Ik vind Hard tot nu toe best meevallen. Ja, ik ga wel eens af, maar dat is meer door mijn eigen roekeloosheid dan door de moeilijkheidsgraad. Net trouwens tot mijn grote verbazing een cutscene gezien die me beviel. Spoiler Daar waar wordt uitgelegd wat de Deathly Hallows zijn. Leuke stijl, en eindelijk eens een cutscene die niet binnen 10 seconden is afgelopen. Ze namen iets meer tijd ervoor.
lol @ het eindgevecht. Spoiler Houd voor een minuutje ingedrukt. Niet alle collectables gevonden. Nog 3 Daily Prophets en 3 Quibblers. Die Potterwatch dingen heb ik allemaal. Oh, en die Hogwarts symbolen. Nu hopen dat er een guide is/komt. Geen zin om zelf te zoeken. edit: Yay, guide gevonden! Hopelijk klopt ie helemaal.
Het is inmiddels traditie dat ik filmpjes maak van de game. Ook deze keer kon ik het niet laten. Dus een easy achievement uitgezocht en daar een 'guide' van gemaakt. De Survivalist achievement (5 sterren op een Hard Challenge halen) edit: Ook maar begonnen met het opnemen van een volledige playthrough. Op Easy, maar zoveel verschil is er niet. Op Hard gaan ze snel neer met een headshot en op Easy ook. Eens zien hoe ver ik kom voordat ik geen zin meer heb.
Dazzle DVC 170. Iemand interesse in de rest (tot nu toe)? Part 10 is net klaar met uploaden. Ik verwacht uiteindelijk 30 parts te hebben. Ik speel dus op Easy, maar het valt me toch wel op hoe weinig verschil er is. Komt wel eerder doordat Hard zo gemakkelijk is dan doordat Easy zo moeilijk is.... Maar dat wat je ziet is dus gewoon representatief voor de hogere moeilijkheidsgraden.
Dus... http://www.youtube.com/my_playlists?p=3CA7338944DBACF4 ^Het is niet alleen een playthrough, maar ook gelijk een collectible guide! Ik moet nog wat annotations en een fatsoenlijke description aan de videos toevoegen, maar je kunt ze uiteraard wel al zien. Vanaf Part 4 beginnen de collectibles. En als je niks geeft om collectibles kun je de filmpjes ook kijken om te zien hoe slecht de game is. (zag net bij related videos dat een andere site al een walkthrough heeft gedaan. Ach, op deze manier heb ik me iig vermaakt tijdens de 3e playthrough) Alleen nog de Kinect achievements en ik ben klaar. edit: Ook maar bezig met een verkorte versie voor de collectibles: Zie het als een korte samenvatting. Ik laat de locaties niet uitgebreid zien, maar vrij snel. Via Youtube plaats ik dan een link naar het uitgebreide filmpje voor een beter idee waar alles zich precies bevindt. Hopelijk maak ik deze keer geen spelfouten. Iedere keer kom ik daar te laat achter.
Als je die beelden opneemt, ben je dan verplicht om op het scherm van pc te spelen? Want dat had ik eens ergens gelezen...
Ligt eraan welke kabel je gebruikt. Ik gebruik component waardoor ik de geel/rood/witte in de capture card plug, en de groen/rood/blauw gewoon in mijn TV. Daardoor heb ik beeld op mijn tv én op mijn laptop. Als je een reguliere RGB kabel hebt zul je splitters moeten gaan gebruiken om hetzelfde resultaat te krijgen. (hoe dit zit met andere capture cards weet ik niet...)
Ok, dit is em geworden. Idee is dus dat je linksboven op de tekst klikt om dan naar een walkthrough video te gaan waar je de locatie wat uitgebreider ziet dan in deze korte clips. (die videos wat ik dus eerder postte) En voor de mensen die de game niet gekocht hebben is dit filmpje een snelle manier om 90% van alle locaties even te bekijken.
Goddamn, zelfs Kinect is niet leuk om te doen. Werkt de helft van de tijd niet. Leuk als je daardoor de hele missies niet haalt. Houd je rechterarm omhoog en gooi em naar voren voor Expelliarmus. Gebeurt niks. Beweeg je arm alsof je een backhand doet en je doet expulso... ehm... juist... Werkt natuurlijk meestal niet. Ja, de eerste 2 missies was het leuk omdat het nieuw was, maar nu... Nog een stuk of 3 missies en ik ga deze game ritueel verbranden.
Patch! "We’re pleased with the fan response to the game" lol Maar iig goed dat ze de Cloak en cover verbeteren! Beide grote ergernissen, dus als die wat beter werken is de game misschien ooit nog aan te raden. ... ... nah... Het zal er dus geen topper van worden maar ik kan wel waarderen dat ze zich nu nog de moeite doen om het te verbeteren. Al heb ik liever dat ze al hun tijd gebruikten voor Part 2