[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Iemand ervaring met de Formula Force EX op de PS3?
    Ik heb deze nog over van mijn PC en wil hem icm een wheelstand pro halen.

Hoop dat mijn force EX op de PS3 kan....200 euro voor een stuur+montage zie ik niet helemaal zitten :)

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Vind je? Ik vind de baan vanuit cockpitview heel smal lijken, terwijl je daar in de replay geen last van hebt. Is jullie dat niet opgevallen?

AMG is inderdaad heel vet, goud lukt me (nog) niet, maar silver is een makkie. _O_ Met die special events gaat je level ook lekker snel omhoog. :D

Volgens deze gasten werkt het gewoon:
    http://forums.logitech.com/t5/Steering-Wheels-Joysticks/Formula-Force-EX-with-PS3/m-p/240868

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2010
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is me wel opgevallen, maar da's ook wel zo realistisch ;) Rij je zelf auto? Dan zul je dit kunnen beamen.

Overigens staat de NBR er ook juist om bekend dat ie zo smal is:

[yt]ZgMR9OVEDIY[/yt]

En dan is dit nog een filmpje met roofcam genomen. Van binnen in een auto zie je veel minder van de weg om je heen, wat de illusie geeft van een nog smallere baan.

[yt]dsXkkWI5MQE[/yt]

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  4. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Hachi Roku is terug _O__O__O__O__O_

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je jarig bent krijg je een gratis auto van PD.
    Maar er is ook een truc voor.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Op een gewone weg met belijning wel inderdaad, maar op een dergelijk circuit zou je de volledige breedte gewoon moeten kunnen zien.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die volg ik effe niet.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als je op een 2 baans weg rijdt heb je inderdaad dat gevoel. Dan is het net of je op 1 hele weghelft rijdt. Op een snelweg (vergelijkbaar met een circuit) is dat al heel anders.
    Nou ja, ik vind de baan te smnal vanuit cockpitview, het is soms net of je niet eens kunt inhalen.

Hier zie je hoe breed die baan is, zelfs al zou je dan met cockpitview rijden zou je nog een bredere baan moeten zien:

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2010
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel aan je field of view liggen. :)
    Fisheye effect. Weet niet of je field of view kan aanpassen in GT5?

10. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf meerdere keren over de Nordschleife gereden en vind het heel goed kloppen, inclusief breedte :)

Ja, je kunt de cockpit camera nog 2 stappen naar voren zetten (pauze -> opties). Zelf rijd ik liever met de bumpercam :)

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Oh en die nachtrace in de Grand Tour is gewoon niet te rijden. Lichten die verdwijnen, een baan die je alleen kunt volgen door de blauwe lijn op de weg. Bizar slecht gedaan. Van een supersportwagen mag je verwachten dat de verlichting in orde is. Die schijnt dus maar een paar cm voor de auto. Ook grootlicht helpt niet veel.
    Nachtraces en regenraces hadden ze er op dit niveau niet in moeten doen. GT maakt op deze manier de goede punten compleet waardeloos.

Bij mij verdwijnt het licht gewoon als ik een heuvel oprij, om vervolgens heel langzaam weer omhoog te komen. :emo:

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Had ik gezien ja, i.m.o. erg lame....dan pak je een enorme classic en verkoop je, een soort money cheat dus.

:{

@bubbles: Had ik inderdaad ook gevonden, thx anyway!

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij is daar ook geweest vorig jaar, qua inhalen is het inderdaad erg moeilijk omdat het gewoon erg smal is.. ik vondt de ring in forza 2 en 3 altijd al te breed (vooral de curbs waren te hoog).

Wat is B-spec goed trouwens! nu even aan het werk en ondertussen de coureurs wat geld laten verdienen, luxe! \o/

edit, net een knetterharde crash van de AI gezien.. die maken dus ook echt wel fouten soms.

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie kan mij tips geven:D
    Ik wil gran turismo rally doen in special events, ik had toen een subaru impreza maar deze heeft te veel pk (max 250) .
    Bij de ene special race moet je dus zelf voor auto's zorgen??
    Want zoals de Lotus van de top gear track die je voorgeschoteld krijgt vind ik zeer maar dan ook zeer oncontroleerbaar!!

Gran turismo 4 deed ik alleen de rijbewijs, maar hieer moet je telkens als je een hoger rijbewijs doet telkens een hogere A-spec hebben.

Kortom zit dus een beetje vast,,

15. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    delta integrale heb ik daar voor gebruikt, die kan je zelfs nog een beetje tunen om onder de 246 hp te blijven

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De NBR is nou eenmaal erg smal. Kijk naar het filmpje dat ik plaatste hierboven in een edit van de cockpitview bijvoorbeeld. En dat plaatje van jou is natuurlijk verneukeratief, want de baan is niet overal even breed/smal. Overigens is die foto wel direct een prima weergave van het effect waar Hybrid het over heeft. Doordat je in een afgeschermd ding zit heb je gewoon minder zicht op de breedte om je heen. Met de bumpercam is het al minder.

17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En onder wel merknaam staat die delta?
    Bvd

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat dacht je van Lancia. :+

19. capullo