noem eens een paar pogingen op de 360? ik kom niet veel verder dan Limbo en Braid en Sonic 4 voor de Arcade En ik zeg niet dat DKC niet heel goed is maar ik lees in veel reviews dat wel als een 'feest van herkenning' wordt gezien en dat vind ik altijd wat tricky om zelf te beoordelen. Ik ben ook makkelijk verblind door nostalgie als een golden oldie een nieuw deeltje krijgen en kan dan lastig inschatten of mensen die er nieuw instappen net zo positief zullen zijn
zag trouwens dat het Super Mario All Stars pakket ook 1 december uitkomt. die gelijk maar gepre-ordered. wel een leuk pakket: - alle 4 de super mario's (1,2 en 3 en de lost levels) - een boekje over de geschiedenis - soundtrack cd en het is maar 29,99! koopie
Ik heb ze jammer genoeg al alle 3 op me WII. Alleen de lost levels niet. Maar om nou voor TLL en dat boekje en een cd'tje 30 euro neer te leggen..
Hmm Nintendo virus heeft toegslagen. Rode wii, met Donkey Kong + Zwarte motion + controller gekocht. wel een vraagje, voor welke spellen moet je echt een nunchuck (?) of motion + hebben? Van de AA Nintendo titels dan...
motion plus is gewoon een verbetering ten opzichte van de gewone controller. de nunchuck heb je nodig bij bijvoorbeeld Super mario galaxy.
Motion + bij de toekomstige Zelda. Nunchuck bij Twilight Princess, Super Mario Galaxy 1&2 en de Metroid Prime Trilogy. Voor de rest heb je alleen de Wiimote nodig bij games als Kirby, DKCR, NSMBW, Metroid Other M etc.
Oke maar motion+ is dus eigenlijk gewoon een "betere" en vooral preciezere wii mote? Verder niks speciaals?
nee. het zit nu ook standaard in de Wii motes verwerkt. alleen de oudere motes hebben nog een aparte motion+
Duh, ik heb de game, dus dat weet ik wel. Maar voor het echte DK gevoel speel je hem natuurlijk gewoon sideways.
Er zijn gameshops die de game en remote los verkopen ! Zag woensdag Wii Play namelijk liggen. Remote+Game voor €45 en alleen de game voor € 9.