1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel morgen dan wel even 4 potjes gruntpocalypse om te kijken hoeveel punten je dan misloopt. Normaal gesproken krijg ik nu 1200 punten voor 1 game score attack en als het dan opeens een stuk minder is dan is het wel zuur want dan ranken gaat al zo rete traag nu.
     
  2. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook net gelezen in mijn guide, ik kreeg ook steeds 50cR bij firefight terwijl ik maar 2x dood was gegaan en ontzettend veel multi kills had behaald. En dan doe ik matchmaking ''Team slayer'' en dan is het opeens dik 1100cR.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nieuwe maps zijn cool!:thumbs:
     
  5. ferryzijl

    ferryzijl Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb halo reach besteld maandag binnen! maar ... kan je instellen dat je bij firefight niet dood kunt en je kogels niet op kunnen ? en hoe dan wel? laat het ff weten als je wil..

    alvast bedankt


    halo fan in hard en nieren!
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is mogelijk, alleen weet ik niet hoe. Ik heb als 't goed is een game-mode op m'n file share staan voor Firefight waarmee je niet dood kunt gaan, unlimited rockets hebt en unlimited jet pack. Als hij er niet op staat moet je me ff een bericht sturen, dan zet ik hem er alsnog op.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan bij Firefight inderdaad kiezen voor onsterfelijkheid en oneindige ammo. Je kan het beste even zoeken op Bungie.net naar een standaard gamemode ervoor, zoals deze.

    En ik zie nu weer die discussie van die punten die je mis zou lopen wanneer je een commendation op max haalt maar dat is gewoon gelul. Ik heb zowel de one shot (MM), dome inspector en target practice (FF) op max en ik krijg nog steeds even veel punten voor een kill en ook na afloop van het potje is het aantal punten nog hetzelfde als voordat ik de commendations haalde. Dus ik krijg nog altijd 11 punten voor een kill met swat, net zoals voorheen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oke, dat is voor SWAT. Maar geldt dat ook voor Matchmaking? Ik hoop het wel voor je. :+
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Swat = MM? En het hoeft alleen maar voor Swat te gelden aangezien ik niets anders speel :+
     
  11. ferryzijl

    ferryzijl Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, heb zin in maandag!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah, didn't read that 'MM'. Zit je al op de cap van vandaag? :9
    En waar ga je nu voor sparen?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Neuh, de cap is verhoogd naar 120.000 dus dat ga ik niet meer halen, vandaag iets van 40k gehaald, meer dan genoeg en IW heb ik nu toch al. Ik ben nu gewoon de armory completion omhoog aan het halen en spaar nergens meer voor en de armor die ik bijna sinds het begin heb hou ik gewoon.
     
  14. ferryzijl

    ferryzijl Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik bedoel voor local met co-op niet online he...
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Daar kan je dezelfde custom game gebruiken volgens mij. (cmiiw)
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan staat dat in de Guide dus totaal fout. Eigenlijk wel raar, dat het in de guide staat. Als het in de praktijk gewoon bullshit is.:+
     
  17. ferryzijl

    ferryzijl Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb de mappack toch maar aangeschaft en wat ben ik daar tevreden mee :cool:. Invasion is opeens super tof om te doen! Geslaagde 3 mappen voor mij in ieder geval!
     
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die merkt dat Firefight matchmaking ontzettend lagt, competetive matchmaking doet het fantastisch echt haast nooit problemen en ik heb het ook een klein beetje getest en ik weet zeker dat het niet aan mijn connectie ligt. Maar het is zo irritant want je kan haast nooit snel reageren het voelt eigenlijk een halve seconde vertraagt. Goed, dan speel ik gewoon offline met wat vrienden gewoon lokaal splitsscreen en dan is het opeens 4:3? Heb ik een enorm scherm gekocht en dan krijg je opeens twee lelijke blokken naast je actuele scherm. Oke oke daar kan ik nog wel mee leven maar waarom in godsnaam krijg ik dan na een paar potjes maar 60cR in offline firefight?
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat ze dan hebben gedaan omdat je in offline firefight makkelijk kan cheaten.
     

Deel Deze Pagina