[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die hele quest met Boone en het zoeken van de ontvoerder van zijn vrouw heb je gemist dan?

Geniale companion is die man trouwens. Vanaf het moment van die headshot op de ontvoerder wist ik dat ik hem als companion moest hebben. :+

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ga straks dus nog ff spelen en opzoek naar die Boone. Ik hoor iedereen er hier over praten dus ik moet die kerel vinden!

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind dat wel dat die companions echt belachelijk snel dood gaan. Daarom schiet ik ze zelf altijd neer als ik ze heb aangenomen. Ik vind het sowieso minder leuk met companions.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je charisma, met charisma 8 of hoger zijn ze wel redelijk sterk. Daarnaast kun je ze ook nog betere armor geven. Ik ben altijd wel blij met ze, ik kan die enge vaults beter verdragen met een companion:+

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh ik heb m'n charisma altijd op 1 in het begin. :+

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou.. heb ook fallout 3 gespeeld, maar moet altijd een beetje op gang komen. :+

Update: het gaat nu een stuk beter. Heb eerst die boone gevonden en tot slave buddy gemaakt, die kerel was echt handig met die sniper. Hij killde alles voor me. Met de nadruk op verleden tijd, want hij is alweer dood gegaan. Ik had in dat NCR kamp redelijk wat quests opgepikt en nu dus ook gecomplete. Heb nu ook veel geld erbij (+4000 ofzo), dus kan straks eindelijk vegas in. Jammer dat boon sneuvelde in het laatste gevecht maar het is niet anders. Ook jammer dat ik z'n sniper niet kon jatten. Water/Food/Money zorgen zijn nu weg dus ik kan nu vol frisse moed weer verder :)

Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    kan iemand me vertellen wanneer en hoe ik death claws kan killen. ik ben level 24 nu. heb aardig wat shit. maar ze gaan NIET dood..

8. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leg een pad van mijnen aan waarlangs je kunt vluchten:thumbs:

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb je de Wild Wasteland Perk? Gebruik dan de Alien Blaster.

[yt]3Wjwu9kxjrw[/yt]

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoeveel mijnen moet je dan wel niet meenemen, 30+?

Tenminste toen ik op hardcore speelde es 10 missiles op 1 deathclaw afgestuurd en hij was nog niet eens dood terwijl ze alle 10 allemaal raak waren, dus betwijfel het als je em dan wel met een paar mijnen dood krijgt. Laat staan als er 2 of 3 achter je aankomen.

Enige wat mij mij hielp is als er achter je aan zit om een boom of rots op te zoeken zodat de deathclaw er tegenaan loopt, dan blijft ie tegen de boom aan als je precies achter de boom gaat staan en dan kan je em langzaam dood schieten, terwijl ie achter de boom vast zit.

Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Tyspolir? hoe kom je aan zo weinig caps? Heb er tot nu toe 40.000 en zit net in Vegas en heb dubbele uitgeven aan munitie, wapens en upgrades. (wel hardcore dus al me ammo ligt in NOVAC hotelroom.) Gewoon exploreren, missies doen en alles wat je kan vinden meenemen en verkopen (niet alle troep dingen maar al het armor, wapens, water, eten etc gewoon meezeulen en verkopen.

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijnen zullen zn benen crippelen, waardoor ie langzamer gaat lopen. Daarnaast blijf je op m schieten terwijl je achteruit rent. Mijnen zorgen gewoon voor extra dmg. Rockets en mijnen zijn ook een stuk sterker met een fatsoenlijke explosives skill, en het liefst wat ondersteunende perks.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eerst lootte ik ook bijna niemand, en ik keek altijd wel in kamertjes enzo maar meestal liet ik de rotzooi liggen, zoveel dingen die veel waard waren vond ik niet. (dacht ik). Maar nu pak ik dus veel meer op en bij elkaar krijg je toch een aardig zakcentje erbij :)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hier in deze game zit ook weer de perk dat de dieren je vriend kunnen worden. Die ga ik echt kiezen zodra het kan. Vond dat in F3 reuzehandig met die bijna onsterfelijke weerwolven enzo. 8)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Yao Guais? Die waren echt kut ja. Gelukkig nog niet gezien in New Vegas.

Ben nu met die quests bezig bij Camp McCarran, zit nu in Vault 3(ben er al klaar) en kom er niet meer uit. :lol: Staat 'The door is activated elsewhere' maar ik kan dat niet vinden.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    sweet. kheb deze gehaald idd.. straks maar even kijken of die !&@$&@# death claws het loodje kunnen leggen

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand al de Mother deathclaw gekilled? Ik had er gewoon 5 minuten op los moeten knallen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, vanaf die hele hoge lopende band die daar in de buurt staat heb ik haar gesniped. Daar kan ze je niet vinden als ze aan de andere kant van de quarry is dus krijg je vaak stealth criticals

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor dat soort problemen heb ik gelukkig mijn Collector's Edition Strategy Guide. :9

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die deathclaw mother in die quarry is hier niets bij:

[yt]_GLhyQe_j6c[/yt]

Deel Deze Pagina