Voor de mensen met een goed geheugen weten misschien nog dat ik ooit heb gezegd dat het tv signaal bij ons enorm zwak was.
Ik had op mijn kamer vaak een signaal van 30/40% voor digitaal tv.
We wouden over stappen naar ziggo totaal en daar zijn we nu ook mee bezig maar zijn inmiddels ook achter waar het zwakke signaal vandaan kwam.
De 1e keer kwam er een monteur langs om het systeem aan te sluiten, maar die kon de groene kabel niet vinden die je huis binnen komt.
Ikzelf wist nog niet eens dat er een groene kabel was (tot de foto's van melbuuln ooit) maar het bleek uiteindelijk dat er bij ons in de tuin een splitter lag naar nergens!
Dit zou ziggo komen op graven, kosteloos!
Na een telefoontje met ziggo zeiden ze tegen ons dat we een aannemer moesten huren, dat terwijl hun het zouden betalen en regelen!
Dus gelijk ook op in gegaan en ziggo zou nog wat laten weten.
Natuurlijk deden ze dat niet en hebben we 2 weken later weer gebeld.
Weer hetzelfde verhaal dat WIJ een aannemer moeten huren op onze kosten.
Weer het gehele verhaal uit gelegd en zeiden ze dat ze iemand langs zouden sturen.
Komt er WEER een monteur aan de deur, hallo ik kom jullie systeem aan sluiten
dus wij uitleggen dat die kabel ons huis niet binnen komt en dat die nog moet worden op gegraven.
Die monteur gelijk weer vertrokken en EINDELIJK na 6 weken of misschien nog wel langer hebben ze vandaag de groene kabel op gegraven.
Dank je ziggo voor tig telefoontjes met valse beloftes
anyway, de kabel komt nu het huis binnen, nu moet de monteur nog langs komen met onze decoder en andere meuk
Klik om te vergroten...