[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Woow :x

Maar die gozer heeft de difficulty denk ik wel heel laag staan? Of is die alien blaster echt zo sterk.Ik moet op normal echt een flink aantal headshots doen met een anti materiel rifle voordat dat beest kapot is.

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Die Alien Blaster is gewoon uber sterk;)

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik had gewoon die Gobi Scout Rifle oid gevonden, dat is voor mij echt m'n lievelings wapen. Ook omdat je in VATS gewoon erg accuraat ben met sniper.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vind persoonlijk de normale sniper rifle dan veel lekkerder, sterker en mooier eruit zien

5. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ondertussen wel belachelijk lang duren die patch, maar ze durven nu natuurlijk ook geen halfbakken patch uit te brengen want dan worden ze gelyncht.

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst(2-3 dagen terug?) wel een update van 3 mb toen ik het spel opstartte.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 23 uur op zitten en heb nog maar 1 kleine bug meegemaakt. Die met Ranger Anders die blijkbaar in Vault 3 zat(ben hem nooit tegengekomen daar) en later ineens in Camp McCarran tegen me begon te praten alsof ie nog in Vault 3 zat.

Verder vind ik New Vegas toch weer erg vet. De game vernieuwt weinig qua graphics en gameplay, maar ik vind de sfeer, quests, conversations en keuzes die je moet maken echt veel beter. En dan ben ik nog geen eens in The Strip geweest, waarvan ik vermoed dat het pas echt gaat beginnen.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Toen ik eenmaal in de Strip zat, kreeg ik echt een shitload aan Quests. Inclusief Freeside is er op dat kleine stukje echt heel veel te doen!
    Ik heb zojuist de Main Quest uitgespeeld, na meer dan 40 uur met één personage was ik eigenlijk wel eens benieuwd naar het einde, dus ben ik daar op gaan focussen. En ik had nog talloze Quests open staan en ben niet eens op alle locaties geweest. Over het einde:
    Legatus Lenis... IMPOS! Jezus, wat is die gast moeilijk. Word ik ook nog eens aangevallen door tientallen Veteran Legionaries tegelijkertijd. Niet normaal! Spel maar op Very Easy gezet. :+ Wel vet! Ook mooi hoe in het filmpje allerlei verschillende personages aan het woord komen.
    Wel zonde dat je niet verder kan spelen. Op zich had het qua verhaal wel gekund, maar snap dat het lastig is om alle Legion dingen te vervangen door NCR vlaggen etc. (in mijn geval). Met de vele verschillende permutaties in het verhaal die jouw keuzes opleveren, snap ik dat dit lastig is voor de makers.
    En ik ben teleurgesteld dat er geen toffe bonus is voor het uitspelen van het spel in Hardcore Mode. De Wild Wasteland trait had hier pas unlocked moeten worden eigenlijk!
    Máár, al met al is ook het einde van de Main Quest gewoon super!

Nu een nieuw personage begonnen, op Very Easy en zonder Hardcore Mode. Want dat boeit me niet meer!

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Het het moeten weten dat er een quest aan zat verbonden in vault 3

Zeker iets te maken met
    killen van die motor dude met die kettingzaag

Was echter zo lekker bezig met headshotten van iedereen rond dat gebied dat ik vault 3 ook maar in ben gegaan. Hun dood was mijn brood want van de opbrengsten kon ik met anti material rifle kopen bij de gun runners.

Een ding wel trouwens,

Als je volgens mij de Vault Dweller uit Fallout 3, De Courier uit Fallout New Vegas, Charon, Boone en Rex bij elkaar zou brengen zouden ze dat gehele wasteland over kunnen nemen. Van dichtbij of veraf, ze zouden alles met hun sniperrifle wegknallen!

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het was geen officiele quest maar zo'n opdracht die je bij je Notes krijgt te zien. Hsu in McCarran geeft de opdracht geloof ik. Volgensmij kreeg ik er uiteindelijk ook niet zoveel voor.

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan eerst met die legate lanius praten, wist je dat? Met speech 100 kun je m overhalen terug te trekken:).

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu opdrachten gaan doen voor de NCR, maar wat ik nogal vreemd vond:

Ik moest de Great Khans gaan zoeken en vernietigen of een alliance mee zoeken omdat het een bedreiging zou zijn. Nou ik weet niet maar dat hele Khan camp bestond uit 5 huisjes met 5 soldaten ofzo, wat een 'bedreiging' :emo: Dus maar ff snel uitgemoord. Wat ik wel tof vond was dat er ook een Legion diplomaat was, die heb ik ook even 'diplomatiek' uitgeschakeld.

En nu ben ik bezig met de Brotherhood of Steel te zoeken, dat zijn badasses _O_

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat is wel vaker:

Nelson waren ze ook zo bang voor. Er zaten echt 5 Legion daar. :lol: Of die 'Fiends', die waren ook zo dood.

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja, hoewel ik die fiends nog wel lastig vond omdat ik nog geen sniper had en zij schoten vanaf grote afstand al behoorlijk raak.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb ik, bewust, niet eens naar gekeken. Ik heb mijn Speech op 100, maar ik had echt gewoon zin om de Legion af te slachten. Ik was ze zo beu! Vond het ook wel geinig dat ik tijdens het exploreren in het kamp van de Legion kwam en daar Caeser vermoord heb. 8) Vond Boone ook om te genieten.

16. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ondertussen (nog maar) 1 echte grote bug tegengekomen. Je moet bij de Brotherhood Quest iemand helpen en je hebt nog zo'n (Optional). Ik heb ze toen per ongeluk allebei tegelijk gedaan. (de optional en de normale manier) Nadat de quest complete is kan ik tegen geen ven beide bij wie ik de quest heb gecomplete praten. Hierdoor kan ik ook geen Power Armor training krijgen...:mad:

Over het Einde:
    Die Legatus gozer was wel lastig, maar wel te doen. Deathclaws zijn lastiger.:+ General Oliver en de NCR heb ik "with their tails between their legs" terug naar California gestuurd.:cool: Ik vind het ook erg leuk gedaan dat je ziet hoe het verder gaat met iedereen. Zoals de companions die je hebt ontmoet, Blackmountain, Jacobstown, alle factions, etc. Wat je doet of niet doet heeft ook echt effect op de mensen in New Vegas.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hé, die bug ben ik ook tegengekomen! Kreeg wel mooi twee keer 1000XP, maar had toch liever de Quest op de juiste manier afgemaakt. :+ En in principe moet dat ook kunnen, want als je de Elder helpt, maar uiteindelijk toch alles doorvertelt aan die kerel, komt er alsnog een confrontatie... lijkt mij.
    Wat betreft je spoiler:
    Nee man! Deathclaws maak ik echt zo af. Met mijn Hunting Rifle zijn een paar rake schoten voldoende, je moet goed kunnen mikken en liefst van een goede afstand, that's it! Die Legatus maakte me echt ontzettend snel dood en door zijn aanvallen, maar ook die van zijn maatjes, kreeg ik geen kans aan te vallen.

18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    In principe kan je het completen. In mijn geval is het hopeloos.

Ik had ervoor gezorgd dat die Legate met mij 1 op 1 ging. Dat kun je voor elkaar krijgen in een speech challenge. Dat maakt het al een stuk makkelijker. Dan eerst afstand houden en schieten met Anti-Material Rifle en als hij dichter bij komt All American Rifle of Riot Shotgun. Deathclaws daarentegen zijn zo snel bij je en zijn vaak met meerdere.

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat?!

Kon dat ook nog? Jezus! Ik was de Legion zo beu dat ik direct aangevallen heb, zeker omdat de Legatus zo maar een aantal Rangers slachtte. Nou ja, dan weet ik dat in ieder geval!

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste dagen echt ziek veel New Vegas gespeeld maar nu eindelijk ook uitgespeeld :thumbs: Heb met de NCR de eindquest gedaan en in totaal 25 uur over gedaan, erg netjes al zeg ik het zelf. Ook meteen de hardcore achievement binnen :) Even kijken of ik nog andere achiev's kan halen op dit potje, anders moet ik zeker overnieuw beginnen? En tellen die 10k punten achiev's gewoon door dan?

Deel Deze Pagina