[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het merendeel van de tracks zijn meteen beschikbaar in arcade mode, maar o.a. Nordschleife unlock je pas als je in GTLife mode gaat spelen.

Kan niet wachten tot ik hem morgen heb, ondanks de negatieve reacties hier :)

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind het met het stuurtje prima spelen. Als je wegglijd kun je prima corrigeren, auto's reageren correct op stuurbewegingen.
    ben nog niet met de controller in de weer geweest.

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker veel negativiteit hier (Was ook wel te verwachten)
    Heb nu al ruim drie reacties zitten typen en elke keer weer besloten om ze maar niet te plaatsen.

Ik zie het morgen allemaal wel als ik de game zelf heb, En vorm dan mijn eigen mening.

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

En waarom was dat te verwachten? Ik ben met een open mind dezegame gaan spelen hoor. Ik ben al die tijd volgens mij redelijk realistisch geweest. Heb open gestaan voor de negatieve kanten, maar ook voor alle filmpjes die ik hier de laatste weken heb gezien.

Maar goed, bekijk morgen de regenraces zelf even. De eerste die roept dat de regen er goed uitziet verklaar ik werkelijk voor gek hier. (en dat zal me dan wel een ban of een waarschuwing kosten)

5. James Pond

James Pond Guest

HDMI kabeltje erbij gekocht, nu even een paar Ps3 exclusives 2e hands op de kop tikken.

Besteld :D

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Uncharted 2, Demon's souls , God of War 3!

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heavy Rain, Little Big Planet!

8. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    little big planet? voor ze kleine zusje?:9
    infamous ook een interresante exclusive

9. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Okay, wisselende berichten hier. Maareh hoe is de multiplayer? Want daar hoor ik niemand over, en f12010 speel ik ook niet voor de single player maar voor de multiplayer. Dan ervaar je de game toch anders! Als het lekker rijdt en je kan met 16 man online, dan vind ik de game hoe die er dan ook uitziet niet crappy!

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat vele hier in het forum overhyped waren, Dat heb je zelf nog meegemaakt met alle haat richting jouw posts hier.
    Daarbij ben jij een van de weinige geweest die er wel realistisch tegenaan keken, Mijn post was dan ook zeker niet richting jouw bedoeld. ;)

Dat de regen en sneeuw effecten niet het nivo van bijvoordeeld PGR4 halen had ik al door na het eerste gameplay filmpje wat ik ervan zag (toendertijd nog vergeleken met een PGR4 filmpje)
    Mocht je je dan afvragen waarom ik daar niets over gepost heb, Dan is het antwoord op die vraag heel simpel: Ik was een beetje klaar met hoe er in dit topic op elkaar gereageerd werd en heb toen besloten niets meer te posten.

---------------

Wij (De GT Fans.) en de Game-Journalisten hebben dit spel zelf om zeep geholpen met alle kritiek die we er in de afgelopen 2 a 3 jaar op gehad hebben.
    Er is vanalles ingestopt omdat wij dat zo graag wilde (En PD het er daarna van Sony in MOEST doen.) Zoals bijvoorbeeld schade en weerseffecten.
    En dan gaan we daar nu ook nog over lopen jammeren?
    Een stel verwende kleuters zijn we. (Ja, Wij allemaal.)

Zo, Is gelijk duidelijk waarom ik eigenlijk niet meer in dit topic wilde posten.

Trouwens:
    Kazunori Yamauchi wilde een bekende naam worden in de auto industrie dat heeft hij met de Gran Turismo serie berijkt, Maar hij is absoluut niet de beste game designer. (Mijn persoonlijke mening.)

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ook eens met de meerderheid.
    Geluid is echt ruk, ook vind ik het werkelijk "schandalig" dat ze hier 5 jaar over gedaan hebben.

Ga morgen maar even online racen misschien is daar het geluid beter:D

12. James Pond

James Pond Guest

Uncharted 1+2 en GoW3 wil ik zeker hebben. Demon Souls ook maar die ga ik niet gelijk kopen..is nog te duur en weet niet zeker of het iets voor mij is.

LBP kan ik van m'n neefje lenen en HR is niks voor mij denk ik :p

Maar joh wat een negatieve reacties hier joh, is die echt slecht?

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ah sorry, dacht dat je mij bedoelde. ;)

Tsjah, ik heb destijds ook al gezegd dat ze waarschijnljk teveel concessies zouden moeten doen omdat er juist teveel in de game zou zitten.
    Dat fans dat er allemaal in willen hebben is prachtig, het is natuurlijk aan de maker van een game te beoordelen of het ook allemaal kan.

Geloof me, het lijkt wel of ze uiensap door de regen hebben gedaan in de game, je krijgt er tranen van in je ogen. Zo beroerd is de kwaliteit. Ik snap dan ook niet dat ze dit in de final neer hebben gezet. Dit hadden ze zelf ook kunnen zien, en heeft imho niks met de fans te maken.

14. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is echt niet slecht, maar blijkbaar verwachten sommigen een godswonder:lol:
    maar wat bubble zegt over de regen en het geluid ben ik met hem eens, maar dat zijn een paar puntjes, verder vermaak ik me prima en hoe verder je komt hoe beter het word

15. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Merken jullie ook verschil in de kwaliteit van het geluid per auto? Ik herinner me een filmpje van een paar dagen terug met de BMW op Top Gear track en die klonk toch echt wel lekker.

16. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wat is dat nou godver, ik kom gewoon niet verder bij het menu over basisinformatie die je moet instellen. Annuleren kan niet en op OK drukken doet het ook niet :mad: :mad:

Heeft iemand een idee hoe dit komt? Zo heb ik natuurlijk niets aan GT5.

Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Check m'n Civic jonguh! 8)

18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Is dat een premium model? Want je kunt de photomode alleen maar doen bij de premium modellen :confused: Heel raar is dat.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Is dat ook nog zo?! :mad:

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ja ik wou een foto maken van een standaard honda, kreeg ik de melding dat de photomode waarbij je je auto ergens kunt plaatsen alleen maar beschikbaar is bij de premium modellen... Suf..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina