[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee joh geen probleem :p

Die budgetgaminglinkjes zijn voor kinect en voor 360 s, dus zou ie tussen moeten staan. Welke kabel heb je precies nodig? Als die kabel regiovrij is, zal die misschien wel op ebay te vinden zijn.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgende vraag. Eergister stond er een (foutieve?) aanbieding op FRS. Guitar Hero 3 + gitaar voor €20. Uiteraard direct besteld en betaald.
    Als betaaloptie heb ik gekozen voor Paypal. Hieraan zit mijn CC (neteller card) gekoppeld waar ik het vanaf wilde schrijven. Zowel neteller als Paypal hebben de betaling goedgekeurd waardoor ik er vanuit ga dat de betaling bij FRS binnen is. Daar blijft echter de order op "in behandeling" staan.

Wat zijn standaardtijden voor FRS om status aan te passen? Ik houd er namelijk ook rekening mee dat mijn bestelling geannuleerd gaat worden. Dus graag jullie ervaring hierover :)

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Was geen foutieve prijs hoor. Er stond ook bij 3-5 werkdagen. Geef het nog een paar dagen :)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inmiddels bij MM Breda een slim en kinect gekocht :)

5. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, bestel er vrij regelmatig. Betrouwbare shop.
    Ook met een heel uitgebreide bestelstatus. Vind ik stiekem nog het leukste van die shop. :+ Bij de meeste winkels heb je alleen 'In Behandeling' en 'Verzonden'.
    Vorig jaar was een product niet direct leverbaar, en dan krijg je netjes iedere stap die ze ondernemen te zien:

edit: Het gaat je zeker om Brutal Legend? Zelf daar ook besteld.
    :cool:

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  7. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is mooi om te horen. :9

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Goede site, gewoon bestellen. Laaste bestelling (Brutal Legend voor 7 euro :+) duurde 6 dagen, voordat ik hem had.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Misschien moet ik die maar nemen als vervanging voor zavvi. Daar duurt het tegenwoordig 3 weken voordat ik iets binnen krijg ...

10. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Geduld is een schone zaak. ;)

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    2 blu-rays beide met 5 dagen binnengekregen van zavvi.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat was bij mij eerst ook zo, maar de laatste drie games duurden allemaal langer als 21 dagen.

En ik heb drie weken geleden Nier besteld, die was op voorraad, en die is nog niet eens verzonden ...

Ik ga toch switchen van shop denk ik ...

13. Airman738

Airman738 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn MOH wordt inmiddels voor de tweede keer verstuurd nadat ik een maand op het exemplaar had gewacht. Kreeg een brief van zavvi thuis (waarschijnlijk om te kijken oftie aankomt) moest um invullen en scannen/mailen naar ze.

Volgende dag antwoord en nieuwe MOH verstuurd ben dus benieuwd, klacht afhandeling gaat vrij voorspoedig alleen jammer dat je pas na 30 dagen mag gaan "zeuren" bij ze.

Afhandeling tot nu toe goed maar na twee minder goede ervaringen is dit voor mij de laatste keer zavvi...........deze ervaringen zijn alleen met spellen die voor de release datum besteld zijn, dat duurt gewoon te lang vind ik.

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Iemand ervaring met:

www.1stoppoints.com ?

Aangezien 4200 punten daar iets minder dan 36 euro kosten (met kortingscode) wil ik die daar wel graag bestellen :)

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, goede online winkel, je krijgt de code meteen.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Die kortingscode die genoemd werd in het koopjestopic werkt niet (xmas2010).
    Heb jij een andere code?

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Helaas niet, ik dacht dat het misschien met een account wel zou werken. Maar ik heb geen zin om een account aan te maken als het niet werkt :+. Ik heb de punten nu nog niet nodig, maar als de code werkt scheelt het bijna 5 euro!

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Werkte bij mij wel. :eek:

Naast XBL punten ook PSN geld gekocht. 20 euro kaart en 17,1 betaald. :+

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Great, waarschijnlijk is mijn Assassin's Creed Brotherhood kwijt ofzo via Mediaoffer. Woensdag verstuurd en nog niks ontvangen, zeer vervelend. Mediaoffer maar even een mailtje gestuurd, klote zooi.

20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vorige week woensdag? Dan zal TNT het inderdaad verloren hebben. Echt losers, te vaak gezeik met die gasten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina