[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je vraagt gewoon meer dan de mensen die de code al wel gebruikt hebben. :cool:

    Zit te twijfelen of ik deze moet kopen. Oh well, moet ook nog Alan Wake & the orange box (_O_) uitspelen, deze haal ik wel als hij 20-25 euro is bij Zavvi.
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon online spelen hoor.. alle modus zonder de code.
    Heb ik ook gedaan , alleen unlockte de achievements niet..

    Dus de code maar gebruikt:emo:
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    heb je ook daadwerkelijk tegen andere mensen gespeeld in 1 race zonder code?

    lijkt me sterk namelijk.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon geraced idd.. maar vond het raar dat ik geen achievements ervoor kreeg.

    Toen heb ik die code gebruikt en toen kreeg ik ze wel.
    Ik heb die dag alleen interceptor gespeeld trouwens , de dag erna de code gebruikt.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend systeem om 2de hands verkoop tegen te gaan, maarja, heb mijn plicht gedaan en mensen hier gewaarschuwd. Als je het 2de hands koopt heb je alleen een SP ervaring
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee....2de hands of 1ste hands, je hebt zelf de keuze of je ook MP wilt spelen.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg, als je het spel speelt en niet online kan, dan koop je een half spel. Tuurlijk hoor je online te kunnen spelen. Nog even en je verdedigt dat ik WoW moet halen ook als ik geen internet verbinding zou hebben? (alhoewel je het dan misschien niet eens kan spelen, maar 't idee is er, of Black ops)
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude, ik verdedig niets. Jij moet alleen niet onzin gaan lopen vertellen. Als je het spel tweedehands koopt, heb je de mogelijkheid om een online pass te kopen, waarmee je online kan gaan. Als je het spel nieuw koopt, komen er niet extra kosten bij kijken, als je online wilt, maar 2de hands wel. Dat moet de koper weten. Sjeesh...:F:
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kon ik het dan wel gewoon online spelen zonder de code?

    Heel vreemd allemaal.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste dag oid kon je online gaan zonder de code te gebruiken, om het uit te proberen, als ik het goed heb.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand onzin praat ben jij het. Je vind dus dat een spel zonder online mogelijkheden hetzelfde is als een spel met online mogelijkheden. Ik snap niet waarom je iets verdedigt dat niet te verdedigen valt. Heb je wellicht laatst het spel verkocht aan iemand die ervan uit ging dat hij een volledig spel had gekocht?

    Als ik een auto koop verwacht ik dat hij banden heeft zodat ik ook nog ergens heen kan gaan. Dan neem ik ook geen genoegen met "ja de banden moet je later nog kopen. Mensen die dit spel kopen willen ook meteen online gaan. En niet nog eens een pas moeten kopen. Het te koop aanbieden van dit spel zou daarom alleen maar kunnen als duidelijk wordt aangegeven of de code voor online play al gebruikt is of niet. Bij gebruik dient de koper van NFS immers nog extra te betalen voor de code.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :F:.

    Het spel nieuw en 2de hands is hetzelfde. Het heeft dezelfde mogelijkheden, het is dezelfde disc met dezelfde inhoud. Het enige verschil is dat je 2de hands hoogstwaarschijnlijk een online pass moet kopen. Oh my gaaawd, dat duurt lang. Je kan het spel kopen voor 60 euro nieuw, of je koopt het 2de hands, en betaald wat meer voor de online pass. Dan kom je ook uit op 60 of misschien lager. Daarnaast kan het een betere optie zijn voor iemand om het tweede hands te kopen omdat hij simpelweg niet het geld heeft om het spel voor meer te kopen. Dan kan hij altijd nog later de online pass kopen, indien hij dat wilt. Ja, indien hij dat wilt, want niet iedereen speelt online. En nee, dit betekend niet dat het spel 2de hands veel minder is dan nieuw. Je moet alleen iets extras kopen. De koper moet er gewoon rekening mee houden dat er extra kosten zijn verbonden aan het 2de hands kopen van het spel, mits hij online wilt.

    Big deal zeg. Zo gaat het er nu éénmaal aan toe, leer er mee leven, ookal vind je het BS.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou kunnen idd , aangezien dat ook de eerste dag was.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg maar je bent serieus vrij achterlijk hoor. Ik heb het helemaal proberen toe te lichten maar je spreekt jezelf gewoon tegen.
    Misschien moet je verkoper worden, kan je mensen overtuigen dat blauw en rood hetzelfde zijn maar dat ze toch iets van elkar verschillen ofzo.

    Mensen die het 2de hands kopen waarbij de code gebruikt is kopen gewoon een incompleet product. Net zoals dat een spel waar het boekje niet bij zit ook niet compleet is. Hoe ik het jou verder nog kan uitleggen, geen idee. Misschien in het engels ofzo:F:

    En omdat je het misschien niet (goed) hebt gelezen?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakt chips en cola :+
     
  16. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Helemaal met jou eens:b:
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak maar meerdere zakken chips en cola, het zal nog wel even duren voordat hij door heeft dat een 2de hands versie van nfs waarvan de code gebruikt is, niet hetzelfde is als een nieuwe versie waarvan de code niet gebruikt is :).
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De. inhoud. is. gewoon. hetzelfde. alleen. moet. je nog. de pass. erbij kopen. :F:
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik probeer mede gamers hier alleen maar te helpen. Dat ze weten wat ze doen als ze hier 2de hands een spel kopen waarmee ze waarschijnlijk niet online kunnen spelen (zonder extra te betalen). Ik houd de Bazaar in de gaten.

    Als de code is gebruikt, dient het bedrag dat je zou moeten betalen voor een code in mindering moeten worden gebracht op de 2de hands prijs. Voor powerlines betekent dat dus:

    2de hands spel: €30 (ik noem maar wat)
    maar de code is gebruikt en die opnieuw kopen kost (bv €10)
    Dan is het €30- €10 = €20 ......

    Immers, zou je het spel nieuw kopen etc, dan kan je ook meteen online. Omdat je dan alles hebt wat een nieuw spel te bieden heeft.

    Deze gare 'discussie" voer ik btw niet eens om powerlines te overtuigen, meer omdat een toevallige lezer hier nu ziet dat hij er rekening mee dient te houden als hij het spel 2de hands koopt. EA gaat het met die online-code syteem gewoon tegen.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Loop ik niet de hele tijd te zeggen dat de koper rekening hiermee moet houden? Damn. IIG, jij blijft bij jou stand punt, en ik bij de mijne. Wat jij zegt, vind ik bull shit en andersom. Daarnaast, over je opmerking, gooi jezelf gewoon weg. Ten eerst spreek ik me niet tegen, want de inhoud is hetzelfde, alleen heb je een pass nodig om bepaalde functie's te gebruiken. Ten tweede heb jij niet het recht om over mij te oordelen.
     

Deel Deze Pagina