[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wanneer zouden we de reviews kunnen verwachten? Is al bekend wanneer het embargo eraf gaat?

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Er is inderdaad een patch uit ja , net even aangezet , 133mb !! echt veel zeg.
    Die patch is om online te komen heb ik gelezen
    Ik hoop ook dat ze in de patch verwerken dat je nu wel de HUD kunt uitzetten , want dat is toch wel een minpunt dat die optie er niet inzit !

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik had eigenlijk in de nieuwe PU al een review verwacht, maar dat zal volgende maand wel worden. Embargo is officieel morgen toch? Alhoewel ik hier en daar ook lees dat webshops al hebben verstuurd door de mogelijke problemen bij de post, die mensen kunnen hem vandaag al verwachten. Kan hem zelf vandaag als het goed is ook ophalen. :)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op GoT las ik dat iemand bij E-Plaza was geweest en dat de pre-orders gewoon morgen worden afgeleverd.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat is best vreemd, een aantal hadden nu in de track & trace staan dat het pakketje in sortering was. Nu loopt de tracking op de site vaak wat achter en ligt het vaak al bij de koerier in de auto.
    Nou ja hopen voor die mensen dat ze het vandaag krijgen!

Al snap ik eigenlijk niet waarom je voor een dergelijke release naar de Makro of Wehkamp ofzo gaat.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In de sortering inderdaad. Dat is nog niet onderweg.
    In sortering is gewoon de eerst standaard melding. Daarna is ie In Distributie en dan Chauffeur is Onderweg.

7. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo heb gisteren maar ff een slaapkamer verbouwd en geheel omgebouwd tot racing room :D

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zet vanavond m'n Driving Force GT ook al klaar zodat ik morgen om 17:10 direct aan de slag kan. :cool:

9. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo heb gisteren maar ff een slaapkamer verbouwd en geheel omgebouwd tot racing room :D

Nu is mijn vraag:

Wat is het ideale stuurtje voor de ps3? En dan denk ik aan het originele GT stuur de G25/27? Of zijn er nog meer goede alternatieven? (Hij moet wel op m'n playseat passen trouwens!)

En zijn de verschillen echt zo groot bij deze stuurtjes?

Alvast bedankt!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de Driving Force GT en dat is qua prijs/kwaliteit gewoon een enorm goed stuur.
    De G25 en G27 zijn natuurlijk een tikkie beter, maar ook een hele tik duurder. :)

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je budget. De GT3RS en de Turbo S van Fanatec, en de G25/G27 van Logitech zijn de beste voor een nog betaalbare prijs en die 100% compatible zijn met de PS3.

De Fanatec stuurtjes + pedalen zijn ruim 300 euro, de G27 nieuw ongeveer 260 en de G25 kun je tweedehands voor 150 vinden.

Voor minder geld is de Logitech DFGT de beste optie.

Zelf heb ik de G25 en G27 gehad voordat ik de overstap maakte naar de Fanatec GT3RS en Club Sport Pedals. Vind ik persoonlijk de beste combo van allemaal, vooral de FFB voelt veel natuurlijker aan dan de Logitech sturen :)

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  12. psykofool

psykofool Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag, kan je met elke auto rijden bijvoorbeeld in een single-race?

als ik met een mercedes sls amg wil rijden kan dat of moet ik dingen unlocken?

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb zelf de G25 en zou niks anders meer willen! Perfect stuur! _O_

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Als je een beginner bent is een DFGT echt een hele goede optie en helemaal gemaakt voor GT5.
    @psykofool: waarschijnlijk moet je alle auto's zelf verdienen. persoonlijk vind ik dat juist de uitdaging!

15. psykofool

psykofool Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik

maar ik wil me vader de regen en een mercedes sls amg laten zien :D
    ben 't er mee eens maar ik wil gewoon effe een paar auto's testen

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De game heeft inderdaad een embargo tot morgen. Vind het wel erg bijzonder dat je van de grootste release van Sony dit jaar eigenlijk nergens iets ziet of hoort over de game.

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel vaag vind , ik ben nu zeg maar level 5 , en kan ook auto's kopen enzo.

Maar als ik zo door alle merken heen scroll , heb ik echt niet het idee dat er meer dan 1000 auto's in de game zitten ...:confused:

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook iets wat mij zeer opvalt, misschien word hij vandaag nog uitgesteld:D

Misschien wel met het aantal verschillende kleuren van de auto's...:)

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Misschien was het daar wel te kort dag voor.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien denken ze puur op de naam alleen te kunnen verkopen en bewaren ze de marketing $$ voor de kerstperiode

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina