[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan hem ook opsturen naar microsoft (de disc) en dan krijg je gewoon er eentje terug.

Of je stuurt je Xbox op ter reparatie
    Of je gaat naar de game-mania en je laat de disc repareren

Eigen schuld dus dat je een hele nieuwe disc heb gekocht :lol:

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, geen lag.

3. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kost dat geld dan :eek: en ja inderdaad eigen schuld hoevel kost het repareren bij gamemania:p

4. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 euro volgens mij.

Ik ga zo maar eens bellen naar een helpdesk van codbo of ps3 gwn. Bij gamemania zeiden ze ook al dat het aan mij thuis lag. Maarja ik heb geen idee wat ik er aan moet doen verder.

5. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb dat ook gehad soms in een game dat ik dat stekkertje zie,
    Mischien aan je internet?

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    DEnk het niet, ligt gewoon aan de servers. Mijn internet is prima en als ik game zet ik alle downloadprogrammas uit.

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zelden last van lag of andere fratsen online.

Meestal ben ik ook zelf de host wat ook een hoop scheelt natuurlijk.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb het niet over beter of saaier gehad.
    Ik heb het over die bepalende x-factor die ik hier mis. Voor de rest vind ik het spel in vele opzichten veel beter dan MW2 (100 keer zo relaxt spelen, geen noobtubes en noem het maar op).

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis toch ook wel een beetje die x-factor, ook al is het leuker dan MW2. Hoor het wel van meer mensen. Het is niet zo verslavend als MW2

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    lama

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  11. Gewoon gelul. Precies hetzelfde spel.

Met MW2 zat iedereen ook te janken in het begin dat Call of Duty 4 veel beter was.

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik merk het ook van mezelf. Bij Call of Duty Warfare wilde ik verder komen zodat ik mijn privileges kon uitbouwen. Maar nu met drie headshot koop je alweer een Red Dot. Er is geen uitdaging.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk dat ik het nu wel heb uitgevogeld wat voor mij de beste speelstijl is met de sniper en het alsnog leuk kan blijve...dus toch enigzins rondrennen. De eerste kill probeer ik redelijk voorzichtig te maken en zodra ik diegen dood pak ik z'n secondary op, want alles is beter dan een pistol. Eenmaal een goede secondary kan ik wat meer roekeloos zijn met m'n sniper schoten, en als ik mis en de tegenstander op mij af rushed kan ik wisselen naar m'n secondary. Omdat ik de sniper main in die matches sta ik vaak beter gepositioneerd waardoor ik alsnog met een goede secondary veel mensen kan afweren.

klinkt oh zo logisch maar mijn probleem was dat ik niet als sniper zijnde achterin ver van de actie wou zijn, ik wil mét de sniper er middenin zitten.

Helaas is het pobleem wel dat ik mensen met de sniper een behoorlijk eind weg kill en hun secondary niet 1,2,3 kan oppakken en ik snel geneigd ben om de makkelijke uitweg te kiezen. Dus het merendeel van mijn kills alsnog met de smg's en ar's te maken.

Mensen kunnen wel zeggen "switch naar je secondary(pistol)" maar als je wisselt is het vaak of te laat, of ze zijn nog iets te ver weg waar je pistol nutteloos is. In benauwde situaties kan ik dus beter voor die lucky noscope of quickscope gaan inplaatst mijn tijd te verdoen met de pistols... Anyway ik haal vaak niet de 30 kills(ffa) maar sta wel het merendeel van de potjes bovenaan.

14. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zeiken gewoon teveel, Ik bedoel er is altijd wel wat mis, de een zeikt over te snel red dots halen en de een zeikt over dat de Recon class ( Sniper ) te belachelijk is, en dan komt er weer een andere : de m16 is te overpowerd dan denk ik uiteindelijk wel, maak dan zelf een game :thumbs:

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  15. Nee, op de vorige Call of Duty was het ook echt ene uitdaging om red dott te krijgen. Als ik me niet vergis had je 100 kills nodig met dat wapen? Nauwelijks een uitdaging toch :F:

16. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0

Black Ops is leuk om te spelen maar de verbinding is zo bagger. En mijn xbox loopt constant vast sinds black ops erin zit.:mad:
    Activison=FAIL!!!!

17. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld Tryarch

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je bedoelt je internetverbinding

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Heh, net mijn eerste potje gespeeld sinds een week en ik had meteen een Blackbird gevolgd door Chopper Gunner (had helaas geen Gunship aan). Straks nog een paar potjes spelen. :D

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    hij bedoeld activision, tenminste volgens mij regelen hun de servers ;)
    maarjaa ik heb helemaal geen problemen dus misschien is hij het zelf wel who knows :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina