dimplus met die GT5! \o/

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De HUD kun je niet uitzetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina