Hallo voor mijn kleine broertjes/ zusjes zoek ik wii games, bied maar aan wat je hebt liggen en noem meteen je prijs even en dan komen we er wel uit! let op! alleen originele wii games gezocht! geen gebrande troep of andere meuk! voorkeur gaat naar games met origineel doosje/ cover. vr.gr. kelders0
hmm ik ga er nog even over nadenken.. bij interesse krijg je eerdaags wel een pm van me .. (mocht je nou volgende week geen pm hebben, betekend dat dus geen interesse haha) ben verder nog steeds op zoek!
dan denk ik er toch nog even over na .. vraag me af of ik de spellen veel zal spelen (met name big brain acadamy).. en tja als de 15 euro uiteindelijk weggegooid geld blijkt te zijn is 't toch zonde .
Ik heb nog wel een aantal games voor de Wii die wij niet meer spelen. Ik zal ze vanavond of later vandaag hier even neerzetten als je dat zou willen. Ik weet sowieso Rayman Raving Rabbits, Monopoly, Mario Party 8 en Super Smash Bros.
post je dat lijstje nog even? met je prijzen svp geen belang bij wii-party ^.^ toch bedankt voor 't aanbod ---------------- verder ben ik nog steeds op zoek dames en heren!!
@kelders0: Klink even op de link in mijn onderschrift, daar heb ik mijn Wii games nu ook toegevoegd inc. prijzen.
ik ga d'r even overnadenken... we gaan verder met dit draadje in onderstaande link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4053442#post4053442