Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Top 3/5 singleplayer, multiplayer? ;)

Er zijn heel veel goede arcade spellen die makkelijk een plaatsje verdienen in een top 5.
    SP zijn b.v. Splosion Man, Shadow Complex, Braid, Deathspank (in iets mindere mate) erg leuke spellen. En natuurlijk ook nog de Monkey Islands
    MP, Castle Crashers, Monday Night Combat. Zeker de moeite waard.

En de spellen die door andere members ook zijn genoemd kan ik mij eigenlijk ook stuk voor stuk in vinden.
    Limbo is een spel wat ik ook erg tof vind. Meatboy ook een topper. Zelf vind ik Undergarden ook een heel vermakelijk en vooral relaxed spel.
    De nieuwe pac-man is (en ik ben niet eens een pacman fan) enorm leuk, maar dan moet je wel de drijf hebben om highscores van vrienden te verbeteren. Dit geldt ook voor een spel als Pinball FX2.

Ik zou zeggen, download veel trials. Bedenk of je een goede sp of mp wil en filter op die manier je keuzes. Maar kort gezegd is geen van bovenstaande en eerder genoemde spellen imo een miskoop.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Morgen is TrialsHD voor 400 puntjes te downloaden. Dat is een absolute must-have.

Daarnaast zijn Battlefield, Castle Crashers, Meat Boy en nog een aantal andere aanraders, maar kun je beter even wachten tot ook die weer eens in de aanbieding komen. Meat Boy was tot voor kort maar 800 puntjes, maar nu weer 1200.

edit: Ow Shadow Complex is ook erg tof.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb net trials HD aangeschaft, is die "big pack" aan te raden om erbij te nemen?

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je Trials HD erg leuk vind is het een aanrader \o/

5. peet1979

peet1979 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkele jaren terug met veel plezier Robotron 2084 op XBLA gespeeld. Daarna heb ik mijn xbox verkocht en nu dus weer één in bezit. Nu zou ik dus dolgraag ook weer Robotron spelen op XBLA, maar ik kan de game nergens meer terugvinden?

Weet iemand hier iets van en is er nog aan deze game te komen?

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wah meen je niet. Shadow Complex is echt een must have!

1. Shadow Complex
    2. Battlefield 1943
    3. Lara Croft Guardian Of Light
    4. Geometry Wars
    5. Scott Pilgrim The Game (Good old nes fun)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gebruik je nog dezelfde account als toen?
    Probeer em dan eens opnieuw te downloaden via je downloadhistory: https://live.xbox.com/nl-NL/Download/History

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Castle Crashers
    Pinball FX 2
    Shadow Complex
    Pac Man Championship DX
    Scott Pilgrim
    Puzzle Quest
    Battlefield 1943

9. peet1979

peet1979 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je tip. Ik heb het geprobeerd maar als ik hem opnieuw wil downloaden krijg ik ook de melding dat de game niet meer beschikbaar is...klote zeg.... :mad:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks, even Marble blabla, Sonic 1 en 3D Ultra Minigolf opnieuw gedownload. Van mijn 360 gehaald vroeger, nu heb ik ze weer volledig. :cool:

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik ben nu de trial for IloMilo aan het downloaden!!! \o/ \o/ \o/

http://www.thisisxbox.com/index.php...y-access-redeem-codes&catid=35:news&Itemid=87

http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/

edit: eerste 3 levels gespeeld. het ziet er echt heel goed uit, heel cute/schattig, en puzzels worden ook al leuk. Denk dat het wel een echt aanradertje wordt, zoals ik al verwachtte... \o/

edit: eerste 4 leveltjes gespeeld, en ik weet het zeker: deze ga ik kopen. Zit ook nog MP bij, avatar unlocks, en het ziet er zo ontzettend goed en vooral schattig uit, dat ik de game niet kan laten liggen. Even wat puntjes bijkopen deze week, en it will be mine!!!

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    IloMilo is inderdaad heel erg tof! Grafische stijl doet me denken aan LittleBigPlanet en qua gameplay heeft het ook wel elementen van LBP. Zeer leuke game in ieder geval.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag.

Ik heb destijds een xbox arcade gekocht. Hier zat toen een dvd bij met 10 arcadegames. Ik heb deze games nooit gespeeld. Echter nu wil ik 1 van die spellen spelen, maar ik ben die dvd kwijt.

Kan ik ms bellen om te vragen om die dvd? of dat ik de games alsnog gratis kan downloaden?

Of heb ik pech en/of nergens recht op?

Wat denken jullie? ff een belletje doen?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Sta me toe een uitgebreid voorbeeldje te geven.. :+

"Ik heb destijds een xbox arcade gekocht. Hier zat toen een dvd bij met 10 arcadegames. Ik heb deze games nooit gespeeld. Echter nu wil ik 1 van die spellen spelen, maar ik ben die xbox arcade kwijt.

Kan ik ms bellen om ta vragen om die xbox arcade?

Of heb ik pech en/of nergens recht op?

Wat denken jullie? ff een belletje doen?"

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap hem ff niet, ;-).

Maar ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat het een kansloze zaak is? Zou kunnen hoor, echter ik dacht dat als je de arcade kocht, dat bij ms staat geregistreerd wat daar allemaal bij zat. Bv 1 controller, als die dvd er ook bij staat, dan kan ik geluk hebben.

Toch?

edit

oh wacht, ik zie het nu, hahahaha.

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zie ik het. Zo kan een controller ook wel "zoek" raken. Alleen sommige kabels kun/on je soms gratis krijgen.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben mij hele console kwijt. Denk dat ik ook maar ff ga bellen met MS. Kan hem nergens meer vinden.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, ik ben bang dat bellen geen zin heeft. ;)

19. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens weten wat MS ooit verstuurd heeft nav lulverhalen van mensen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vroeger ja, toen hoefde je vaak niets op te sturen en kreeg je alsnog iets teruggestuurd van MS. Ik ken het ja. Maar dat gaat nu niet meer werken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina