[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    denk je uberhaubt dat iemand je serieus gaat nemen als je zo praat?..

ik heb beide consoles, ze hebben allebei hun + en hun - punten speel op beide even vaak, al die fanboi discussies zijn altijd zo zinloos.

Back ontopic, Ik ga uhm morgen halen, ben toch van plan om een stuur erbij te gaan halen omdat ik volgens mij anders hard ge owned wordt online:p iemand een tip voor een niet al te duur maar wel goed stuurtje? is er misschien ook een bundel van de game + stuur?
    Wat een dure maanden altijd zeg november en december, heb Black ops, assasins creed en NFS al liggen hier en nu deze ook nog erbij:p

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hell yeah! Vriend van me heeft 'm even voor me opgepikt bij MM Eindhoven. Vanavond al racen! :cool:
    Heb ik 'm wel dubbel want morgen komt m'n CE! 8)

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb het hier altijd over de game gehad. Kunnen we nu weer ontopic?

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Moet de Nordschleife unlocked worden? Ik zie hem er niet bij staan? Alleen nurburgring f1 circuit.

5. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laat ff weten hoe hij is met dat stuurtje, wil hem ook gaan bestellen! Maar twijfel nog teveel! (Is f12010 ook goed te doen met het stuur?)

6. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :F: maar idd on topic maar weer

bang dat je geowned word online zonder stuur hoef je niet te zijn, het is echt niet makkelijker, de mensen die je er met stuur uitrijden doen dat ook met controller wel, is imo meer voor je eigen beleving

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, kun je redelijk in het begin al spelen in de AMG klasse. :)

8. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verkoop je die andere? :emo:

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Yeah!

Iemand interesse in dit exemplaar? :+

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ikke.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Check PM! :)

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22

Jammer dat ik vanavond weinig tijd heb, maar de installatie is direct klaar dus een raceje of 2 kan er nog wel af :+. En morgen het stuurtje maar eens boven halen.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Inmiddels level (niveau) 9! :D
    Rook ingame is echt mooi weergegeven, blijft lang hangen. :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Installatie is klaar! Racen maar!

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game inmiddels een tijdje gespeeld en man wat valt ie tegen! Grafisch vind ik het verschil met Prologue echt nihil en om sommige momenten vind ik de game ook helemaal niet zo mooi. De geluiden zijn gewoon nog steeds crap. Heb zojuist een auto in GT5 en Forza 3 naast elkaar gehad en in Forza 3 klinkt het een stuk beter. Qua gameplay merk ik ook geen verschil met Prologue.

Het gevoel dat momenteel bij mij overheerst is ''waar zijn ze zolang mee bezig geweest''?! Bij de premium auto's in de cockpits zie ik het ook niet vanaf. Daarnaast echt voor alles een (lange) laadtijd terwijl de game volledig geïnstalleerd is (wat ookal belachelijk lang duurde). Ik vind de game in veel opzichten outdated aanvoelen. Deze game is gewoon 3 jaar te laat.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je de ruitenwissers gezien tijdens de regen? 1 Brok kartels. Dat viel me dus wel echt enorm tegen. Evenals de regen zelf. Net eerste rondje in Arcade even in regen gereden. Wat mij betreft eenmalig.
    En inderdaad, vond de geluiden ook al tegenvallen. Had gehoopt dat de Premium modellen beter geluid zouden hebben, maar dat is ook niet het geval.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, een brok kartels inderdaad, gewoon mega low-res. Kijk ook eens naar achteren als je in de regen rijdt, nog meer kartels. Een dikke Mercedes V8 de klinkt als een stofzuiger! En dan nog zoiets, de mega overvolle hud-display die je niet uit kunt zetten, man waar irriteer ik me daar aan tijdens het rijden. Bah, wat valt deze game tegen.

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ja, ik weet nu in ieder geval dat het toen niet, en nu ook niet, ligt aan inferieure speakers en een oude build. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina