Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

1. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay thanks :)

Gamemania.. ik ben helemaal klaar met die zaak, ze geven veels te weinig voor je handel maar vragen het 3 dubbele er voor terug tweedehands.

7 dagen garantie voor de 2de hands games, nedgame geeft 3 maanden!

Gamemania, stenen tijdperk praktijken en oplichters =(

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Je gaat toch geen games verkopen aan een gamewinkel, je krijgt sowieso veel minder dan de huidige internet (2ehands) waarde, gewoon lekker via internet de handel verpatsen! Veeeel beter8)

Geeft Nedgame echt 3 maanden garantie voor aankoop op 2e hands games?

3. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht van wel maarja die zijn net zo bagger met 2de hands games, het assortiment is minder omdat ze heel vaak 2de hands games doorsturen naar andere filialen op bestelling en ze zijn vaak ook duurder. zoals oblivion 15 euro is bij hun en maar 10 bij gamemania ;) desalniettemin kopen online is veel beter, weg met die dure retail zaken. wat kan mij het schelen dat die kut verkoper zo aardig is en blalala :emo: die gasten naaien je de euros uit je zak en lekker boeien voor de rest.

4. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Nog een vraag.

Er staat op de bon bij nieuwe games 7 dagen omruil garantie. Maar moet het spel dan nog helemaal verzegeld zijn of niet?

Of kan je hem gewoon spellen en dag later omruilen voor andere?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Verzegelt lijkt me. Anders kun je elke game binnen 7 dagen gaan uitspelen en dat herhalen.
    Nieuwe games kun je beter toch ergens anders kopen. zavvi/amazon of mediaoffer/MM/Saturn.

6. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Dat ik juist precies wat ik wou weten, wat Vigor al zei 3 maanden bij Nedgame dan speel je gewoon even een game uit en na 2 of 3 weken ruil je hem in voor een andere game, of kan je maar 1 keer inruilen?! iemand die dit echt voor 100% weet?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd, voor de klantvriendelijkheid of expertise hoef je er ook niet heen (iig niet naar Nijmegen).

8. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom hoop ik, dat ik two worlds kan ruilen. Heb hem vandaag gehaald maar vind het niks.

9. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Was je game verzegeld?

10. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Ja zat gewoon zo plastic seal omheen.

11. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid: Die 7 dagen garantie bij GM en 3 maanden bij Nedgame, is natuurlijk alleen op de 2de hands games en ja je kunt ze maar 1 keer omruilen, anders begint het op huren te lijken ;)

12. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    In Game Mania te België: Verschillende 2e-handsgames aan 1€ t.a.v. Music For Life. Welke games kan ik niet vinden, eens checken in Belgische stores (:

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ook in Nederland. Dit ging over Xbox, PS2 en Gamecube games;) De opbrengst gaat naar Serious Request:)

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Daarom was het zo verschrikkelijk druk bij de Game Mania vandaag.. vroeg me al af wat er aan de hand was 8)

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Tot wanneer is die actie?

16. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Deze actie boeit me niet echt, aangezien deze actie niet voor Xbox 360 geld..

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Sow what dat het niet voor 360 games geldt? Er zijn genoeg Xbox originals die erg goed zijn en speelbaar op de Xbox 360. Ik vind 't een mooie actie:)

18. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat het niet voor 360 was. Maar toch maar eens checken, You never know

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je Halo 1 kan scoren voor een euro ,

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bij de Game Mania te Groningen had je Fifa 09 voor de 360/PS3 voor een euro. Die waren alleen heel erg snel op. :p

Deel Deze Pagina