Ik zit nog steeds bij Normal, eerste van Hard lukt me al niet. Vaak de trial gespeeld en vond het toen leuk, maar sinds ik de full game heb gekocht heb ik hem amper gespeeld. Als me iets niet lukt dan stop ik er al snel mee, ik ga het niet 8372832 opnieuw proberen.
Mm, ik probeer Trials HD Big Pack te downloaden via internet. Ik heb alles geaccepteerd enz, maar als ik naar m'n xbox ga staat ie niet tussen de download wachtrij. Hoe moet ik dit doen?
Extreme - Goin' Up! (a.k.a. tranen met tuiten) Faults: 281 Time: 25:41.058 Zwaar om te janken. Kreeg te zien "250 Faults left", en "5 minutes left" < was al 5 minuten ofzo aan het kloten bij laatste stukje Nu Groundhog Forever en Inferno II nog, maar die laat ik echt voor morgen. Als het is zoals Goin' Up! dan ga ik nog een leuke tijd tegemoet denk ik.
Groundhog Forever valt wel mee. Er zitten een aantal kut sprongen in, maar over het algemeen is die goed te doen. Inferno II moet je gewoon goed op oefenen.
Dat zal vast wel, en mijn challenge is er voorlopig nog niet uit. ik heb er nog 1 op medium die ik gold moet maken, 3 kwart van hard, en extreme nog. En ik las ook dat ik Platinum had unlocked dus gaan we dat ook maar eens proberen. Heb helaas alleen weinig mensen om me mee aan te meten in mijn friendlist staan, dat is altijd wel motiverender IMO.
Moet wel weer flink inkomen merk ik, ook nog even uitvinden of je bijv die Phoenix Hard motor of een Medium motor kiest. Maar hij is weer lekker hoor. Ik loop nu gewoon 1x ff snel de levels door (Bronze boeit me ff niet) en daarna zal ik voor de Gouden en Zilveren plakken gaan.
Ben ik dus ook aan het doen, en dan heb je het level al eens gespeeld, is altijd beter voor de volgende keer, toch?
Da's waar, maar voor sommige gouden medailles zullen daar nog vele malen bijkomen. Ik moet trouwens nog steeds 2 van de originele Extreme tracks completen voor die achievement. Maar die willen maar niet lukken ofcourse.
Damn, altijd zo hatelijk als je bezig bent om oude tijden te verbeteren dat je in het begin ruim in de groene cijfers zit, maar op het laatste opeens meerdere seconden achter ligt. En geen idee hebt wat je die vorige keer anders hebt gedaan. Waarom kan ik nooit een goed begin en een goed einde combineren. Het is altijd maar een van de 2 bij mij.
Ik heb nu alle levels op gold inclusief extreme levels (H) Maar heb trials al vanaf het begin, beetje voorsprong dus
Verder dan easy, medium en hard op goud (en sommige platinum) kom ik niet. Extreme is slechts alles brons.
Mag al blij zijn als ik extreme haal.. Vriend van mij heeft bijna alles zilver gemaakt toen die even bij me was .. .. .. Maja nu met de uitbreiding kan ik weer me eigen tijd neerzetten. De uitbreiding is trouwens echt elke punt waard gewoon. Easy vond ik eerst te simpel en dus saai worden maar nu vind ik het echt vet om te doen. plus alle nieuwe medium en hard levels. Kom mijn dagen wel weer door iig.
Als je gewoon elk level uitspeeld, die niet bij de uitbreiding horen dan krijg je de laatste als je bij hard bent geloof ik. Alweer hele tijd geleden dat ik die kreeg. Ik kan iig beide uitbreidingen aanraden, omdat je voor 400 punten echt hartstikke veel krijgt.
Ik heb alle tracks gehaald, behalve 3 extreme tracks, ik heb alleen nog maar de 80cc, 125cc en 2 250cc motoren..... dus 4 in totaal nog maar......