1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    gewoon opsturen. dit mag natuurlijk niet.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat geluid kan inderdaad nooit goed zijn nee.

    Als het een ècht mooie kras is die vlak bij het middengat zit, dan hoort die daar waarschijnlijk te zitten overigens. Zo'n ring zit bij veel games.
     
  3. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee :+, de ronde kras zit veel meer naar buiten toe.
     
  4. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet! Gister een half uur met een aardige meneer van support gesproken over dit probleem. Nu is het zo dat microsoft het probleem van de krassen op de cd's niet erkent en in feite zegt dat je het zelf gedaan hebt. Bij een lichte beweging (dan moet je al denken aan het dicht doen van een deur en jawel de trillingen van het dichtdoen kan dit al veroorzaken) van de xbox (slim) kan het zijn dat deze dan krassen maakt. :+
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat kinderachtig van ze zeg. Gezien mijn vorige ervaringen met de klantenservice had ik dat totaal niet verwacht. Ik zou het gewoon nog een keer proberen! ;)
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja en dan op een andere toon. Mijn xbox maakte ook krassen en toen heb ik ze 'duidelijk' gemaakt dat ik een nieuwe wilde of in ieder geval een reparatie en dat was toen zo geregeld...
     
  7. Hubbah

    Hubbah Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Xbox helpcenter opbellen en beetje pissig doen, heb vandaag hetzelfde probleem gehad en die viezerikken probeerden mij ook af te poeieren:mad:, volgens hun had ik met mijn console lopen schudden terwijl ik aan het spelen was (wat iedereen natuurlijk doet:lol:) en toen ben ik gewoon pislink geworden met als resultaat dat de UPS bon onderweg is en hij gratis word gerepareerd:)

    Nou alleen hopen dat het niet te lang duurt......
     
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Hm, ik heb sinds kort weer wat problemen. Heb al eens een ROD gehad maar nu is het wat anders. Ik dacht eerst dat het aan Fifa lag; telkens na een potje bevriest het beeld op precies het zelfde moment en kan ik niks meer doen. Dat is niet bij alle potjes zo, maar als het bij een potje gebeurt (bijv. in managermode) kan ik het zo vaak proberen als ik wil maar dan blijft hij daar bevriezen. Als ik de wedstrijd sim kan ik gewoon weer een paar potjes spelen. 8)

    Bij Bully gebeurde het laatst echter ook, dat het beeld opeens bevroor. Dus 't lijkt me niet dat het aan allebei de games ligt. Volgens mij knippert er niks verder. Het enige wat ik kan doen is mijn xbox weer uit en aan zetten.

    Enig idee, iemand?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat de problemen toch worden veroorzaakt door de GPU van de Xbox360.
    Heb de zelfde problemen met mijn Xbox360 (Launch) , 9 van de 10 keer loopt het beeld vast zonder foutmelding !
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Niks aan te doen dus? Mijn garantie zal inmiddels ook wel voorbij zijn.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die is dus al voorbij sinds juli. Kut.
     
  13. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een arcade en dat grafding maakt gewoon random krassen op elke gamedisc die ik erin zet, heb hem zelfs horizontaal liggen(terwijl hij verticaal geadverteerd wordt) en ik heb de games geinstalleerd zodat ie daarna gewoon alleen hoeft te verifiëren dat de disc erin zit en de rest vanaf de hdd leest....mocht allemaal niet baten!!

    3 NIEUWE GAMES HEEFT DAT DING AL BEKRAST TIJDENS DE 5-10 MINUTEN DURENDE INSTALLATIE ALLEEN AL!

    Ik heb gewoon nog garantie op dat ding, dus ik had via de site een repair request gedaan, belde nog even op voor de zekerheid, krijg ik een kerel aan de lijn die alleen maar generieke antwoorden klaar heeft liggen, "meneer hij moet zijn bewogen tijdens gebruik", "De xbox is hierop getest", "dit valt niet onder de garantie" en tot slot "ik begrijp hoe vervelend het is maar ik kan je niet verder helpen".
    Hij ligt horizontaal op een waterpas bureau bwvs, en zelfs als ik er langs loop loop ik op m;n tenen lol!
    Mocht ik hem toch op willen sturen dan zou dat me +- 120 euro kosten en dan krijg ik er nog een extra jaar garantie bij (terwijl ik garantie tot mei 2012 heb) en zelfs dan is er geen garantie dat het gefixed wordt....en wat is het nut van garantie als een defect ontkent wordt.

    Ik heb inmiddels die eerste request geannuleerd en een andere aangemaakt en ook een ups receipt ontvangen, dus ik hoef ups alleen nog maar te bellen en ze komen hem ophalen, maar als hij eenmaal aankomt in duitsland, zullen ze dit dan verhelpen of gewoon de xbox terug sturen en mischien zelfs kosten op mij verhalen??!

    Bij ingeving van de reden had ik neergezet: " Console beschadigt discs ".

    Graag wat help van jullie, alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  14. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  15. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Mijn xbox heeft regelmatig hetzelfde probleem: als ik een game in de schuif steek, kan hij heel veel hem niet lezen, dan moet ik hem 5 a 6 keer afkuisen, en weer erin doen voor hij opstart terwijl het spel op d HDD staat! En gisteren blokkeerde hij bij het opstarten van de xbox, ik kreeg het menu al niet. Opsturen of niet?
     
  16. Hubbah

    Hubbah Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon opsturen, had precies hetzelfde, is gewoon standaard geouwehoer van microsof om kosten te voorkomen, als je kwaad word kan het opeens wel.
    Mijne is maandag opgehaald en nou al weer onderweg naar mij:thumbs:
     
  17. JohnnyDrama

    JohnnyDrama Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te horen!

    Je had dus ook random strepen/krassen veroorzaakt door je xbox?
    Laat nog even weten hoe en wat als je hem terug hebt! :)
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mannen heb een vraag,

    Ik had vorig jaar mijn xbox laten vallen dus heb ik een nieuwe gekocht toendertijd, een Elite 120 GB.

    Nou kwam ik woensdag avond van mijn werk af en met het opstarten van mijn Xbox maakte die echt een misselijk krassend geluid.

    Dus ik snel de CD eruit gehaald om eventuele beschadigingen te voorkomen, maar toen ik de CD terug deed las mijn xbox hem niet meer.....

    Na een paar keer proberen las die de disk gewoon weer en werkte het gewoon weer normaal maar nogsteeds met opstarten maakt die echt een heel misselijk geluid, wat kan dit zijn en wat moet ik hier aan doen?

    Heb gister avond om half 11 dus ook nog even een keer aangezet en weer het irritante geluid, maar als ik de xbox alleen even afzet als ik ga eten en daarna gelijk weer aan heb ik dus nergens last van? Verder met het lezen van de cd of dergelijke maakt die geen klote geluid alleen puur met opstarten.
     
  19. Hubbah

    Hubbah Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me xbox de eerste tijd verticaal staan omdat het anders nie echt netjes stond en toen is me lens verzakt of zoiets, kreeg een prachtige ronde kras op me discs, omdat die grafdingen niet rechtop kunnen staan (terwijl Microsof er zelf rechtop mee adverteert).
    Hij is gisteren weer verstuurd vanuit Frankfurt dus hoop hem vandaag of morgen weer te hebben:thumbs:
     
  20. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb drie knipperende rode lichtjes... heb de stappen op de xbox site gecheked. Alles eens uitgehaald en terug in, meerdere keren opnieuw ook de hdd. Conclusie dus opsturen. Kost mij wel 75 euro... Heb twee jaar geleden wel al eens een ROD gehad.

    Maar nu, mijn xbox is nog het eerste model van toen hij net uitkwam. Nu vroeg ik mij af of ik niet beter ineens een nieuwe koop? Kun je anders ook 75 euro korting vragen op een nieuw model? Klinkt niet van zelfsprekend, maar je weet maar nooit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina