[TV] The voice of Holland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 23 okt 2010.

  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt he. ze hebben het alleen maar over wat mensen op twitter zeggen, zitten ze allemaal met hun ipad en niemand luistert ;)

    ik vond het niveau trouwens wel heel hoog (veeel meer dan je gewend was bij talentenjachten) en terecht dat dat duo eruit is. die bakten er vrij weinig van.

    Lenny was wel top! ben benieuwd wat hij volgende week gaat zingen, want met alleen reggae nummers gaat hij het niet redden. ik vond Ben wel tegenvallen.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu volg ik dit programma totaal niet, maar m'n ouders (nouja, moeder) wel. Hoorde net iemand dat lied van Rihanna met David Guatta zingen .. Hoe kan je in vredes naam dat nummer nou gaan zingen , daar zitten welgeteld 6/7 verschillende zinnen in:emo:. Dat is toch geen lied joh.
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij Ben Saunders ging wel het dak eraf zeg :eek:
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dit een prachtig programma en goed verzonnen met de blind auditions. Het nadeel is dat het programma in twee delen is opgesplitst. Ik erger me mateloos aan de TV Kantine, die er 'even' tussendoor komt! Voor mij dan ook de reden dat ik alleen het eerste deel bekijk en niet weet wie er afvalt. Probeer ik het terug te kijken op rtl gemist, moet ik € 0,99 betalen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Begint nu wel een beetje verrot te worden. Die Van Velzen heeft alleen nog toppers die stuk voor stuk die losers van Nick en Simon en Jeroen v/d Boom zouden verslaan. Maar met dit systeem dat de coach telkens een iemand van zijn team wegstuurt, gaat straks Joan of Esther weg ofzo, terwijl die gewoon 100x beter zijn dan al die baggeraars.
     
  6. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Erg toevallig dat die Jennifer steeds doorgaat terwijl de andere veel en veeeeél beter zijn. (k*t broer :eek:)
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Weet niet hoor, maar technisch gezien is Joan helemaal niet zo goed. Ze heeft een hele eigen stem, absoluut, en slecht is ze sowieso niet. Maar ze absoluut niet de beste zangeres die op dit moment mee doet.

    Ik vond Johnny, Esther en Ben het beste afgelopen show. Ik heb trouwens echt het idee dat ze het in de zaal niet helemaal goed kunnen horen ofzo, want ik heb sommige mensen toch echt wat valse noten horen maken terwijl de coaches vervolgens zeiden dat alles spatzuiver was.
    Ik vertrouw de coaches trouwens 10x meer dan het 'alwetende Nederlandse volk'. Dat stemmen kan me gestolen worden.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb geen verstand van zangtechniek, dus dat kan zo kloppen. Maar ik vind haar een interessantere artiest dan die losers bij Jeroen en Nick en Simon. Johnny is wel relaxt ja, maar de rest is allemaal kut.
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Mja interessant is ze zeker, maar ik snap niet wat je zo kut vindt aan die 'losers van Jeroen en Nick en Simon'. Geef eens voorbeelden.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik vind ze stuk voor stuk karakterloos. Zo'n Pearl heeft wel een stem, maar totaal niet boeiend. Die Johnny kan ik dan wel waarderen, ook qua stem. Maar verder vind ik ze ook qua zang oninteressant. Die Meike is trouwens ook wel goed. Maar zo'n Anne, de zogenaamde rockchick, haar ontbreekt het m.i. aan iedere nuance... Rafaëlla kan ook wel zingen, maar ook iemand voor wie ik totaal geen sympathie kan opbrengen. Bij Roel en Angela zitten toch degenen die voor mij zowel qua zang/stijl/muzikaliteit als qua persoonlijkheid boeiend zijn (m.u.v. Charlotte ten Brink).
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Het is als het goed is gratis nadat de herhaling op tv is uitgezonden.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan een moderator een poll toevoegen: wie gaat er winnen? Ik wil op Ben stemmen. :+
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook..... Ben is goed... Maar eigenlijk vind ik Lenny echt de man. Ik hou dan ook van zijn muziekstijl, maar ik vind zijn persoonlijkheid ook gewoon top. Ik ben ook fan van die Kim de Boer trouwens, die griet kan echt geweldig zingen. Die 3 zijn degene waarom ik het tof vind om te kijken. Die Johhny is ook wel goed, maar die vind ik verder niet zo heel interessant. De rest van al die gasten vind ik totaal niet boeiend.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben qua stem. Jennifer qua.. de rest. :cool:
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vind je? Qua body is ze inderdaad prachtig. Maar ze zingt als een drachtige muis dat op het punt staat om verslonden te worden door een Anaconda. Verschrikkelijk, ik haat dat domme piepstemmetje..... Niks je moet ervan houden, ze kan gewoon niet zingen. Brrrrrrr....
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Voor mij: Lenny, Joan, Esther, Bart, Shary Ann (willekeurige volgorde). Al vond ik Ben ook wel erg goed afgelopen uitzending, zoals hij zelf blijkbaar ook vond ligt dat meer soulachtige genre hem veel meer en ik verwacht dan ook dat hij voortaan meer in die stijl liedjes mag/gaat kiezen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is toch ook de rest? :+
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kim is ook steengoed :)
    Ben wel benieuwd naar morgen.

    Maar Jeroen heeft toch wel by far het kutste team :+
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Die Kim is goed, maar zij doet allemaal zo poppy... Moet natuurlijk om een beetje popi te zijn, maar ik vind het haar niet staan ;)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Aaahh wtf die Leonie lijkt op Sonja Bakker...
     

Deel Deze Pagina