Heb nu een LIGA BBVA team.
Zonder David Villa maar met Higuain en Forlán. Speelt echt heerlijk.
David Villa is godver 200.000 coins, echt belachelijk. Baal er wel van want heb nu nog steeds niet HET team wat ik wil samenstellen. Ben nog steeds hard op jacht naar Ronaldo / Torres / Villa / Messi. Wil er zelfs knaken voor neerleggen
Waar ik wel van baal is dat je soms echt een handicap ( o.i.d ) meekrijgt met FIFA FUT11. Je bent constant de bovenliggende partij, je krijgt tal van kansen maar er gaat er geen één in. Als je tegenstander scoort maak jij er 2 minuten later ook één en dan houd het ineens op.
Resultaat? 21 shots on target. 19 on goal. Je tegenstander? 2 shots on target, 2 goals
EDIT
Mochten jullie overigens een speler Dannydefoe tegen komen op FUT11, doe hem dan de groeten. Was even bezig met andere dingen dan FUT11 maar was toch aan de finale begonnen van een toernooi. Met mijn Spaanse Team ging dat best op rolletjes
Stond in de 50ste minuut 3-0 achter. Toen ik in de 60ste minuut eindelijk klaar was met m'n eten heb ik maar gas gegeven. 4-3 gewonnen. Kreeg de volgende berichten;
Dannydefoe 2-12-2010
go and die u cheat
Dannydefoe 2-12-2010
i had the uppr hand you fuck... you suck
Dannydefoe 2-12-2010
i was much btr than you... you cheating fuck ... i come over to your place and kill you.
Later kwam hij de Party van mij in, echt blij klonk hij niet
Klik om te vergroten...