Regina moet blijven, zij is het beste van de vrouwen. Denk dat ze er ook wel in blijft. Ze was alleen met haar verkeerde voet begonnen op het plankje. Ze staat zo ongemakkelijk bij het laatste blokje.
Had liever Regina/Saar tegen Sebastiaan... Maar goed, boeiend. Zijn allemaal wel sterk, ben wel benieuwd. Vind het wel maar een zwak seizoen, totaal niet spannend en er gebeuren ook niet echt boeiende dingen. Proefen waren ook maar zwak. Volgend jaar weer normaal graag. Soundtrack is wel altijd genius, Hans Zimmer . Heerlijk die Inception track, en ik hoorde weer een stuk van Gears Of War.
Ik duim nog steeds voor Saar of Regina. Het is sowieso een prestatie geweest om met Sergio op 1 eiland te zitten.
Wat is dat nummer dat je hoorde bij de preview voor volgende week? Het klinkt vrij dreigend. Eigenlijk klinkt elk nummer zo maar deze is toch wel het ergst.
Ik weet niet precies meer hoe het nummer klonk, maar ik weet wel dat het van Inception is. 'Dream is Collapsing' is vrij dreigend dus die zou het best kunnen zijn.
Ja fuck vergeten om aan te zetten. Ik heb ook geen zin om het eerste kwartier te moeten missen, ik kijk hem vanavond op rtlgemist wel terug
Ik vind die laatste aflevering altijd zo lame, hele flashback gedoe met de deelnemers in een studio:{
Heb hem toch maar aangezet Ik zie al dat ik toch niks bijzonders gemist heb, maar jezus wat ziet Tatiana er anders uit als ze opgemaakt is
Zonder make up ziet ze er leuker uit. Benieuwd hoe ze gaan stemmen straks. In ieder geval niet met de mensen thuis, is niet live namelijk. En Sugar, eindbaas. Amai ik heb hem op zijn bakkes geslagen!
Wat wordt er bedoeld met stemmen? * eerste keer dat ik Robinson volg * edit: Saar zonde rmake-up is toch wel een stuk knapper....
Saar met haar verhaal dat het leuk is dat oude vrouwtjes haar aanmoedigen in de supermarkt. Ze doet altijd boodschappen in de supermarkt waar ik werk, en ze doet juist keihard haar best om niet herkend te worden.