[Wii] Donkey Kong Country Returns

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 17 sep 2010.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik vind het wel jammer dat er geen waterlevels in de game zitten. Waterlevels in platformers <3 En dan vooral de muziek <3
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    gemis idd, ze hadden de beste muziek _O_ krijg meteen zin om 't te luiseren
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Hierbij dan:

    [yt]LDvKwSVuUGA[/yt]

    En natuurlijk de beste non-waterlevelmuziek uit de serie:

    [yt]73n7HTcmb5g[/yt]

    Ik vind het trouwens wel jammer dat Retro David Wise niet heeft gevraagd de soundtrack te doen, want hij is sinds vorig jaar freelancer. Niet dat de huidige composer, van oa. Metroid Prime, slecht is, maar David Wise is gewoon DKC!
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige nummers....

    Die nummers doen mij denken aan gesprekken doe ik een jaar of 5-8 terug voerde met iemand die op dat moment één van de grootste pro Nintendo fansites beheerde. En nog steeds ben ik het eens met de kern van de gesprekken als het op bepaalde muziek van Nintendo aan komt. Gewoon muziek die eigenlijk voorbij het kopje "muziek" gaat. Het is niet iets dat je even luistert ofzo, het is iets waar je van geniet, iets dat je terug neemt in de tijd en naar een andere omgeving.

    De meesten zullen mij wel voor gek verklaren om de hier bovenstaande herinnering, maar games muziek is voor mij echt belangrijk. Zo'n aquatic muziekje geeft mij echt een warm gevoel _O_
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Nee hoor, ik snap het precies. Die Nintendo/Rare klassiekers hebben gewoon dat magische sausje wat bijna alle hedendaagse games missen, en een deel daarvan is idd de prachtige, magische muziek.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Epic Mickey ligt inmiddels in de winkels.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Heb twee werelden van de US versie gespeeld, dus ik zal er maar even wat over zeggen. Ten eerste vind ik dit gewoon een must-have voor de Wii-eigenaar. Ten eerste is het een heerlijke 2D platformer geworden, met af en toe een pittig stukje, maar tot nu toe helaas nog niet erg moeilijk. Daarnaast is de game ondersteund door een heerlijk stukje muziek, waar veel remixes/moderne versies van oude tunes tussen zitten! Ik heb nu zeker al een stuk of 6-7 oude tunes gehoord. Ook de nieuwe tunes zijn tot nu toe erg lekker, dus dat zit ook goed.

    Daarentegen zijn er twee dingen die mij een klein beetje dwars zaten. Door de kleurrijke graphics heeft de game niet echt de DKC feeling zoals vroeger, aangezien die toch wat duisterder waren. En niet alle motion-controls vind ik geslaagd, maar misschien is dat wennen.

    Al met al een topper die, zoals ik al zei, iedere Wii-eigenaar moet bezitten. Mijn preorder voor december staat. :)

    Bekende menu theme
    [yt]LpDNm4p9jm8[/yt]
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    [GT]http://www.gametrailers.com/video/review-donkey-kong/707720[/GT]
    Een game die elke Wii owner die weer een echte (Nintendo AA) game zoekt in huis moet halen :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    En MetalSonic, er zit zelfs een remix van Aquatic Ambience in de game. :cool:
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Country 1 en 2 helemaal grijs gespeeld. Country 1 verreweg het beste. Zo te horen deze ook maar halen dan.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Voor de liefhebber mijn, tot nu toe, favorite tracks:

    [yt]zAfeVXdFNHQ[/yt]

    [yt]QdzIPhttE50[/yt]

    Ben benieuwd naar MetalSonic's reactie, haha.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha :) das lekker wakker worden zo, kop thee en nog even luisteren naar wat magische remixes. Ik weet nog dat ik dit spel bij de E3 zag en al flink enthousiast was geworden. Sowieso zal hij voor mijn verjaardag in huis zijn aangezien er dan ook flink wat vrienden komen die net als ik vroeger nog veel op de SNES hadden gespeeld.

    Dat ik het nu nog niet koop is omdat ik nog wat games moet weg werken ik het zonde vind om games door elkaar te spelen of af te raffelen.
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens is Donkey Kong bij verschillende winkels voor maar 40 euro te bestellen. Niet duur voor een nieuwe game.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Alle huidige Wii games zijn tegenwoordig voor die prijzen te krijgen.
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geeft al aan hoe vaak ik Wii games koop.:+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik ook niet, hoor. Maar ik zag Mickey ook voor zo'n prijsje weggaan.
     
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik voorheen zo'n 45 a 50 euro betaalde voor Mario games.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mario Galaxy volgensmij nog gekocht voor 49,95 en heb hem ook wel zien liggen voor €55.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Shit! weer een game die ik in december moet aanschaffen.

    :+
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel inderdaad. Zat net in het MM krantje te kijken en daar was die 44. Dus dan is bol.com aardig goedkoop.
     

Deel Deze Pagina