Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ah okay, ja die arrow storm optie heb ik al wel

2. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het niet weten eigenlijk niet uigeprobeert en nu heb ik het spel uitgespeeld en kan ik dus niet meer uit de animus en ook niet meer naar buiten

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Iemand die hier een echt antwoord op heeft??? :confused:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Probeer het zelf uit zou ik zeggen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vroeg gewoon vriendelijk om een antwoord. :cool:

6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Dan gebeurd er helemaal niks, je wordt gewoon weer teruggeplaatst in de kamer waar de animus staat

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dank U. :thumbs:

Ik hoop dat je later nog wel vrijer kunt rondlopen. Ik wil auto's bekijken en Vespa scooters. :+:9

8. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een hele rare vraag maar ik heb er al een aantal uren inzitten (super game) maar hoe en waar kan ik assasins trainen? ik heb nog geen enkel ventje (of vrouwtje) gevonden die ik kan trainen ofzo..... mis ik nou iets? of moet je eerst iets vrijspelen?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eerst een bepaalde missie spelen. Daarna kan je ze recruiten en zijn de potentiële assassins gemarkeerd op de map. Tevens is 1 Borgia Tower gelijk aan 1 nieuwe Assassin slot.

10. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu het centrum voor 97 % verbouwd en weet niet welke ik nog moet renoveren. hoe kan ik dat ergens zien?

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    De winkels die nog gerenoveerd moeten worden zijn wat doorzichtiger op de kaart. Tis ff zoeken, maar het staat wel aangegeven :9 Gewoon bij de bank kijken welke soort winkel je nog moet hebben, en dan alles behalve dat uitzetten op de kaart. Dan vind je 'm wel :thumbs:

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kan ook bij een bank (en volgens mij in het menu ergens) zien van welke categorie je al hoeveel hebt unlocked.

en voor de speciale gebouwen heeft de bank een hele lijst met wat je al wel en niet in je bezit hebt

13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het, by far, de beste assasins creed tot nu toe. Het is minder gericht op het assasinaten van targets en meer adventure/sandbox stijl maar er is zo ontzettend veel te doen in de steden! Echt tof! :)

En de multiplayer is veel beter dan ik van te voren verwachtte

14. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn god dat einde. Ik wil verder spellen:mad:. Opschieten met deeltje 3 en wel nu!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Mag ik het weten in een spoiler aub? :+:9

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat vragen:

1. Hoe veel steden zitten er nu werkelijk in de game? In de legenda (in map) staat niet alleen Roma, maar ook Florence en Venice.

2. Hoe verdien je goud op de snelste manier? Ik ben nu een beetje aan het reizen en Banks, Taylors etc aan het kopen. Goud gaat snel op en ik wil graag wat monumenten herbouwen, maar het kost zo veel tijd!

3. Zit nu halverwege Sequence 2: ben ik al ver? :p

4. Is het verstandig om in het begin al alle zijmissies te doen? Bijvoorbeeld die Borgia-gebouwen die je mag afbranden. Levert naar mijn gevoel weinig op.

Hints en tips over wapens en money-making zijn welkom! Tot nu toe vind ik het een erg leuke en spannende game.

17. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    1 het speelt zich voornamelijk alleen in roma af zo af en toe ergens anders,
    2. goud winkels renoveren en dan stroomt geld wel beetje bij beetje binnen.
    3. nee nog niet eens op de helft.
    4. ja die borgia gebouwen wel zo ver als je ze kunt doen zeker doen. is leuk en verlengt spel duur van het spel meteen de eerste keer enorm, en die borgia towers hebben nog een doel maar kom je later in het spel wel achter. niet rushen maar lekker genieten van de gamen

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, maar...

Wat zijn goud-winkels dan? Gewoon Banks, Taylors, Art Merchants en dergelijke?

Mooi, ga ik lekker rustig aan verderspelen. Heerlijk om af en toe wat gasten af te knallen, te genieten van de omgeving en hier en daar wat winkels te renoveren. :p

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom wil je het einde nu al weten? No offence, maar just curious.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Spoilers kunnen mij niet schelen, is ook wel bekend, dus vandaar. Ik hou me er uiteraard wel aan als ik iets wil vertellen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina