[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, precies, maar gewoon aan de game zelf. Die hud-display neemt zoveel ruimte in beslag, dat ik gewoon de helft van de cockpit niet zichtbaar is.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. Regen op de voorruit is lelijk. Voor de rest vind ik 'm grafisch top!

/edit: Overigens las ik dit op GoT.

Zal dit ook 's even kijken.

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hele erge gemengde gevoelens toch over de game.... Ik heb net forza in de 360 gedaan , en moet gewoon zeggen dat forza er toch wel wat beter uitziet , en dan met name qua sfeer enzo , en ook de motorgeluiden vind ik veel echter !

Ik ga GT5 verkopen...

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ophouden met zeiken, jullie killen mn hype :+

en nog steeds geen reviews online... zal ook wel niet meer gebeuren voor mediaoffer hem morgen komt brengen

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ook Forza 3 aangehad zojuist en deze game oogt inderdaad sfeervoller. Vind de tracks veel te klinisch in GT5, het leeft niet. En de motorgeluiden, die zijn zoveel beter in Forza 3, echt niet normaal. Een dikke V8 klinkt als een dikke V8 en niet als een grasmaaier. Ook totaal niet onder de indruk van de sneeuwtracks. Vind het gewoon een crapgame. GT5 staat te koop, ik ben er helemaal klaar mee. Hebben we hier al die jaren opzitten wachten?

Weer lekker verder met Assassins Creed! :thumbs:

6. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zetten ook niet even door zeg.. Geen woord over de physics, hoe het rijdt met stuurtje?

GT is altijd een game geweest die langzaam start, en het duurt even voordat je er echt in komt (allerlei license tests etc. en pas rond level 20(?) wordt zelfs het echte schademodel beschikbaar gesteld.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En gisteren was je nog mega positief! :eek:

Nee, daar ben ik ook heel benieuwd naar.
    Ik vind het verschil met de filmpjes die ik hier te zien kreeg met die regen zo enorm verschillen. Het lijkt wel uit een totaal andere game te komen.

Is er trouwens een manier om replays eenvoudig op youtube te zetten?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind 'm nog zeker niet tegenvallen. Gewoon even doorbijten. Het begin is in zo'n game altijd lastig, met die prutwagens. :+

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maar de kritiek hier ging toch niet over prutwagens? Ik heb een Premium geprobeerd, maar het geluid was niks beter. Dat vind ik echt enorm jammer, dat de geluiden niet zijn aangepakt. Ik bedoel, koop een Premium auto, het geluid wanneer ie start, dat is pas goed gedaan.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat hoort er wel bij inderdaad.

Maar ik had wel meer op een 'wow' reactie gehoopt.

Ik heb een half jaartje geleden Forza 3 gekocht om weer eens wat te racen maar vond het achteraf teveel op 2 lijken dus ben daar na een paar uur afgehaakt.

Als GT5 ook ongeveer op het niveau Forza3 blijkt te zitten dan ben ik bang dat ik snel afhaak

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Lijkt me niet dat de tracks opeens sfeervoller worden als je wat verder bent. Of het geluid.

Ik ga dit topic nog even in de gaten houden voor ik 'm koop.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat gevoel heb ik ook. Het lijkt wel een totaal andere game.
    Tevens heb ik last van screentearing and pop-up!!! :emo:

Het heeft niks met prutwagens te maken, want ik heb zojuist in de nieuwe McLaren gereden en dat is nog steeds crap. Het geluid is helemaal om te janken.

En dat is nog zoiets. Ik bedoel kom op jongens, we hebben hier te maken met de zogenaamde real driving simulator! Het schademodel hoort gewoon vanaf de eerste seconde volledig aanwezig te zijn. Echt te belachelijk zeg........

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zitten overigens bij de 2e hands auto's wel enorm vette exemplaren tussen.
    Kwam net deze tegen:

:lol:

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In Gran Turismo 4 had je ook een koets ofzo dacht ik, genius was dat. 8)

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem ook even gespeeld en nou ja... het is eigenlijk wat ik er van het verwacht. Enkel van de graphics (en dan vooral de regen) had ik wat meer verwacht. Wat ik wel uitermate leuk vond was het karten, hopelijk blijft het ook zo leuk. De game ligt me tot hier toe wel beter dan Prologue, welk ik een grote tegenvaller vond.

16. JeePee

JeePee Guest

Dat was toch zo'n Daimler uit 1890 ofzo? Die kwam de heuvels van de Nordschleife niet op met z'n enkele PK :D

17. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk ook dat meeste mensen er veel te veel van verwachten, het is gewoon een erg goede game en ja hij heeft ook wel wat minpuntjes,maar welke game niet?

Als je de oude delen een beetje kent wist je al dat het geen game als forza 3 zou gaan worden, en zowiezo kon je dat al duidelijk op de filmpjes zien.
    Moet wel zeggen hoe verder je komt hoe beter het allemaal word, zeg nou zelf die lage klasse races van forza zuigen ook bigtime....
    Zou het gewoon nog een paar daagjes aankijken voor je verkoopt

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Joh, mensen klagen hier niet omdat ze in een gare auto moeten rijden of omdat de game langzaam op gang komt. De mensen klagen (terecht overigens) dat de graphics op een aantal vlakken weer niet is wat het had moeten zijn. Die regenfilmpjes die men hier liet zien, het lijkt werkelijk in niks op wat je nu ingame krijgt. Net zoals de geluiden. Hier werd druk geroepen dat het aan onze cinema setjes lag of dat het een oude versie van de game was. Nou vergeet het maar. Het geluid zuigt big time in de meeste gevallen.

Ik speel de game al vanaf vanmiddag, en zie genoeg dingen die gewoon niet kloppen. Ik speel nog wel even door omdat ik de replays met verschillende auto's leuk vind om te kijken.
    Maar ik heb wel het idee dat ik er destijds niet ver vanaf zat met mijn verwachtingen en nu dus stukje bij beetje gelijk krijg.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er zit neem ik aan wel gewoon een 'Quick Race' mode in waar ik alle tracks/cars/schade opties etc méteen tot m'n beschikking heb? Zodat ik morgen even de Nordschleife opkan met een leuke auto!

Of werkt echt alles met Licenses ofzoiets? (nog nooit echt een GT gespeeld dus vandaar).

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe speelt het met een stuurtje dan? Kan je echt precies insturen op de momenten dat jij dat wilt? En hoe speelt het met de controller? Tikje naar links en je ziet de auto "houterig" een slag naar links gaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina