Over het einde en de truth en de hele reeks:
Desmond steekt Lucy dood neer door die God nadat hij de golden apple heeft gepakt. Nu heb ik even nagedacht en op internet gekeken en ik denk (en hoop een beetje) dat dit het verhaal is. Die God is fout, wrong. Als je de truth afspeelt zegt die gast op het eind ook iets van 'she's not who you think she is'. Ik denk dat die God fout is en iets verkeerds met de aarde wil doen en daarvoor de apple nodig heeft maar Desmond is 'de uitverkorene' dus heeft ze hem daarbij nodig. Nu komt de tricky part.. Je hoort helemaal op het einde 'get him out of the animus' tijdens de aftiteling. Nu denk ik dat je speelt met de zoon van Desmond. Ik heb hier 2 redenen voor.. de eerste is dus omdat er op het eind wordt gezegd 'get him out of the animus' dus dat kan betekenen dat het stuk dat je met Desmond speelt iemand (zijn zoon?) in een Animus zit en dus in de gedachten van Desmond gaat. Dat betekend dus ook dat wanneer je met Ezio/Altair speelt je in de Animus gaat terwijl je ook al in een Animus zit. Je zit in de Animus met de zoon, gaat de gedachten/belevenissen van Desmond af dus ook zijn ervaringen met de Animus/Ezio/Altair. De tweede reden waarom ik denk dat je met zijn zoon speelt is omdat aan het eind van de truth die gast (Desmond zelf????) zegt van the sun, my son... Ik hoop dat iemand dit een beetje volgt.. je moet wel de truth en het spel uitspelen. Ook denk ik dat Adam en Eve de eerste assassins waren en ontsnapten aan die God en de mensheid hebben bevrijd door de apple. Echt gruwelijk hoe Bijbels en shit dit allemaal is. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen
BAZENGAME, BAZENEIND. Mensen die dat niet vet vinden of niet goed, snappen gewoon niks van de bedoeling van Assassins Creed.