Echt, ik volg de GT5 topics op XBW en GoT een beetje.... Ik moet me echt inhouden om niet gelijk een PS3 en GT5 te bestellen als ik al die screens uit photomode zie . Nou ben ik alles behalve creatief en zal ik sowieso niet veel in photomode te vinden zijn, maar ik heb gelezen dat de gameplay ook wel aantrekkelijk is . *Ik moet mezelf maar goed wijs maken dat een PS3 voor de exclusieve game titels en als bluray speler een goede koop zou zijn *
Als het je echt alleen om GT5 is te doen kan ik het je afraden. Ja, de photomode is geweldig, de Premiums zien er prachtig uit, maar ingame is het echt een ander verhaal. Regen lijkt niet op regen, de nachten zijn te donker, en het levelsysteem vind ik persoonlijk niet kloppen. Ook het aantal auto's die je echt kunt inzetten voor bepaalde races is gewoon echt te klein.
Maar als je een PS3 koopt voor GT5, Uncharted 2 , Killzone, God of War , Metal Gear , Demon's souls etc dan kan ik het wel aanraden. Maar voor 1 game zou ik er niet aan beginnen. Ik heb zowat alle hoog scorende exclusives voor de PS3 maar hij staat als nog maar zelden aan (alleen dus als er een nieuwe exclusive is)
Helemaal mee eens. Ik heb hem nu weer wat aanstaan door GT, voor de rest staat ie hier ook maar wat op het kastje. Zijn te weinig echt leuke games die er op de 360 niet zijn.
Huh? ik zit op 55% en heb expert nog niet eens gedaan, alleen amateur alles gold gehaald, maar voor de rest staan er veel races nog open, ook in b-spec.. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan de extreme class en laat staan de endurance races plus alle licentie testen plus special races.
Jongens ik heb een Europese auto nodig uit de jaren 60 voor die A-spec beginners race. En er komt maar niets voorbij in de 2dehands dealer. Kunnen we misschien een leuke ruil maken ofzo? (via gift) of moet iemand er gewoon af.
GT World en dan op dat muzieknootje helemaal links klikken. Echter moet je volgens mij dan wel elk nummer met de hand uitzetten of gewoon bij opties het muziekvolume van het menu naar 0 zetten. Ik heb alle racemuziek in het menu gestopt en de muziek tijdens het racen uitgezet. 9 van de 10 keer zet ik overigens gewoon zelf een liedje via de PC op.
GT5 zou een hoofdreden zijn, maar zeker ook de andere genoemde exclusieve titels. Ik ben er alleen wel bang voor dat het apparaat de rest van de tijd alleen maar stof staat te happen. Aan jullie reacties te zien zal dat uiteindelijk ook wel zo zijn. Ik moet sowieso het spel eerst maar eens spelen bij een gameshop ofzo, misschien dat ik er dan nog eens goed over na ga denken.
Je moet het zeker spelen om een oordeel te geven. Sommige beoordelen de game heel anders en hebben niet het echte Gran Turismo gevoel. + Heavy Rain moet je gewoon een keer gespeeld hebben. Dat zie je idd niet op een 'youtube' filmpje.
Vind het nogal meevallen met de snelheid, vind het wel okay. Maareh weet idd iemand goede auto's om in het beginner race menu de classics uit te zoeken? Weet echt niet wat ik moet kopen voor deze classes. Ook raar dat je niet eens en suzuki alto kan kopen. Die had ik nodig voor die light weight class iemand tips?
Dat je fan bent prima hoor, maar een blinde tekkel ziet nog duidelijk dat hier geen 300+ km/h snelheidsgevoel in zit. Het wordt echt eens tijd dat mensen eens durven te erkennen dat GT niet de perfecte game is.