'Musthaves'(alles is relatief bij mij tegenwoordig)
Assassin's Creed 3
Dit is gewoon de beste gameserie die op dit moment loopt. Geweldige ervaring!
Batman Arkham City
Arkam Asylum was echt tegen verwachting een topgame, dus ben benieuwd wat er van dit wordt gemaakt. Gewoon kopen!
Forza Motorsport 4
Eigenlijk een game die je toch moet hebben? Een console zonder racegame.. En dan moet je natuurlijk Forza 4 hebben, de game die gelijk al weer een overtreffende trap van 3 wordt, en tevens GT5 wat een dikke tegenvaller is. Hier ga ik echt op wachten ook weet ik van mijzelf.
L.A. Noire
Een soort Mafia 2 meets Fahrenheit? Ik kijk nooit trailers dus geen idee wat dit is, maar het spreekt me erg aan, aangezien bovenstaande 2 games echt heel goed bevallen zijn.
PES 2012
Dit wordt een hopelijk nieuwe mijlpaal in footie history, kan niet wachten om te zien dat PES2011 getweaked en verbeterd wordt.
Hitman
Ja dit wordt tof! Sneaken is altijd leuk geweest!
Impulsaankopen
Devil May Cry:
Ga ik vast kopen. DMC4 was tof, alhoewel erg lastig voor een casual gamer als ik.
TDU2:
Zie Forza 4 verhaal.. Als de release niet te dicht bij Forza 4 ligt kan het best zijn dat ik deze game koop!
Beyond Good and Evil
Toch wel een game waar erg lang aan gewerkt wordt door gasten die weten wat ze doen. Heb hier wel vertrouwen in, maar geen blinde koop.
Deus Ex 2
Als er dan toch een shooter moet komen, laat het deze zijn.
In de gaten houden
Battlefield 3
Online shooters zijn ook in 2011 vet
Crysis 2
Eens kijken wat mijn 360 allemaal kan
Brink 2
Game van mijn favoriete studio, dus in de gaten houden
Duke Nukem
Time To Kill was zo ontzettend tof. En natuurlijk benieuwd wat ze in de tussentijd allemaal (niet) hebben gedaan.
Ik ben laatste tijd geen shooter fan meer, dus vandaar al die games geen blinde koop.
Laatst bewerkt: 1 dec 2010