[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik weet ff het hoofdstuk niet uit mijn hoofd en wil voor andere mijn voortgang niet aangeven dmv een voorbeeld. Zit ongeveer halverwege, maar speel lekker relax, uurtje per avond ongeveer.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatste deel met veel aanvullende informatie:

[GT]705743[/GT]

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dat lopen went wel, later is het zelfs prettig, misschien wil je dan wel sneller ;)
    Door de analoog niet te ver te duwen kan je ook wandelen...

4. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu chapter 8 , en soms ga ik even terug naar cd1 en dan als ik weer terug ga naar cd2 dan gaat de cd spinnen zolang ik speel terwijl me game tog op de hdd staat?

iemand?:b:

EDIT: opgelost

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zojuist uitgespeeld. Niet helemaal de topper die ik hoopte dat het zou zijn. Het doet me teveel aan andere games denken, die sommige zaken iets beter doen. Al doet LoS wel alles tegelijk. Ook rond ik de camera placement soms erg onhandig en desorienterend.

Het laatste hoofdstuk was wel zeer mooi, evanals het verrassende einde na de credits. Daardoor ben ik toch weer benieuwd naar het vervolg.

6. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Hoezo vond je het geen topper?

Ik ben nu bijna klaar op extra hard en heb bijna alle trials.:b:
    Blijft voor mij de topper van het jaar..
    Hoewel ik het wel belachelijk vind dat deze game zo ondergewaardeerd is en amper aand8 krijgt(bij Gamekings bijvoorbeeld is er nog steeds geen review van )

7. James Pond

James Pond Guest

Idd echt belachelijk dat er geen review is bij Gamekings.

Heb al een paar x een comment op hun site geplaatst maarja dan word die ineens als spam gezien? Dit is een vette game, die lekker lang is en enigszins origineel. Stomme Gamekings :p

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is een goed spel, maar is het net niet om bij de top te horen van dit jaar. Ik heb al een paar technische mankementen opgenoemd. Er blijft vooral het gevoel hangen dat de nieuwe Castlevania goed mimiekt... maar zelf weinig nieuws op de tafel legt. Dat is wat ik graag wil zien: eigen swung, waarvan ik kan zeggen: DIT is de nieuwe Castlevania en DIT is één van de beste spellen die ik dit jaar heb gespeeld. Het vervolg moet zich meer gaan onderscheiden van de rest en dan heb je een topper van de bovenste plank in huis.

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Tja, als we het zo moeten bekijken dan is er in 2010 nog geen topper uitgekomen.
    Natuurlijk chargeer ik nu een beetje, maar je kan de lat ook te hoog leggen. Misschien dat het genre je niet helemaal aanspreekt, maar dit is zeker een topper, mijn mening wordt ondersteund door tientallen reviews. Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat de reviews mijn menig moeten ondersteunen, maar die zeggen iets over de kwaliteit van het spel...

En nu niet meer tegen mijn zere been schoppen he ;)

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  10. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Deze game en Vanquish zijn eigenlijk gewoon op het verkeerde moment uitgebracht. Naar mijn mening zouden deze twee games dikke verkoop successen zijn rond maart, april.

Zit nu zelf ook Black ops te spelen, terwijl Castlevania nog op missie 3 staat......

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dat valt me erg van je tegen man;)

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik schaam me dan ook diep=(

Maar het is steeds zo dat als ik maar een uurtje kan gamen dat ik dan voor een quick fix kies als halo of black ops multiplayer aangezien ik het gevoel heb dat een uurtje castlevania niet op gaat schieten, omdat het zo'n grote game is.

Tot zover de kutsmoesjes;)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dan ook eindelijk binnen :) ben benieuwd, maar het zal mij denk ik goed bevallen. Ik hoop dat ik hem in het rijtje kan zetten van games zoals Circle of the Moon en natuurlijk Symphonie of the Night :)

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net de eerste paar uut gespeeld, maar tot nu toe gaat het eerder richting negatief dan positief:
    - omgevingen nog te vrolijk
    - omgevingen komen vaak over als achtergrond waar je in rond loopt (beetje zoals dat bij Resident Evil altijd was)
    - HP? ik speel op normal maar echt, meer hp aub
    - vijanden tja, ik ken er niet zo lekker op los hakken als bij god of war ofzo
    - nog weinig echt "castlevania" gezien
    -orchestrated muziek is nog iets té aanwezig, game is bezig met een groot gevecht tussen goed en kwaad dit wordt echter iets te vaak herhaalt :)

Maarja ik sla me er wel door heen, op basis van reviews wist ik dat 't eerste gedeelte wat minder is. Maarja had toch wel beter verwacht :)

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  15. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Vind dat je wel een beetje negatief bent..
    Ik weet niet hoever je bent maar word beter in Chapter 2 en 3.
    Deze game is gewoon vet!

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste chapter vond ik muaa, 2de vond ik echt te vrolijk en helemaal niet leuk, tegen het einde van chapter 2 begon het gelukkig eindelijk leuk te vonden. Chapter 3 (bij de oceaan) vind ik erg vet :)

Alsnog sta ik achter punten die iets terug genoemd worden! Houd er verder rekening mee dat ik alle castlevania klassiekers heb gespeeld en onbewust toch altijd daar naar terugkoppel.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het op normal, ik vind de gevechten redelijk pittig enzo. Ik probeer vaak op zij te rollen amar het valt mij op dat vijanden toch veel schade doen. Anyway kom ik bij

Chapter 3, part 2
    moet ik tegen de Lord of Shadow vechten, nou die eerste vorm is al hardcore, ik had al mijn items gebruikt, al mijn white & shadow magic..... Komt er nog een 2de vorm

Ik zat echt zo naar mijn beeldscherm te kijken van WHAT THE FUCK:emo:_!

Misschien dat er nog ergens een health upgrade is die ik kan pakken, qua combat gaat 't met zulke bosses wel erg vet. Ze verwachten combo skills van een ervaren Tekken speler ofzo, shiiiiit

Ja hoor boss gekild, verloop en mening hiervan in spoiler
    lang geleden dat ik zoveel voldoening had gekregen na het killen van een boss, de eerste vorm ging steeds beter maar de 2de was nog irritant. Grote boss dus je denkt ook van, ik blijf op afstand etc. En dat is het hem dus, de truuk is juist dat je aggressief moet zijn, zoek hem op, parreer veel. Dat laatste lijkt ingewikkelder dan het is.

Ik heb de sleutel gevonden, en dat is dat je 1 seconde moet wachten als je bij hem in de buurt bent en merkt dat hij wat gaat doen en dan LT ingedrukt houden. Hij is stunned, als je White balkje vol is kan je je hp helemaal terug krijgen, en als je shadow balkje vol is kan je ontzettend veel schade doen!

_O_ dat voelt dan zo goed, als je dan voorbij zo'n stuk bent _O_

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Zo, Net de game op extra Hard uitgespeeld\o/
    Wat een topper blijft dit toch..
    Best pittig op sommige stukken!!
    Nu nog even de laatste paar Trials halen en heb de game op 1000:b:

EDIT..

En op 1000\o/

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  19. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Wat ben je toch ook een achievementhoer :p

verder ben ik niet jaloers of zo hoorO-)

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Als ik een hoer was pak ik wel steeds de makkelijke games he;)
    Gaat mij om de uitdaging en de moeilijkheid:b:..
    En was op sommige stukken best pittig..
    Hoe gaat het bij jouw dan?
    Zeker niet gespeeld meer na Call of Duty??;)

Deel Deze Pagina