Vreemd! 'Play disc' heb je wel? Want er mag geen dvd of iets in je Xbox zitten wil je de optie 'open tray' krijgen. Lijkt me niet dat de een het toevallig wel heeft en de ander niet.
oww haha ja heb altijd wel een disc erin zitten, dus ja "play disc" heb ik wel... Dalijk maar eens even proberen.. thnx :b: [edit/] net even gechecked en het werk wel jammer dat het dan alleen werkt als er geen disc in zit...[/edit]
videokinect Hallo, Wij hebben kinect ook net gekocht en wil graag het videokinect ff proberen. Heb helaas niemand inmijn vriendelijst die ook dit heeft ! wie wil dit met ons proberen? Mijn naam is MonetaryEye om toe te voegen thanx
Op de doos van de X360S staat dat deze 'Kinect ready' is, is het 'oude' model van de 360 niet 'Kinect ready', en hoe kan je deze modellen in dat geval 'Kinect ready' krijgen?
Zit niet echt een verschil in. de x360 s met kinect ready heeft alleen maar de aansluiting plug van de kinect nodig voorziet hem dan ook van stroom. Bij de oude xbox heb je de usb aansluiting nodig, plus een stroomsnoer. dit heeft de 360 slim niet nodig. Maar dit alles zit al bij de kinect.
ik heb de kinect gekocht was eerst wat sceptisch er over maar het is echt heel erg vet. had ik niet verwacht
Ik wil ook Kinect kopen, maar ik twijfel, want ik heb niet heel erg veel ruimte in mijn kamer om vrij te kunnen bewegen (ik denk dat ik op z'n verst zo'n anderhalve meter van de tv af kan staan). Heeft het dan zin om te kopen?
Er was hier volgens mij ook iemand die het knielend op z'n bed speelde, dus het zal wel moeten lukken.
Velcro ?? Nee, ik ga niks plakken op mijn mooie tv. De bovenrand van de tv is trouwens ook dun, ongeveer een cm. Een keurige steun heeft mijn voorkeur.
Haha, maar ik denk dat ik dat wel irritant zou vinden, ik wil gewoon kunnen staan. Dan maar even wachten (of heel lang) tot ik op mezelf woon. xD
Aangezien de tv steun op bepaalde tv's niet eens past, vind ik het zonde geld.. Die velcro(klittenband) kan je zo weer van de tv halen.. heb zelf ook een tv die 1cm dik/dun is en je ziet er niks van
Mss hier eens mijn vraag stellen. Mijn oude 360 (van de release) heeft het voor de tweede keer begeven. Nu kost het 75 euro om hem te laten maken. Zou ik anders een nieuwe kopen met de kinect erbij? Ik heb niet heel veel interesse in de kinect, maar zou het wel eens leuk vinden om te doen denk ik. We hebben ook een wii en daar spelen we meestal op wanneer er vrienden langs komen.
Los van of je Kinect wilt, zou ik sowieso het nieuwe model aanschaffen, de Xbox 360 Slim. Je hebt veel meer opslagruimte, het systeem is sneller, de console maakt minder geluid en geeft minder warmte.
Jij denkt dus ook dat het verstandiger is om die nieuwe bundel te kopen, i.p.v. 75 euro voor die oude nog eens wat langer te laten werken. Ik heb een vriend en die heeft ook zijn 360 opgestuurd (ook eerste model), en kreeg voor 75 wel een nieuwe van het oude model in ruil. Ik denk om mijn oude te laten maken en die aan mijn broer te geven voor kerstmis met wat oude spelen, en voor mezelf de nieuwe aan te schaffen, kinect lijkt me dan wel een leuke toegevoegd waarde.