[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Deeltje 2 dan maar?

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik net toch mee maakte... ik speelde een potje demolition het stond nog 0-0 en de bom ging af in 8 seconden(de laatste) dus ik dacht dat red ik nog wel voor mijn Sentry Gun. Dus ik gooi die soort granaat op de grond en hij land net als de bom afgaat maar ik kon hem wel nog gewoon pakken alleen er zat een Mortar team in:{:{ Iemand dit eerder gehad?

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dan heeft een team mate van je je inhoud veranderd met hardline pro ;)

4. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook een keer. Ik weet gewoon zeker dat het een sentry was en dat niemand hem had verandert.

5. Forty

Forty Guest

Ik vind Black ops veel minder verslavend dan mw2.
    is dat goed of slecht?

6. Gaat beter dan verwacht. Heb in geen tijden een shooter gespeeld en met black ops gaat het wel redelijk goed. 2,10 k/d, 1.90 win ratio en een hele hoop captures en defends met domination (favoriet gametype).

Waar ik me wel mateloos aan erger zijn die gasten die objective games doen en dan tdm gaan spelen. Dan lig je op de vlag en dan loopt je teamgenoot gewoon vrolijk door. Kan hem wel wurgen dan (=

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu moet ik toch wel heel eerlijk toe gaan geven dat, hoe dichter ik bij de Level 50 kom, hoe SAAIER ik deze game vind worden. De 70 levels van MW2 waren in dit geval toch veel-en-veel beter geweest. Je hebt nu echt alles zo vrij gespeeld. Na 2 levels krijg je een gun of een unlock. Echt zo jammer.

De keuzes om de Killstreaks ook met COD-POINTS te unlocken is eigenlijk ook maar, vaag. In MW2 was dit ook beter. Gewoon één unlock per zoveel levels. Het is leuk om ze te kopen ... maar zo haal je de "drang" om de volgende te halen ook gewoon compleet weg.

Begin steeds meer-en-meer teleur gesteld te raken in BLACK OPS. En dat terwijl ik er zolang naar uit heb gekeken en er in het begin toch erg positief over was. Don't get me wrong, ik vind het nog steeds leuk om te spelen. Ik merk alleen aan mezelf dat ik gewoon andere games tussendoor ga doen terwijl dat bij MW2 niet zo was.

Rampage is not amused.

8. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt daar wel gelijk in Rampage!!

Met Search & Destroy gaat het ook weer lekker met ons vaste clubje, ik sta momenteel op een winstreak van 38 :)

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies mijn gedachte.
    Niet dat het erg is :9 school is ook belangrijk, maar die verslavingsfactor zit er niet in..
    Leuk spel maar er mist iets

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    idd de drang om te ranken en te prestigen mist vind ik
    en de challenges van mw2 waarje dan weer een title of emblem mee unlockt mis ik, ik zat toen oplaatst echt steets op die callsign wiki site te kijken hoe ik ze kon halen etc... :p

dat codpoints ook vond ik eerst wel ff leuk maar boeid me nu ook niets meer :p
    vandaag was mijn neefje van 11 hier bakte er niks van :p ik zo van kijk dit is wel leuk wager match 10k inzet Boeijah :+

maar daarom nog wel leuk om te spelen natuurlijk, vooral met een maat split-screen :9

11. Het is altijd hetzelfde verhaal. Toen MW2 uitkwam vond iedereen Call of Duty 4 ook veel beter en was MW2 ook saai en leeg. In mijn ogen is het precies hetzelfde spel alleen wat andere wapens en levels. Alleen deze levels liggen mij allemaal meer dan MW2 dus vind ik deze beter en leuker.

En de behoefte om te prestigen heb ik toch al nooit gehad.

12. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Begint dubbel XP weekend vandaag of morgen?

13. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:ik ben die xbox echt zat ik zat gisteren rustig te gamen
    En ik zat Gun game op nuketown en hij zat nuketown te laden,
    Hoor ik me xbox rare geluiden doen dus ik kijken water met die cd is en jahoor een dikke grote ronde kras ! !

Pff en vandaag heb ik gewoon maar een nieuwe gehaald
    Thnx Microsoft 100 euro verspilt aan een game:lol:

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jij een kras, ik continu verbindingsproblemen en vaak als ik heel goed start. Dan heb ik meestal in het begin al 5 kills en 0 deaths dan begint het gezeik weer.

Overigens speel ik op de PS3.

16. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Je had hem ook naar de gamemania kennen brengen, ze polijsten hem voor 5 euro.

17. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    zo jammer vandaag!! kreeg attackdogs van een carepack en had een score van 23-4 in map de villa. Kreeg ik opeens Game Lobby closed :confused:

18. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
  19. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik word op de ps3 ook constant uit potjes gegooid, krijg ik zo'n stekkertje in beeld die eruit wordt getrokken. Vervolgens belandt ik 30 seconden later in de gamelobby. Heb jij toevallig ook last van lag tijdens het spelen?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kun je niet beter een nieuw xbox halen? Wie zegt dat hij deze disc ook niet sloopt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina