Misschien is er hier iemand die mij kan helpen, want ik ben behoorlijk kwaad doordat MS mij de optie niet toe laat om mijn gold abbo automatisch te verlengen stop te zetten. Ik heb dit nooit toegestaan naar mijn weten en plots werd mijn jaarlijks abbo verlengt zonder enige vraag. Nu wil ik dit stopzetten door mij aan te melden op de xbox site om deze auto renewal uit te zetten, maar het probleem is dat ik mij niet kan aanmelden omdat ik al jaar geleden +- mijn emailadres heb verwijderd en al hele tijd een ander gebruik. Dus dacht ik eraan om mijn emailadres te vervangen naar mijn huidige emailadres, maar dit gaat niet omdat je eerst je moet aanmelden met het vorige emailadres om dan het nieuwe adres aan te koppelen. In mijn situatie gaat dit dus niet. Iemand idee om dit eigenhandig op te lossen, vooraleer ik de trage xbox support email ? Alvast bedankt, Karl
Hmm, als je emailadres echt verwijderd is en je hebt geen ander emailadres ingesteld voor je gamertag, dan zou ik niet weten hoe je dit eigenhandig kunt oplossen. Om direct contact te hebben en de situatie zo snel mogelijk af te handelen kun je het beste denk ik Microsoft bellen. Het nadeel is dat dit per minuut geld kost. En natuurlijk het vervelende wachten. De gegevens vind je in ieder geval hier: http://support.xbox.com/nl-nl/pages/call-us.aspx Als je direct antwoord wil kun je XboxSupport op Twitter proberen. Uitstekende support service, alleen is jouw probleem denk ik te groot om via Tweets uit te leggen en er een goed, duidelijk antwoord op te krijgen. Waarschijnlijk zul je dan doorverwezen worden naar phone support. Tot slot kun je inderdaad via de mail proberen, maar zoals je zelf al aangaf, het duurt dan vaak wel even voordat je een antwoord krijgt en vaak nog langer voordat het probleem echt verholpen is. Succes ermee in ieder geval!
Oh, dat wist ik niet. Ik heb geloof ik vorig jaar of 2 jaar geleden terug gebeld en toen kreeg ik te horen dat het een aantal cent per minuut kostte, dat dacht ik tenminste. Maar goed, als het gratis is is het alleen maar mooi natuurlijk.
Ongelooflijk gewoon die microsoft, wat een afzetters! Nu heb ik terug op mijn oud account kunnen aanmelden via de service van live messenger door allerlei vragen te beantwoorden gaven ze mij terug mijn oude account en kon ik mij weer aanmelden op xbox.com ; staat er bij de functie auto lidmaatschap verlengen wijzigen, gelieve contact op te nemen via de telefoon. Gewoon een schande is het om mensen zo meer geld uit de mensen te halen. Ook is de prijs van 49€ naar 59€ gegaan zonder iets van waarschuwing te geven. Ook zag ik filmpjes op het net op de dag voor 1november dat je zelf niet eens kon aanmelden op de site om dit renewal functie uit te zetten, want dit kon nog voor de update van 1nov wel handmatig via de site. Zal ik maar eens bellen naar die kut service en mijn gedacht hierover eens gaan vertellen.