Apache: Air Assault

Discussie in 'Algemeen' gestart door Camo81, 16 jul 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
  2. black raven 8

black raven 8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten ze bij activision gewoon te slapen hoor.
    De demo is al lang uit in andere landen.. behalve in nederland.

In belgie, duitsland, engeland.. overal staat hij op xbox marketplace, maar als je in nederland zoek vind je echt helemaal 0,0 over het spel.
    Probeer je hem bv in engeland of belgie in je wachtrij te zetten, krijg je de melding dat je in een andere regio zit en hem niet kan downloaden.

Irritant.. ik weet dat het een kleine release is, maar om hem nou echt helemaal o,o aandacht te geven vind ik echt ver gaan hoor.

Ik zou hem 19e ontvangen, maar omdat het wederom een kleine release is.. nemen winkels hem niet eens op voorraad. Als je hem dan bestel, bestellen zij hem ook weer voor je.. met als gevolg dat je minimaal 5 dagen verder ben.

Ik ga activision ook eens een mailtje sturen.. er zit daar gewoon iemand zijn werk niet te doen.

Hey Max.. jij ook hier! :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    hij is al bij de gamewinkels zowiezo te krijgen, heb hem zelf voor de ps3.
    Liefhebbers vinden hem wel geweldig, op een of andere soundbug na dan..

heb hem nog niet echt uitbundig gespeeld, maar vind vlieg games toch wel tof \o/

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik ga zo even op mijn US account kijken, vaak moet je een weekje wachten en dan kan iedereen de demo downloaden toch? Tenzij dit veranderd is en dat je persé ook gold moet hebben.

5. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    moet je voor de grap naar xbox.com gaan en zoeken op apache.

Vind je niets.

Vervolgens zet je hem linksboven op een ander land (belgie of zo)

doe hetzelfde, dus zoek op apache..

tada.. daar is hij dan.

Gooi hem in je queue..

Dit aanbod is niet geldig in jouw regio of is verlopen.

Kortom.. iedereen behalve mensen in nederland kunnen hem al sinds 6 november downloaden.
    En niemand die dat is opgevallen bij microsoft of activision of wie er ook verantwoordelijk is voor dat hele live gedoe.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt em van de USA marketplace nu gewoon halen hoor. Het werkt gelukkig nog steeds, na een paar dagen is gold niet meer verreist voor de demo :)

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien proberen met een US account? Ik heb de demo gespeeld op de PS3, vind het niet echt een bijzonder spel.

8. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt inderdaad niet.. Krijg je melding dat dat niet kan in deze regio.

Maar ik kreeg net bericht dat mijne onderweg is. Dus morgen kan ik aan de slag.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon US accountje aanmaken en dan de demo downloaden :)

Maar ik vind de demo ook alles behalve speciaal.

10. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het de meeste ook meer gaat om de "feeling" van de controls.. Als het goed vliegt vind ik die campaign helemaal niet zo belangrijk.

11. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heelveel flight sims op de PC (Lock on, IL2) maar deze ziet er niet echt slecht uit beetje arcade maar het kan wel dus ik ga denk ik de demo effe downloaden.

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb heel veel IL-2 Sturmovik op de console gespeeld. Erg goede game en deze zal ongetwijfeld ook goed zijn. Helaas ben ik toch meer vliegtuig fan en niet echt into helicopters dus ik ga ;m niet halen. Maar realistisch zijn de games sowieso (voor console begrippen uiteraard).

13. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Wow heeft me even moeite gekost om amerikaans account aan te maken. Maar heb eindelijk de demo gedaan.

Eindelijk eens weer een goeie flight sim. Het voelt allemaal best wel realistisch aan dus dat bevalt me wel. Kan me denk ik best wat uren hierin vermaken.

Nu even opzoek naar waar ik hem goedkoop ga vinden.

14. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem hopelijk morgen eindelijk binnen.

Heb he vandaag even op de pc gespeeld met track-ir.

Hij speelt erg lekker.. Heb hem alleen nog maar op realistic gehad, en dat valt echt wel mee.

Freeflight is tof, je kan 1 van de maps kiezen.. Weersomstandigheden, tijd van de dag, wat voor heli, en of je vijanden wil ja of nee.. En hoeveel en wat voor..

Vind hem erg gaaf.. Vooral die guncam.. Hoppa hoveren.. Naar je guncam.. En ratelen met die 30 mm.

Ben benieuwd of hij net zo lekker speeld op de xbox.

Voor heliliefhebbers echt een aanrader! Zonder dat je tig buttons heb om hem uberhaupt in de lucht te krijgen.. Dikke pluim voor De makers..

15. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je van de gunner view vanuit de cockpit ook schieten. Als je op d-pad naar beneden drukt kan je zeg maar free view doen en schieten. Maar telkens schiet die automatisch terug naar het midden.

Ow en hoe laat je je gunner automatisch schieten. Af en toe lukt het wel door op alle knoppen te rammen. Maar dat is ook niks:D

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow.. dus hij is alleen te downloaden op een Amerikaanse account? Want kon hem niet vinden op Market place:'-(

17. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    Kon je het weer niet laten :)

18. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je daar wel gelijk in heb.

Ook al vliegt het heerlijk.. tis natuurlijk niet dat je dit 2 maanden lang elke dag gaat zitten spelen..

Maar ik heb wel eindelijk mijn shot als ik tussendoor eens lekker in een heli wil vliegen op de console!
    En dan eerdaags 4 nieuwe mappen voor bc2, strax vietnam.. nu nog even MoH.. o ik zie de komende 2 maanden weer rooskleurig tegemoet :)

19. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat ik hem toch ga halen. Heb al behoorlijk veel tijd in de demo zitten.
    Zijn er mensen van hier die hem spellen?

20. black raven 8

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog steeds niet binnen. Was maandag verstuurd.. maar tnt had moeite met de maandag post was de opmerking.. en vandaag en morgen staken ze.. dsu heb hem dan pas volgende week.. god%$@%!#&$%*#

Deel Deze Pagina