[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dus OMA noobtubes in MW2 vond je ook een goede tactiek? Black Ops is nog niet gebalanceerd maar wel een stuk beter dan MW2. Vind zelf de RC-XD een te lage killstreak, predator missle was bij 5kills en de RC-XD is even sterk/misschien wel sterker. Ook Hardline pro moet veranderd worden, je kan nu 3kisten uit de lucht laten vallen en alle drie veranderen. Had gisteren een choppergunner, dogs en een napalm strike na 5 kills wat ik zelf bullshit vind.

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    RC-XD is echt dom om te gebruiken naar mijn mening. UAV is 100x handiger, en ook voor je team. In de tijd dat je een kill maakt met een RC kan je makkelijk een kill maken zelf + het feit nog dat je zelf dood kan gaan als je RC gebruikt.

3. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een aantal dagen niet gespeeld, maar na een leuk begin is de pret ervoor mij af. Had vandaag meerdere potjes met teams waarvan minimaal de helft de vervloekte second chance gebruikt. Ook teamgenoten van mij gebruikte die rommel, sommigen hadden ook de Pro perk. En dan vragen aan mij om ze op te pakken, dat kan je vergeten vriend..

Als dat nog niet genoeg was, vlogen de autojes me in domination om de oren. Lijkt erop dat mensen er plezier erin hebben het plezier voor andere te vergallen. Wat een troop zeg..

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Jij vind een RC-XD beter dan een predator?:{ Een predator duurde ongeveer 5sec voordat je iemand raakte en die kon NIET kapot gemaakt worden. Je ziet die RC-XD vaak al aankomen en dan kan je hem zo kapotschieten. En kan zelf niet eens spelen. Ik weet wel 95% zeker dat er meer kills wordt gemaakt met een UAV dan RC-XD

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen moeite hebben om Last Stand mannetjes te killen. Ik word er misschien 1 op de 10 keer door gedood.

6. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    + de keren dat je gekilled wordt door teammates..

7. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan vind jij niet belachelijk? Vaak wordt je streak afgebroken, het kan je een kill kosten en een extra dood. Dit alles terwijl hij dat niet verdient..
    Sorry hoor maar dat gaat nergens over.

8. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb nu 2x gehad dat in connection interrupted kreeg. Daarna ging hij terug naar lobby en daarna starte mijn xbox opnieuw op :confused:. meer mensen dit gehad?

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik word echt nooit door die Second Chance mannen gedood. Als jij hem neer knalt. Kost het allemaal tijd om die perk in werking te laten gaan en moet je nog maar 1keer schieten.

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Second Change chappies kill ik altijd met een stun of flash. Vinden ze niet leuk :p

11. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee second change is echt niet leuk.
    ging ff snipen is ground war, echt allemaal second change, is al moeilijk genoeg dat snipen.
    word zo van 50 meter neer gemaait door een python omdat ik dan weer 2 seconde nodig heb op weer op hem te mikken met sniper.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt en er zit ook iets raars in..
    als je 1 op 1 komt en hij heeft second chance en doorschiet met laten we zeggen zijn AUG dan tijdens het vallen schieten hij alsnog door :mad:
    zo ben ik al een stuk of 15 keer gekilld en vaak ook nog eens op een hoge killstreak

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    zulke dingen gebeuren mij ook altijd als ik nog 1 kill moet ofzo

hij valt in secondchange ik moet net reloaden geen cover ik dood of ik zoek cover komt een teammate van hem en knalt me neer :+

14. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die Last stand is verschrikkelijk vooral als je S&D Destroy speelt en je komt 1 op 1 te staan en je denkt dat je hem heb valt hij in last stand schiet hij je alsnog dood, alsnog de ronde verloren.

15. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is zo'n Second Change dude bijna altijd een "You Assisted In A Kill" :'-(
    Schiet ik hem neer gaat de laatste kogel op de grond nog ff snel door een team-mate..

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik laat ze altijd gewoon liggen spartelen :+ Dus omleggen en door rennen naar de volgende , vinden ze ook niet grappig

Ik heb trouwens een beetje het gevoel dat ik sinds de update meer host voordeel heb.

Gisteravond was ik een poosje de host en ik was echt niet te houden voor de tegenpartij terwijl alle verbindingen vol groen waren.

potjes van 26-1, 27- 2 en 36-1 in +/- anderhalf uur spelen.

het ging zo lekker dat ik maar even in theater mode ben gaan kijken hoe het er voor de tegenstander uitzag en zag met name in dat potje 36-1 op WMD een paar keer gebeuren dat ik echt had moeten gaan liggen vanuit het perspectief van de tegenstander.

beetje vreemd maar ik zal er maar niet te hard over gaan klagen :+

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Que ??? Mi no comprende. Ik zeg nergens dat het een goede tactiek is als mensen gebruik maken van exploits. Ik zeg alleen dat als mensen daarvoor kiezen dat je je EIGEN TACTIEK erop aanpast. :F:

Block Player etc etc. . . . .

18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Zal ik je vertellen hoe die situatie zich verder af zou spelen als jij ook second chance had?

if you can't beat them, join them!\o/

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    if you can't beat them, arrange to have them beaten

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Predator kon je ontwijken door coldblooded als perk te hebben of heel simpel een gebouw in te rennen. Daarbij komt dat je 5 kills nodig had voordat je die kreeg. RC-XD is met hardline pro maar 2 kills.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina