Primary Weapon + attachments: Famas + Extended Mags Secondary Weapon + attachments: Strela-3 (probeer Ghost PRO te halen) Equipment: Claymore/Frag/Willy Pete (smoke) Perk 1: Ghost Perk 2: Sleight of Hand Perk 3: Ninja En eventueel je killstreaks: RC-XD/Napalm Strike/Mortar Team
Ik vind die Iron Sights wel erg fijn werken, dus als je 1e perk scavenger is: extended mags. Zo niet: Dual mags (ammo 2x). @andere dude: Ik zou persoonlijk Recon Plane nemen ipv RC-XD, is beter voor je team en de kills die je maakt mbv je recon plane tellen ook mee voor je killstreak.
Daarvoor gebruik ik op de galil, Reflex sight en een supressor. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur
Galil - Red dot + Supressor Die launcher ..... Frag Flashbang Claymore Hardline Warlord Pro Ninja Pro Spyplane Care Package Chopper Deze class gebruik ik het meest.
Famas + Supressor + Extended mags Crossbow Tomahawk Flasbang Claymore Ghost pro Warlord pro Hacker pro Spyplane, Chopper gunner, Attack dogs
Galil-red dot sight Strela-3(echt dat ding is zo chill, alles er gelijk uithalen) semtex claymore nova 6 Scavenger (pro) Sleight of hand (pro) Hacker Rc-XD, care package, chopper gunner. Meestal nadat ik care package heb gehaald switch ik over naar een class met hardline pro, dat zeker ook een aanrader is, en dan als er iets slechts zit in me CP dan kan ik em snel verwisselen. Werkt best goed eigenlijk.
Ik kan R&G met variable zoom. Ik heb een manier om daarmee te quickscopen als in CoD4, maar dat ga ik hier maar niet vertellen, dan is het binnen drie dagen gepatched.
Aandacht. Op een forum Mijn gok is dat de 'glitch' is dat als je net ADS't dat je snel van zoom verandert. Yay.
Speel nu een tijd met de Galil, wat een fijn wapen zeg. Eerst vond ik het maar niks tot dat ik de Red Dot erop had gezet!
idd red dot is totaal onnodig op wapens als de famas, galil, aug, g11 (nja hier kan alleen scope) en ak74u, mp5k, MPL stuk voor stuk prima iron sights
ja daar heb ik het ook over \o/ red dot is NIET nodig op die wapens in mijn opzicht. ik gebruik vooral dual mag omdat ik scavenger nooit gebruik
Met de Famas is mijn ervaring dat een red dot erg helpt op de middel tot lange afstandschoten. Ik gebruik ook een variatie op de red dot (cirkel met een kruis erdoorheen), dit heeft voor een behoorlijke toename in accuracy gezorgd. Met een iron sight heb ik vaak de neiging net erover heen te schieten.