De handling in Grid is idd een beetje matig. Ik kon er gelukkig wel aan wennen, en maakte het schade model een hoop goed . Toch 1 van mijn favo racegames dit, samen met Forza (wel een wereld van verschil he ). Ik moet wel zeggen dat ik hem het grootste deel van de tijd op de PC gespeeld heb, misschien valt de 'beroerde' handling daar niet zo op
hmmm nou weet ik niet of ik deze moet nemen, het ziet er vet uit maar als de besturing zuigt is het al een stuk minder leuk
Ik vind het ook de beste race game samen met Forza Destruction Derby is Als je zit te twijfelen zeg ik kopen, hij is niet duur meer en het is gewoon een leuk spel
demolition derby klinkt wel goed is dat gewoon zoiets als destruction derby? jammer dat ze die spellen niet meer maken.
ja das precies zoals die ouwe shit alleen dat zijn maar een paar races . Is maar een klein deel van de game een heel klein deel
Is er eigenlijk een limiet aan het aantal seizoenen ?? Ik ben nu bij seizoen 12 en halverwege de 2e tier. Het gaat behoorlijk traag omdat ik nogal vaak de drift races opnieuw moet doen, omdat ik daar niet zo goed in ben. Maar iedere keer als je faalt, gaat het seizoen gewoon door. Moet je alle races winnen binnen een bepaald aantal seizoenen of gaan de seizoenen gewoon oneindig door ??
Gaat volgens mij gewoon door hoor , zou lullig zijn als je opeens het spel niet meer zou kunnen uitspelen.
Ik heb de game geinstalleerd naar de HDD, maar wanneer ik speel, dan hoor je toch nog steeds gewoon de discdrive, terwijl dat bij andere geinstalleerde games niet zo is...!? Bekend probleem? Meer mensen last van!?
GRID 2 komt in 2012 http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-09-opflash-grid-2-and-dirt-3-mapped-out
ow dat zou wel vet zijn! ot: zit trouwens te twijfelen of ik nu een PS3 met GT5 moet gaan halen..hmm..
Heeft iemand hier nog een antwoord op? Ik zal toch niet de enige zijn die deze game op de HDD heeft geinstalleerd!?