De geniale sfeer, presentatie en characters, het verhaal is interessant. Daarnaast is het sneaken ook gewoon erg leuk om te doen en werkt in dit deel het schieten ook nog eens een stuk lekkerder.
Het speelt lekker, maar je moet er van houden. Dat sneaken enzovoort. Ook moet je, vind ik, wel de eerdere delen gespeeld hebben om alles een beetje te begrijpen want het verhaal is echt complex, maar ó zo goed!
Uit! Wat een ubergeniaal einde. Spoiler Het eindegevecht was ook geweldig opgezet. Oh, en heeft iemand dat stuk in Act 5 met: Spoiler PSycho Mantis gespeeld met een Dual Shock controller en/of een memory card? Ik vraag me af wat ie dan zegt.
"Vibration's Back!" Overigens vond ik het einde helemaal niet zo sterk en juist hetgene wat MGs4 voor mij de minste uit de serie maakte.
Man.. Ik wil hem ó zo graag spelen, en uitspelen. Maar ik heb geen Playstation 3, niemand die ik ken.. *zucht*
Dat is inderdaad de minste act, maar die was qua gameplay behoorlijk snel over, dus dat viel allemala wel mee imo.
Vond hem ook niet al te sterk. Vond mgs3 bijv veel beter. MGS 1 vond ik het beste. Heeft denk ik meer te maken met de unieke ervaring die de game bood destijds. MGS4 was veel te kort en ook echt te simpel uit te spelen, geen lastige puzzels etc.. In deel 1 zat je soms echt vast. (bijv met die ketchup in die cel) De eind bazen vond ik gay, omdat ze (bijna allemaal) vrouwen waren en ze spraken niet tot de verbeelding. Verhaal was wel sterk, maar de uitwerking veel minder.
Is deze eigenlijk nog een beetje te vergelijken met MGS 3? Dat is de enige die ik gespeeld heb en die vond ik best wel tof Vooral dat je zo enorm uitgebreid kon vermommen en ook dat 'heal' systeem was best wel goed De demo van MGS 4 vind ik maar vaag. Lijkt eerder een veredelde shooter
Jah, al kan het camoufleren nu automatisch laten doen. Maar als je per sé wil kan je het ook nog handmatig doen (moet je wel eerste 1x de skins automatisch hebben laten doen zodat je pak die kent). Game is wel simpeler dan MGS3 waardoor die inderdaad ook als shooter uit te spelen is op de lagere moeilijkheidsgraden. Natuurlijk is het een hele andere setting, dus wie weet vind je hem toch niet tof desondanks het voor de rest zo goed als hetzelfde is.
Ja MGS 3 was heftig moeilijk Maar is het sneaken nog steeds noodzakelijk en werkt het ook lekker genoeg?
Zoals ik zei is MGS4 op de lagere moeilijkheidsgraden (denk ook normal) gemakkelijk uit te spelen als speler, dus sneaken is dus niet meer noodzakelijk. Maar je kan natuurlijk nog altijd sneaken als je wil en het werkt ook wel goed en gemakkelijk (kan je het niet in de demo proberen?) imo.
Zo, weer bezig met MGS4. Zit volgens mij nog steeds in Act 2 en ben net bij Naomi geweest. Begin nu pas een beetje in de game te komen, al die filmpjes zijn toch wel erg tof. Snap alleen echt zwaar niks van het verhaal, maar eens even het verhaal nog eens lezen tot nu toe.
Ben nu in act 4, zit er weer lekker in. Geniaal dat Snake zijn snor vol zit met sneeuw. Maaruh, wtf aan het einde van act 3 met dat stuk van Akiba. Had echt een of andere idioot verwacht onder dat masker.