Als je vragen hebt over de beste websites, dan horen we het graag.
Sowieso zou ik eens deze proberen:
Wow Armory
Tik mijn naam Menora maar eens in. Ik speel Alliance, het blauw gele logo, op de server Runetotem. Daar zit ik in de guild Defiance, op moment ten minste. Leer gewoon die site kennen en doe er inspiratie op qua namen. Tik gewoon wat namen in en bekijk een aantal profielen. Tip op mijn server is Moonwarden.
Deze is ook wel leuk, als je wat verder bent:
Wow Mounts
Hier staan de berijdbare beesten op, ook wel mounts, die je in het spel kunt vrijspelen of kopen. Het is allemaal vanaf level 20 en hoger.
Deze tweede site kan, op basis van welke mounts en of class mounts, je keuze bepalen tussen Horde (Rood Logo) en Alliance (Blauw Logo) enigzins bepalen.
Ik kan je wel bestoken met allerlei sites, maar bovenstaande is meer om eens een keertje te bekijken. Het kan je helpen in je keuze tussen een factie en klasse (class).
Je moet uiteindelijk zelf weten wat je kiest, maar ik zou je gelijk al aan een guild kunnen helpen, groot genoeg en raid ook, en je kunt zowel hier als bij de mensen in mijn guild rekenen op steun.
Ook al zijn er bij mijn guild bepaalden die echt slacken in het helpen van anderen, dan ben ik en een Real Life kennis van me in elk geval wel bereid je te helpen. Natuurlijk zul je wel zelf het nodige moeten uitvogelen, maar als je een keertje niet uit een quest komt of zoiets dan roep je maar.
www.curse.com zou ik, na de volledige installatie van wow, ff de software downloaden. Deze helpt bij het installeren van add ons die zeer handig kunnen zijn.
Paar andere kleine tips:
Invite nooit iemand direct in een groep.
Dwing niet direct tot het traden van dingen.
Ga beslist niet bedelen om geld/gold.
Probeer gericht je vragen te stellen in de game.
Beetje indekken qua kennis is wel handig, voorkomt kritiek en domme reacties.
Hoop dat dit voldoende hulp is voorlopig.
Yellow out!
Klik om te vergroten...