Ok, net component kabel erin gedaan en het knopje op 'tv' gezet. Toen in de 360 opties het op PAL-60 gezet. 360 uit, HDMI kabel erin, toen ik echter de resolutie weer wilde veranderen zei ie wederom 'checking support for 50hz' , dus ik dacht dat het niks had geholpen. Maar toch wel, want de game werkt nu gewoon.
Toen ik de plasma een jaar of twee geleden kocht , zat ik eerst met een beamer die geen 60HZ ondersteunde. Dus ik heb dit nooit veranderd en ook nooit over nagedacht. kortom....al die tijd zonder 60HZ gespeeld, wat voor verschil moet ik nu echt gaan merken dan? Net als op laptop/pc is het beeld rustiger voor de ogen ofzo?
Begrijp alleen niet waarom de Xbox 360 blijft zeggen tijdens het veranderen van resoluties (now displaying at 50HZ). Waarna ie dan vraagt of het beeld correct word weergegeven, ik kies yes en dan volgens mij staat ie op 50hz. hij vraagt nooit naar 60HZ
Ik heb het net aan een vriend gevraagd die een 100hz plasma heeft en hij krijgt dat verhaal van de 360 ook, dus it's all good.
Hoe zit dit met PS3 eigenlijk? Moet ik het voor de PS3 ook instellen of....?
Laatst bewerkt: 29 nov 2010